• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • IMSSG-OA_FEXP2020/000046
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Formalización

Expediente IMSSG-OA_FEXP2020/000046
Organismo Institut Municipal de Serveis Personals de Badalona
Código Postal 08911
Fecha de publicación 03/02/2021

				Servei de gestió de la Residència i Centre de dia Domènech i Montaner, de l'Institut Municipal de Serveis Personals (IMSP), de l'Ajuntament de Badalona
Tornar
Òrgan de contractació:
Institut Municipal de Serveis Personals de Badalona
Codi d'expedient:
IMSSG-OA_FEXP2020/000046 
Tipus de tramitació:
Ordinari 
Tipus de contracte:
Serveis 
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut 
Procediment d'adjudicació:
Obert 
Compra pública d'innovació:
No
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
Dades del contracte
Descripció de la prestació:
Les necessitat a satisfer mitjançant el present contracte coonsisteixen en la prestació del servei de gestió de la Residència i Centre de dia Domènech i Montaner. 
Pressupost de licitació:
9.872.896,00 € sense IVA
10.267.811,84 € IVA inclòs (4,00%)
Durada del contracte:
5
anys
Àmbit geogràfic:
Badalona                                     
Termini de presentació d'ofertes:
14/09/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
9.872.896,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Sí
Obertura de pliques
(Sobre B. De 12:30 a 12:45 sessió interna. A partir de les 12:45 obertura pública)
:
28/09/20 12:30
Telemàtica. Les empreses interessades en assistir virtualment hauran d'enviar un mail a montse.baturones@imspbdn.cat indicant empresa, nom i cognom i DNI.
Obertura de pliques
(Sobre amb criteris avaluables objectivament. De les 11:00 a les 11:15 sessió interna. A partir de les 11:15 obertura pública.)
:
19/10/20 11:00
Telemàtica. Les empreses interessades en assistir virtualment hauran d'enviar un mail a montse.baturones@imspbdn.cat indicant empresa, nom i cognom i DNI.
Es preveuen modificacions als plecs:
No
Dades de la formalització
Data de publicació:
03/02/21 15:10 h
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
26/11/20 
Data de formalització del contracte:
29/01/21 
Número d'ofertes rebudes:
1			
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SACYR SOCIAL, S.L 
Nacionalitat:
Espanya 
Import:
10.180.781,30 € amb IVA
Import sense IVA:
9.789.212,80 €


### Documentos ###

Contracte_FEXP2020_000046 signat.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=6fc92b7d3ca06ff90d1a1262feb70f11&fileId=75928974&capId=6548709
(Avisos) Actes Meses # Acta mesa 1
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalcapfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=c14a1676726c0d29772a65458506eb9d&fileId=70426822&capId=6548709
(Avisos) Actes Meses # Acta mesa 2
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalcapfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=41817d992cf0034b9f73e382bbaec069&fileId=70426883&capId=6548709
(Avisos) Actes Meses # Acta mesa 3
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalcapfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=a8c651af8e23feb0fea99c925db5e0eb&fileId=70426989&capId=6548709


*Fecha Pub.: 03/02/2021
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?mode=full&idDoc=75928663&reqCode=viewDcan

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales