• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 14/OBR-2/11
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente 14/OBR-2/11
Organismo Ajuntament de Badalona
Código Postal 08911
Fecha de publicación 26/04/2011

				Ajuntament de Badalona
ANUNCI de licitació del contracte de subministrament del vestuari i complements del personal uniformat de l’ajuntament
de Badalona per a l’any 2011
1. Entitat adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Badalona.
b) Dependencia que tramita l’expedient: Departament Central de Contractacio.
c) Numero d’expedient : 14/OBR-2/11.
2. Objecte del contracte.
a) Descripcio de l'objecte: Subministrament de vestuari, calcat i complements del personal uniformat de l’Ajuntament de
Badalona.
b) Divisio per lots: 9
Lot num.1: Calcat Guardia Urbana.
Lot num.2: Pantalons uniformitat Guardia Urbana.
Lot num.3: Camises uniformitat Guardia Urbana.
Lot num.4: Uniformitat ciclistes Guardia Urbana.
Lot num.5: Complements uniformitat Guardia Urbana.
Lot num.6: Cacadores intervencio Guardia Urbana.
Lot num.7: Vestuari mecanics, magatzem i ordenanca Guardia Urbana.
Lot num.8: Vestuari general personal de serveis.
Lot num.9: Calcat general personal de serveis.
c) Lloc de lliurament:
Lots 1 a 7: Dependencies de la Guardia Urbana (Turo d’en Caritg s/n Badalona).
Lots 8 i 9: Departament de Compres (c/Fogars de Tordera, 12, Pol.Ind.Bonavista 08916 Badalona).
d) Termini de lliurament:
Vestuari d’estiu: Maxim 30 de maig de 2011.
Vestuari d’hivern: Maxim 15 de setembre de 2011.
3. Tramitacio i procediment d'adjudicacio.
a) Tramitacio: Urgent.
b) Procediment: Obert.
c) Pluralitat de criteris de valoracio de les ofertes, segons el detall que consta a la clausula 6.2) del plec de clausules
administratives particulars.
4. Pressupost de licitacio: 148.855,56 Euros (IVA al 18% exclos per import de 26.794,00) resultant un total de
175.649,56 Euros. Aquest pressupost es desglossa en els seguents imports (IVA al 18% exclos) a rao dels 9 lots:
Lot 1: 20.928,30 euros.
Lot 2: 33.411,40 euros.
Lot 3: 13.690,00 euros.
Lot 4: 7.292,40 euros.
Lot 5: 1.872,00 euros.
Lot 6: 32.445,00 euros.
Lot 7: 1.211,63 euros.
Lot 8: 31.397,55 euros.
Lot 9: 6.607,28 euros.
5. Garanties:
Definitiva: 5% sobre el preu d’adjudicacio (IVA exclos). 6. Obtencio de documentacio i de informacio.
•?Plecs de Clàusules Administratives Particulars:
a) Entitat: Ajuntament de Badalona, Departament Central de Contractacio.
b) Domicili: c /Francesc Layret, 86-90, 2n.
c) Localitat i codi postal: Badalona 08911.
d) Telefon: 93 483 27 39
e) Telefax: 93 464 31 13
f) Data limit d’obtencio de documents i d’informacio: El mateix termini establert per a la presentacio de les proposicions.
•?Plecs de Prescripcions Tècniques Particulars:
a) Entitat: Ajuntament de Badalona, Departament de Compres.
b) Domicili: c/Fogars de Tordera ,12, Pol. Ind. Bonavista.
c) Localitat i codi postal: Badalona 08916.
d) Telefon: 93 464 14 74.
e) Data limit d’obtencio de documents i d’informacio: El mateix termini establert per a la presentacio de les proposicions.
7. Requisits especifics del contractista: Veure clausula 7 del plec administratiu.
8. Presentacio de les proposicions.
a) Data limit de presentacio: 8 dies naturals comptats des de l’endema de la publicacio de l’anunci de licitacio al BOP,
fins les 13.30h. Si el darrer dia fos dissabte o festiu, s’entendra prorrogat al seguent dia habil.
b) Documentacio que cal presentar: Veure clausula 9.2 del plec de clausules administratives particulars.
c) Lloc de presentacio:
Entitat: Secretaria General de l'Ajuntament, de les 9h a les 13.30h.
Domicili: c/ Francesc Layret, 42-46, 4a planta.
Localitat i codi postal: Badalona, 08911.
d) Admissio de variants: No.
9. Obertura de les ofertes: Es notificara oportunament als interessats indicant el dia, lloc i horari.
10.Despeses d’anuncis : A carrec de l'adjudicatari (import maxim 600 EUR).
11. Pagina web, amb informacio relativa a la convocatoria i on es poden obtenir els plecs:
https://seu.badalona.cat/portalWeb/badalona.portal?_nfpb=true&_pageLabel=perfil_contractant#wlp_perfil_contractant
Badalona, 15 d’abril de 2011
Per delegacio de signatura del secretari general (R. 15/04/2008), el secretari delegat de la CIAMBGRI, Josep A. Faiges
Morales
 			

	Fuente de información:             B.O.P. BARCELONA Nº 78
	Fecha de publicación:                26 de Abril de 2011		
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales