• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • X2020000678
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente X2020000678
Organismo Ajuntament d'Anglès
Código Postal 17160
Fecha de publicación 03/06/2020

				Contracte de serveis per la Direcció Facultativa i la Coordinació de seguretat i salut de les obres de millora de l'enllumenat públic del municipi d'Anglès	
Tornar
Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Anglès
Codi d'expedient:
X2020000678 
Tipus de tramitació:
Ordinari 
Tipus de contracte:
Serveis 
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics 
Procediment d'adjudicació:
Obert 
Tramitació simplificada:
Sí
Compra pública d'innovació:
No
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
Dades del contracte
Descripció de la prestació:
L'objecte de la licitació és la contractació de l'assistència tècnica per a la direcció facultativa d'obres i coordinació en matèria de seguretat i salut a les obres relacionades amb la millora de l'eficiència energètica de l'enllumenat exterior del municipi d'Anglès, (previstes al Projecte executiu de gener de 2020, contracte amb número d'expedient X2019001889) i la redacció de la memòria descriptiva actualitzada de les actuacions a realitzar i que conformen el projecte singular per presentar a l'IDAE. 
Pressupost de licitació:
23.537,76 € sense IVA
28.480,68 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6
mesos
Àmbit geogràfic:
Anglès                                       
Termini de presentació d'ofertes:
18/06/20 14:00 h
Observacions:
Aquest contracte de serveis és complementari al contracte principal amb número, d'expedient de contractació X2019001889, consistent en el contracte d'obres de millora de l'enllumenat públic del municipi d'Anglès. 
Valor estimat del contracte:
23.537,76 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No
Dades de l'anunci 
Data de publicació:
03/06/20 15:00 h
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 -
Criteri: 
Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 -
Criteri: 
Experiència del tècnic de direcció de les obres
Ponderació: 15.00 -
Criteri: 
en la Coordinació en matèria de seguretat i Salut de les obres
Ponderació: 10.00 -
Criteri: 
Formació addicional relacionada amb la direcció de les obres de la persona proposada com a  Director d'obraacreditada amb certificat d'assistència o aprofitament
S'accepten variants: 
No
Codi CPV:
71300000 
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci	
Descripció:								
a)	Volum anual de negocis del licitador que referit a l¿any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva duració sigui inferior a un any i una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva duració és superior a un any.								
Mínim d'acreditació:
35.306,64 € 			
Observacions:								
Si l'empresari està inscrit en el registre Mercantil ho acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en aquest Registre. En cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.Les empreses que, per la seva prompte creació, encara no tinguin comptes anuals aprovats i dipositats el Registre Mercantil i els empresaris individuals acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant la presentació del model 390 (declaració anual IVA) o bé el model 303 (declaració mensual o trimestral IVA) quan sigui inferior a l¿any. En el cas de què la data de creació o d¿inici de les activitats de l¿empresa licitadora o contractista individual sigui inferior a tres anys, el requeriment d¿acreditació del volum anual de negocis es podrà referir al període efectiu d¿activitat de l¿empresa. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.	
Descripció:								
Si el licitador és un contractista individual o una societat professional, justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte.								
Mínim d'acreditació:
23.500,00 € 			
Observacions:								
certificat expedit per l'assegurador, en el qual constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en els casos en què sigui procedent	
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats	
Descripció:
a)	Una relació dels principals serveis realitzats en els últims tres (3) anys per l'empresa o pels directius o treballadors de l'empresa assignats al programa que es licita. El requisit mínim de solvència serà que l'import acumulat del millor any d'execució ha de ser igual o superior al 70% de la anualitat mitjana del contracte	
Mínim d'acreditació:
16.476,43 € 			
Observacions:
Quan el destinatari sigui una entitat del sector públic s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent.Quan el destinatari sigui un subjecte privat s'acreditaran mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari.Si la relació dels principals serveis realitzats inclou que el seu destinatari és el mateix ens contractant, no serà necessari l'acreditació mitjançant certificat.Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, no hauran d'acreditar aquest mitjà de solvència tècnica.	
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques	
Descripció:
b)	Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, participants del contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat, i en concret: ¿	Un director d'Obra amb un mínim de 5 anys d'experiència. També haurà d'acreditar com a mínim haver realitzat un mínim de 5 direccions d'obra en l'àmbit de les instal·lacions elèctriques amb un pressupost d'execució material de les obres mínim de 15.000,00 euros cada una.¿	Un coordinador en matèria de Seguretat i Salut amb un mínim de 5 anys d'experiència i capacitat per la realització de les funcions de coordinació de seguretat i salut. També haurà d'acreditar com a mínim haver estat el Coordinador de Seguretat i Salut en execució de 5 obres, amb un pressupost d'execució material de les obres mínim de 15.000,00 euros cada una.	
Mínim d'acreditació:
15.000,00 € 			
Observacions:
S'acreditarà mitjançant una relació del contractista on s'inclourà la indicació concreta del personal tècnic o unitats tècniques.Tant el director d'obra com el coordinador en Seguretat i Salut ho acreditaran  mitjançant un certificat de bona execució emès pel titular o promotor de l'obra.En el cas de ser un contractista individual o una societat professional s'aportarà el certificat emès pel col·legi professional corresponent.	
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució	
Descripció:
c)	Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable de l'execució del contracte així com dels tècnics encarregats directament de les mateixes, sempre que no s'avaluïn com un criteri d'adjudicació i en concret:¿	La titulació del director d'Obra serà una titulació d'enginyer tècnic o superior.¿	La titulació del coordinador en matèria de Seguretat i Salut serà una titulació d'enginyer tècnic o superior corresponent a Tècnic en Prevenció de Riscos Laborals.	
Observacions:
S'acreditarà mitjançant còpia dels títols o acreditacions acadèmiques o professionals exigides	


### Documentos ###

Plec de clàusules administratives
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=d89c1da1a78d817449260414c06cdc75&fileId=63465516&capId=2954452&idTS=63454574
Plec de prescripcions tècniques
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=89138cf710e4f16d50f209d81254de65&fileId=63466013&capId=2954452&idTS=63454574
ACORD JGL.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=24af1bd1d0f74f604a1378564bd3b52a&fileId=63507635&capId=2954452&idTS=63454574
INFORME INSUFICIENCIA SERVEIS ASSISTENCIA CSS ENLLUMENAT.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=2bd971d96e2b7d9e6e04ce14ae30bee1&fileId=63507642&capId=2954452&idTS=63454574
INFORME SECRETARIA.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=7536245271ab369cf35f0de1f8b4d7ed&fileId=63507657&capId=2954452&idTS=63454574
ANUNCI SF.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e7208b68935eca07d8b4f5144cc2cf89&fileId=63507623&capId=2954452&idTS=63454574


*Fecha Pub.: 03/06/2020
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/notice.pscp?mode=full&idDoc=63454588&reqCode=viewCn

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales