Expediente |
65/2019 |
Organismo |
Consell Comarcal del Garraf |
Código Postal |
08800 |
Fecha de publicación |
29/04/2019 |
Servei de suport integral per a la gestió i execució de l'operació de FEDER 2014-2020 "Garraf: camins, patrimoni i natura"
Tornar
Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Garraf
Unitat de contractació:
Consell Comarcal del Garraf
Codi d'expedient:
65/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Sí
Compra d'innovació:
No
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
Publicació inicial
Darrera esmena
Descripció de l'esmena:
El codi d'expedient 65/2019 pertant al codi del gestor d'expedients: 1403-0030/2019.
Dades del contracte
Descripció de la prestació:
Constitueix l'objecte d'aquests Plecs la contractació d'un servei tècnic especialitzat de suport integral i continuat a l'ens beneficiari durant tot el procés d'execució del Projecte FEDER 14-20, tram local, eix 6, i de les actuacions que el composen.La prestació del servei inclou l'assistència tècnica externa a través per al suport i seguiment en les diferents fases de dita execució, això és, des de la fase inicial (servei d'assessorament, servei de suport en la preparació de documentació preceptiva, redacció de convenis, protocols d'actuació i demés documents necessaris), passant per la fase d'execució del Projecte (servei d'assessorament, servei de suport en la redacció de documentació bàsica de contractació, servei de suport en la gestió de la certificació de despesa i suport en tots els tràmits necessaris inherents a les diferents fases d'execució) i fins a la fase final de tancament i justificació de cadascuna de les actuacions del Projecte, amb estricte compliment de la normativa nacional i europea, així com dels requeriments associats a la RESOLUCIÓ GAH/1214/2017, de 26 de maig, que defineixen el projecte i els seus ens com a beneficiaris.En concret, el servei comprèn, com a principals prestacions definides en el PPT:1. Suport en la gestió i execució de l'operació i de les diferents actuacions incloses al FEDER.2. Elaboració d'informes i documentació bàsica de contractació, suport en el modelatge administratiu.3. Suport i assessorament als serveis de contractació en la redacció de plecs de clàusules administratives i tècniques i en els processos de licitació i d'adjudicació de contractes.4. Coordinació dels diferents serveis tècnics implicats i intermediació entre els equips de treball i l'ens contractant.5. Suport per a la justificació / certificació de despesa a través de la plataforma SIFECAT 1420 i supervisió de pistes d'auditoria. Supervisió i control dels expedients.6. Relació i atenció als requeriments de la Direcció General d'Administració
Pressupost de licitació:
12.042,80 € sense IVA
14.571,78 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2
anys
Àmbit geogràfic:
Garraf
Termini de presentació d'ofertes:
08/05/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
24.085,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques
(Sobre amb criteris avaluables objectivament)
:
23/05/19 17:00
Masia d'en Cabanyes, seu institucional del Consell Comarcal del Garraf
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys
Es preveuen modificacions als plecs:
No
Dades de l'anunci
Data de publicació:
29/04/19 15:05 h
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72224000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditació del volum anual de negocis, referit a l'any de major volum dels tres últims conclosos, per import, com a mínim, de 9.032,10 ¤ (és a dir, equivalent a 1,5 vegades el valor anual mitjà del contracte per ser la seva durada superior a 1 any, d'acord amb l'article 87.3 a) LCSP). S'acreditarà amb la presentació dels comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, en el seu cas, en el registre oficial corresponent. En cas d'empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, s'acreditarà mitjançant llibres d'inventaris i comptes anuals degudament legalitzats.
Observacions:
Veure descripció en l'apartat G.2 del Quadre de Característiques del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Aportació d'una pòlissa de responsabilitat civil per riscos professionals per import mínim assegurat de 300.000 ¤. S'acreditarà mitjançant certificat expedit per l'asseguradora, en què constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en els casos en què sigui procedent, per tal de garantir la seva vigència durant tot el període de durada del contracte.
Observacions:
Veure descripció en l'apartat G.2 del Quadre de Característiques del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Acreditació d¿experiència suficient mitjançant relació dels principals treballs realitzats en el curs dels darrers 3 anys, de característiques anàlogues a les que constitueixen l¿objecte del contracte.
Observacions:
Veure descripció en l'apartat G.2 del Quadre de Característiques del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Adscripció de mitjans personals a l'execució del contracte: D'acord amb allò previst a l'article 76.2 LCSP, caldrà aportar declaració responsable en virtut de la qual la licitadora assumeix el compromís d'adscriure a l'execució del contracte posterior, si s'escau en cas de resultar guanyadors, els mitjans personals i materials suficients per a la bona consecució del projecte.
Observacions:
Veure descripció en l'apartat G.2 del Quadre de Característiques del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
### Documentos ###
Plec de clàusules administratives
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=01d84a7db2892d3137e486f8c7e80cec&fileId=46004247&capId=2409663&idTS=45748335
Plec de prescripcions tècniques
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=64b310a36c3cc3d928c94e1ea4901a7a&fileId=46004253&capId=2409663&idTS=45748335
ANUNCI-signat.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=ad9c4c7f424182f18942d6c571dbb272&fileId=46004261&capId=2409663&idTS=45748335
*Fecha Pub.: 29/04/2019
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/notice.pscp?mode=full&idDoc=46004121&reqCode=viewCn