• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • gestió del servei integral del menjador escolar de l’Escola Pericot de Girona
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente gestió del servei integral del menjador escolar de l’Escola Pericot de Girona
Organismo Consell Comarcal del Gironès
Código Postal 17003
Fecha de publicación 17/11/2010

				Núm. 16345
CONS ELL COMARC AL DEL GIR ONÈS
Anunci sobre la contractació de la gestió del servei integral del menjador escolar
de l’Escola Pericot de Girona pel període del 2 de novembre del 2010 al 22
de juny del 2011 i les pròrrogues (que s’ajustaran al període de curs escolar)
Aprovat per la Presidenta del Consell Comarcal del Gironès en data
27 d’octubre de 2010, el Plec de clàusules tècniques, econòmiques
i administratives particulars que han de regir el contracte per a la
gestió del servei integral del menjador escolar de l’Escola Pericot
de Girona, pel període del 2 de novembre del 2010 al 22 de juny
del 2011 i les seves pròrrogues (que s’ajustaran al període de curs
escolar), d’acord amb l’article 277-2 del Decret Legislatiu 2/2003,
de 28 d’abril pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i
de règim local de Catalunya, s’exposen al públic pel termini de deu
dies hàbils, per tal que es puguin presentar possibles reclamacions.
Simultàniament, s’anuncia la convocatòria de licitació per a
l’adjudicació de l’esmentada contractació administrativa, mitjançant
tramitació ordinària i procediment obert, d’acord amb el que
s’estableix als articles 141 i 93 de la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de
contractes del sector públic.
1. Entitat adjudicadora
1.1. Organisme: Consell Comarcal del Gironès
1.2. Dependència que tramita l’expedient: Àrea d’Ensenyament
1.3. Domicili: c/ Riera de Mus, 1 A
1.4. Localitat i codi postal: Girona 17003
1.5. Telèfon: 972 21 32 62
1.6. Fax: 972 21 35 73
2. Objecte del contracte
2.1. Descripció de l’objecte: És la contractació mitjançant procediment
obert de la gestió del servei integral del menjador escolar
de l’Escola Pericot de Girona i que és, amb especificació
del preu (IVA no inclòs), el següent:
Descripció de la gestió de serveis públics EUROS
Gestió del servei integral del menjador escolar
de l’Escola Pericot de Girona pel període del
2 de novembre del 2010 al 22 de juny del 2011 i 101.601€
les seves pròrrogues (que s’ajustaran al període
de curs escolar) 2.2 Durada d’execució: La contractació tindrà una durada de
142 dies prorrogable d’any en any comptat a partir de la
data d’inici del curs escolar, si bé en qualsevol cas la durada
s’ajustarà al termini efectiu de prestació total del servei
corresponent al curs escolar. El termini total de la concessió,
incloses les seves pròrrogues, no podrà superar els 4 anys.
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
3.1. A provació de l’expedient de contractació, Plec de clàusules
tècniques, econòmiques i administratives particulars i convocatòria:
Decret de Presidència de data 27 d’octubre de 2010
3.2. Tramitació: urgent
3.3. Procediment: obert
3.4. Forma: diversos criteris
4. Tipus de licitació: La que es fixa en l’apartat 2.1 d’aquest Edicte.
5. Garantia
Provisional:.........................3% del pressupost del contracte
Definitiva:...........................5% del tipus d’adjudicació
6. Obtenció de documentació i informació
6.1 Entitat: Consell Comarcal del Gironès - Àrea d’Ensenyament
6.2 Domicili: c/ Riera de Mus, 1 A
6.3 Localitat i codi postal: Girona 17003
6.4 Telèfon: 972 21 32 62
6.5 Fax: 972 21 35 73
6.6. gestio.menjadors@girones.cat
6.6 Data límit d’obtenció de documents i informació: fins l’últim
dia de presentació de proposicions
7. Presentació de les ofertes
7.1. L es proposicions es presentaran a la Secretaria del Consell
Comarcal, per a la seva incorporació al registre corresponent,
de 9 del matí a 2 de la tarda, en el termini de 8 dies naturals,
comptats a partir de l’endemà de la darrera publicació
de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Girona o en
el perfil del contractant. També podrà ser enviada la documentació
per correus. En aquest cas els sobres 1 i 2 vindran
inclosos en un altre sobre i el licitador haurà de remetre per
fax (núm. 972 21 35 73) el justificant de la data d’entrada a
l’oficina de correus i anunciant per fax o telegrama en la
mateixa data, la remissió de l’oferta. Aquesta oferta no serà
admesa si el justificant de l’anunci de remissió es reben en
posterioritat a la data i hora de la finalització del termini ex-pressats en la carta d’invitació. Si el darrer dia fos inhàbil o
caigués en dissabte, es traslladarà al dia hàbil posterior. No
s’acceptaran aquelles proposicions que tinguin omissions,
errors o ratllades que impedeixin conèixer clarament allò que
l’administració estimi fonamental per considerar l’oferta.
7.2. Documentació que integrarà les ofertes: la especificada a la
clàusula XVIIIª del Plec.
7.3. Lloc de presentació
Entitat: Consell Comarcal del Gironès
Domicili: c/ Riera de Mus, 1 A
Localitat i codi postal: Girona 17003
8. Obertura de les ofertes:
L’acte d’obertura de les proposicions serà públic i tindrà lloc a la
Sala Miquel Bosch del Consell Comarcal del Gironès. Una vegada
finalitzat el termini de presentació de les proposicions, mitjançant
Resolució de la Presidència del Consell Comarcal del Gironès,
s’establirà el dia, hora i lloc de l’obertura de proposicions.
9. Criteris de valoració:
Els criteris per a l’adjudicació del concurs seran els següents:
1) Oferta econòmica, fins a un màxim de 5 punts.
La millor oferta tindrà 5 punts sempre i quan hi hagi baixa. Es
valoraran en funció de la següent fórmula: 5 x % baixa N
%baixa màxima
Les ofertes desproporcionades rebran el tractament legal previst
en la Llei 30/2007 de LCSP.
2) Millores ofertes, fins a un màxim de 5 punts. Es valoraran les
següents millores:
2.1) Menús gratuïts diaris per a personal docent dels centres.
Màxim 1 punt, a raó de 0,5 punts per cada tres menús ofert
diàriament.
Aquesta millora serà directament contrastada pel Consell
Comarcal amb la direcció del centre educatiu.
2.2) Certificat de qualitat empresarial o similars. Màxim 0,75
punts.
Caldrà aportar còpia compulsada del certificat corresponent.
2.3) Incloure productes ecològics en el pla de menús mensuals.
Màxim 2 punts, a raó de 0,10 punts per cada producte ecològic
(o equivalent) mensual. Caldrà que quedi reflectit en el pla de menús anual en COLOR
VERD i presentar factures mensuals que acreditin la introducció
dels productes ecològics, d’acord amb la millora
oferta a la plica.
2.4) Garantir mínim 2 cops/setmana la introducció de peix en el
menú. Màxim 0,25 punts.
Caldrà que quedi reflectit en el pla de menús anual en COLOR
BLAU -MARÍ. I aportar els albarans corresponents mensualment.
2.5) Compromís de variació en la cocció del peix (2 formes diferents/
setmana). Màxim 0,25 punts.
Caldrà que quedi reflectit en el pla de menús anual en COLOR
BLAU -CEL. El Consell Comarcal auditarà el compliment
d’aquest compromís durant l’execució del servei.
2.6) Garantir que se servirà un màxim d’1 arrebossat a la setmana.
Màxim 0,25 punts.
Caldrà que quedi reflectit en el pla de menús anual en COLOR
GROC. El Consell Comarcal auditarà el compliment
d’aquest compromís durant l’execució del servei.
2.7) Varietat de fruites: mínim 2 a la setmana. Màxim 0,25 punts.
Caldrà que quedi reflectit en el pla de menús anual en COLOR
VERMELL ,. El Consell Comarcal auditarà el compliment
d’aquest compromís durant l’execució del servei. Aportarà
els albarans corresponents mensualment.
2.8) Compromís de servir com a màxim 1 plat precuinat (industrial)
a la setmana. No es considera precuinat el producte
congelat en cru. Màxim 0,25 punts.
Caldrà que quedi reflectit en el pla de menús anual en COLOR
MARRÓ. El Consell Comarcal auditarà el compliment
d’aquest compromís durant l’execució del servei.
En cas d’empat la Mesa de Contractació valorarà la proximitat
de la seu al centre de destí dels menús, el grau d’implantació
de criteris de responsabilitat social de l’empresa, els programes
de formació específica per al personal del servei i les actuacions
específiques de bona gestió ambiental.
Tot això sense perjudici que el Consell Comarcal pugui declarar
desert el concurs. La resolució recaurà en un termini màxim de 2 mesos següent
a la data d’obertura de pliques, d’acord amb l’article 145 de
la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de Contractes del Sector Públic,
el qual quedarà reduït a la meitat en cas de declarar-se
d’urgència d’acord amb l’article 96.
10. Despeses a càrrec de l’adjudicatari: les dels anuncis que generi
el concurs.
Girona, 27 d’octubre de 2010
Cristina Alsina i Conesa
Presidenta
??

??

??

??

			

	Fuente de información:             B.O.P. GIRONA Nº 220	
	Fecha de publicación:                17 de Noviembre de 2010	
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales