Expediente |
2017/7941 |
Organismo |
Ajuntament de Calonge |
Código Postal |
17251 |
Fecha de publicación |
04/01/2018 |
Núm. 11150
AJUNTAMENT DE CALONGE
Secretaria General
Anunci de licitació per a la contractació de les obres incloses en el projecte executiu de reurbanització d'un espai públic al Passeig Josep
Mundet a la zona de la riera Aubí de Calonge i Sant Antoni
De conformitat amb l'acord de la Junta de Govern Local reunida en sessió ordinària el dia 20 de desembre de 2017 i per mitjà
del present anunci, s'efectua la convocatòria de la licitació de les obres incloses en el projecte executiu de reurbanització d'un
espai públic al Passeig Josep Mundet a la zona de la riera Aubí de Calonge i Sant Antoni d'acord amb les condicions que
seguidament s'enumeren:
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per l'obtenció de la informació:
a) Organisme: Ajuntament de Calonge
b) Dependència que tramita l'expedient: Àrea de Secretaria General
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Secretaria General
2) Domicili: Plaça Concòrdia, 7
3) Localitat i Codi Postal: 17251 Calonge
4) Telèfon: 972.66.03.75
5) Telefax: 972.65.35.29
6) Correu electrònic: secretaria@calonge.cat
7) Adreça Internet del perfil del contractant: www.calonge.cat/perfilcontractant
8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: sisè dia hàbil anterior a la finalització del termini de
presentació de proposicions.
d) Número d'expedient: 2017/7941
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: obres
b) Descripció: obres incloses en el projecte executiu de reurbanització d'un espai públic al Passeig Josep Mundet a la
zona de la riera Aubí de Calonge i Sant Antoni
c) Lloc d'execució: Calonge i Sant Antoni
1) Domicili: Plaça Concòrdia, 7
2) Localitat i Codi Postal: Calonge (17251) i Sant Antoni de Calonge (17252)
d) Termini d'execució: 5 mesos des de la signatura de l'acta de comprovació replantejament
e) CPV (Referència de Nomenclatura):
4500000-7 treballs de construcció
4522000-5 treballs d'enginyeria i treballs de construcció
45233260-9 construcció de vies peatonals
45262310-7 treballs de formigó armat
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Criteris d'adjudicació:
Els criteris de valoració d'apreciació automàtica, i la ponderació que se'ls hi atribueix són les següents:
1.- Millora preu de licitació (fins a 65 punts)
S'aplicarà la següent fórmula
Vi = (Bi/Bmax) X 65
Vi = Puntuació o valoració atorgada a cada oferta
Bi = Baixa corresponent a cada oferta
Bmax = Baixa màxima de entre les presentades en la licitació
NOTA: El valor de la partida del capítol 13 partida 1 (KQMEAAKR1264) corresponent a l'element escultòric, no
podrà ser objecte de baixa econòmica atenent que és un element artístic determinat, que es concretarà per la
direcció d'obres.
2.- Millores del projecte sense cost definides a l'Annex 5 del Projecte Executiu: màxim 25 punts, que es distribueixen
de la següent manera:
- 10 punts per l'execució de la MILLORA 1: substitució de la solució constructiva del paviment de sauló sòlid
Capítol 3 partida 4 ( F9A1SE11) per llosa trama en la zona prevista per l'aparcament de vehicles.
- 10 punts per l'execució de la MILLORA 2: substitució de la partida del capítol 2 partida 4 ( GR1182242) per
l'execució dels treballs de reconstrucció de la rocalla del gabions del marge de la Riera Aubi, consistent en:
- 110m3 d'estructura de gabions amb peces de 3mx1mx1m de tela metàl -lica de filferro d'acer galvanitzat de
diàmetre 2'4mm i 8x10 cm de pas de malla, reblert amb pedra granítica d'aportació.
- 17m3 de reblert de trasdòs del mur de gabions amb graves per a drenatge.
- 5 punts per l'execució de la MILLORA 3: millorar el perímetre de l'arbrat plantejat al capítol 9 partida 9 (
FR45A52B), per Tamarix gallica de perímetre 18 a 20.
3.- Ampliació de la garantia definitiva de l'obra s'assignaran 2'5 punts per cada any addicional, fins un màxim de
10 punts.
4. Valor estimat del contracte: 256.196'29 €
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net: 256.196'29 € mes 53.801'22 d'IVA al 21% Import total: 309.997'51 euros.
6. Garanties exigides.
Garantia definitiva del 5% de l'import d'adjudicació del contracte (IVA exclòs).
7. Requisits específics dels contractista:
a) Classificació, alternativa a la solvència prevista al següent apartat:
- Anterior a l'entrada en vigor del RD773/2015
Grup Subgrup Categoria
G6c
- Posterior a l'entrada en vigor del RD773/2015
Grup Subgrup Categoria
G6 2
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
Criteris de selecció relatius a la solvència econòmica i financera:
- Declaració relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci
dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva
durada no sigui superior a un any, i almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és
superior a un any.
El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes
anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals
dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil
acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel
Registre Mercantil.
Alternativament a aquesta documentació es podrà presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de
l'AEAT (Agència Estatal d'Administració Tributària) dels anys corresponents.
Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel
Registre Mercantil podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable
en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar per el seu volum anual de negocis
(exemple: declaració del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents...)
Criteris de selecció relatius a la solvència tècnica o professional:
Caldrà la justificació dels mitjans següents:
a) Declaració responsable indicant els tècnics, estiguin o no integrats en l'empresa, de les que aquesta disposi per a
l'execució de les obres, acompanyada dels documents acreditatius corresponents.
En aquest cas s'exigeix un equip de tècnics participants en el contracte que reuneixin com a mínim les següents
condicions:
TITULACIÓ, ACREDITACIÓ ACADÈMICA O
NOMBRE EXPERIÈNCIA MÍNIMA
PROFESSIONAL
Enginyer Tècnic obres públiques o arquitecte
1 3 anys en obra d'edificació/urbanització
tècnic
L'acreditació del requisits exigits (titulació i experiència) l'haurà de fer el licitador a qui es requereixi la documentació
per possibilitar l'adjudicació d'acord amb el PCAP i sempre es farà mitjançant els següents documents:
- La titulació s'acreditarà mitjançant còpia del títol o certificat del Col -legi Oficial que ho acreditarà.
- Pel que fa a l'experiència, es justificarà mitjançant certificats de les empreses pels quals hagi treballat on
s'indicarà la participació en les obres efectuada i l'anualitat corresponent o contractes propis de direcció
d'obres
b) Una relació de les principals obres o treballs realitzats en els últims deu anys que inclogui import, dates i destinatari,
públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte.
S'exigeix que l'import que el licitador haurà d'acreditar com a executat de la relació anterior (sense incloure
impostos) serà de 70% respecte del valor estimat del contracte d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen
l'objecte del contracte
A efectes de determinar la correspondència entre les obres executats pel licitador i les que constitueixen l'objecte
del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de
classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits dels seus respectius CPV.
Les obres o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats de bona execució (d'acord amb el model ANNEX
6 del PCAP) realitzats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el
destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat,
mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de
contractació per l'autoritat competent.
S'acreditaran, com a mínim, tots els certificats suficients corresponents a l'any de major execució d'aquesta
tipològia d'obres o treballs realitzats, segons l'establert al paràgraf anterior, que, entre tots, permeti assolir el
mínim de sòlvencia exigit .
8. Presentació d'ofertes o sol -licituds de participació:
a) Data límit de presentació: Fins el 26è dia natural a comptar de la última publicació preceptiva de l'anunci insertat al
BOP, e-tauler i perfil del contractant d'aquest plec.
En el cas que el darrer dia de presentació de les pliques sigui un dissabte, diumenge o festiu on té el domicili aquest
ajuntament, el termini s'estendrà fins al següent dia hàbil.
b) Modalitat de presentació: Les ofertes es podran presentar de 8 a 14 hores (de dilluns a divendres) mitjançant instància
i dos sobres tancats.
c) Lloc de presentació:
1) Dependència: Oficina d'Atenció al Ciutada de Calonge o Sant Antoni
2) Domicili: Plaça Concòrdia 7 i Avda. Catalunya 26 respectivament.
3) Localitat i Codi Postal: Calonge 17251 i Sant Antoni de Calonge 17252, respectivament.
4) Adreça electrònica: secretaria@calonge.cat
d) Admissió de variants: No s'admeten variants.
e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 3 mesos comptats a partir de la data
d'obertura de les proposicions
9. Obertura d'ofertes:
a) Descripció: Ajuntament de Calonge
b) Adreça: Plaça de la Concòrdia, 7
c) Localitat i Codi Postal: Calonge17251
d) Data i hora: segons el que determina la clàusula 12 del Plec de condicions.
10. Despeses de Publicitat: a càrrec de l'adjudicatari.
11. Altres informacions.
- Obligacions especials del contracte:
- la presència diària durant l'execució del contracte d'un encarregat d'obra, mentre s'executi l'obra
- les condicions de la concessió per part del Departament General d'Ordenació del Territori i Urbanisme de la
Generalitat de Catalunya a favor de l'ajuntament de Calonge, del terreny on es desenvoluparan les obres, a fi que
coadjuvi, durant la seva execució, al seu compliment.
Calonge, 28 de desembre de 2017
Jordi Soler i Casals
Alcalde
Fecha de publicación: 04/01/2018
Fuente: BOPGIRONANº
Enlace: https://ssl4.ddgi.cat/bopV1/pdf/2018/3/20183011150.pdf
*PDF Origen: 20180104000629_girona_002.pdf