• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 65/2019
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Adjudicación

Expediente 65/2019
Organismo Consell Comarcal del Garraf
Código Postal 08800
Fecha de publicación 17/06/2019

				Servei de suport integral per a la gestió i execució de l'operació de FEDER 2014-2020 "Garraf: camins, patrimoni i natura"	
Tornar
Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Garraf
Unitat de contractació:
Consell Comarcal del Garraf
Codi d'expedient:
65/2019 
Tipus d'expedient:
Ordinari 
Tipus de contracte:
Serveis 
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos 
Procediment de licitació:
Obert 
Tramitació simplificada:
Sí
Compra d'innovació:
No 
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
Dades del contracte
Descripció de la prestació:
Constitueix l'objecte d'aquests Plecs la contractació d'un servei tècnic especialitzat de suport integral i continuat a l'ens beneficiari durant tot el procés d'execució del Projecte FEDER 14-20, tram local, eix 6, i de les actuacions que el composen.La prestació del servei inclou l'assistència tècnica externa a través per al suport i seguiment en les diferents fases de dita execució, això és, des de la fase inicial (servei d'assessorament, servei de suport en la preparació de documentació preceptiva, redacció de convenis, protocols d'actuació i demés documents necessaris), passant per la fase d'execució del Projecte (servei d'assessorament, servei de suport en la redacció de documentació bàsica de contractació, servei de suport en la gestió de la certificació de despesa i suport en tots els tràmits necessaris inherents a les diferents fases d'execució) i fins a la fase final de tancament i justificació de cadascuna de les actuacions del Projecte, amb estricte compliment de la normativa nacional i europea, així com dels requeriments associats a la RESOLUCIÓ GAH/1214/2017, de 26 de maig, que defineixen el projecte i els seus ens com a beneficiaris.En concret, el servei comprèn, com a principals prestacions definides en el PPT:1.	Suport en la gestió i execució de l'operació i de les diferents actuacions incloses al FEDER.2.	Elaboració d'informes i documentació bàsica de contractació, suport en el modelatge administratiu.3.	Suport i assessorament als serveis de contractació en la redacció de plecs de clàusules administratives i tècniques i en els processos de licitació i d'adjudicació de contractes.4.	Coordinació dels diferents serveis tècnics implicats i intermediació entre els equips de treball i l'ens contractant.5.	Suport per a la justificació / certificació de despesa a través de la plataforma SIFECAT 1420 i supervisió de pistes d'auditoria. Supervisió i control dels expedients.6.	Relació i atenció als requeriments de la Direcció General d'Administració 
Pressupost de licitació:
12.042,80 € sense IVA
14.571,78 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2
anys
Àmbit geogràfic:
Garraf
Termini de presentació d'ofertes:
08/05/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
24.085,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques
(Sobre amb criteris avaluables objectivament)
:
23/05/19 16:15
Masia d'en Cabanyes, seu institucional del Consell Comarcal del Garraf
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys 
Es preveuen modificacions als plecs:
No
Dades de l'adjudicació
Data de publicació:
17/06/19 14:40 h
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
06/06/19
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies hàbils des de la notificació de l'acord d'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
MILLOR OFERTA
Número d'ofertes rebudes:
1			
Identitat d'empreses licitadores:
ISERVEIS EINSTIC, S.L. 
Codi CPV:
72224000 
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ISERVEIS EINSTIC, S.L. 
Nacionalitat:
Espanya 
Import:
13.208,36 € amb IVA
Import sense IVA:
10.916,00 €


### Documentos ###

informe sobre A 220519-signat.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=da5d6c16288b2e50a89f5c1c4d3af564&fileId=48559237&capId=2409663&idTS=45748335
Decret adjundicació.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e4f11f543a92dfb9c031809fb396e4b0&fileId=48559051&capId=2409663&idTS=45748335
Composició de la Mesa de contractació
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/anouncementDetails.pscp?reqCode=view&cn=48558181&type=pcan&anouncementId=46709153
Acte públic valoració informe de valoració de la proposició sotmesa a judici de valor i obertura sobre B
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/anouncementDetails.pscp?reqCode=view&cn=48558181&type=pcan&anouncementId=47010030
Acta constitució Mesa i obertura sobre "A"
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/anouncementDetails.pscp?reqCode=view&cn=48558181&type=pcan&anouncementId=47490380
Informe valoració sobre "A"
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/anouncementDetails.pscp?reqCode=view&cn=48558181&type=pcan&anouncementId=47491444
Acta Mesa obertura sobre "B"
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/anouncementDetails.pscp?reqCode=view&cn=48558181&type=pcan&anouncementId=47509405


*Fecha Pub.: 17/06/2019
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?mode=full&idDoc=48558181&reqCode=viewPcan

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales