• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • adquisició del sistema d'informació geográfica
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente adquisició del sistema d'informació geográfica
Organismo Ajuntament de Sabadell
Código Postal 08201
Fecha de publicación 11/01/2010

				Sabadell EDICTE 
Referencia: Contracte de serveis per a I'ad¬quisició del sistema d'informació geográfica d'urbanisme 
1.	Entitat adjudicadora 
a) Organ de contractació: Junta de Covern Local de l'Ajuntament de Sabadell. 
b) Data d'aprovació de la licitació: 18 de desembre de 2009. 
c) Dependencia que tramita I'expedient: 
Servei Urbanisme. 
2.	Objecte del contracte 
a) Descripció de I'objecte: I'adquisició del sistema d'informació geográfica (SIC) d'Urba¬nisme, consistent en els treballs d'ajust del planejament urbanístic a noves bases car¬tografiques i I'adquisició d'una aplicació informática destinada a la creació, gestió i publicació d'un sistema d'informació geogra¬fica d'urbanisme, de conformitat amb les pre¬visions del plec de prescripcions tecniques, 
b) Termini d'execució: Tres anys a comp¬tar des de la data de resolució d'elevació a definitiva de I'adjudicació provisional. 
3.	Tramitació i procediment 
a)	Tramitació: Ordinaria. 
b)	Procediment: Obert. 
4.	Valor estimat del contracte i pressupost de licitació 
El pressupost base o rnaxirn en vers al qual es presentara oferta es fixa en 168.000 EUR, més I'import de 32.000 EUR en concepte d'lVA (16%) i, per tant, amb un pressupost de licitació de 200.000 EUR. 
5.	Caranties 
a)	Provisional:-- 
b)	Definitiva: L'adjudicatari haura de cons¬tituir una garantia definitiva a la Tresoreria municipal, que li sera fixada en I'acord d'ad¬judicació provisional per un import equiva¬lent al 5% de I'import d'adjudicació. 
6.	Obtenció de documenta ció i informació 
a) Els plecs i al tres documents d'interes estaran a disposició deis interessats al següent enl lac: www.sabadell.cat/Actuacio/p/perfilcontrac¬tantcat.asp i al Registre del Servei d'Atenció Ciutadana d'Urbanisme (SACU), ernplacat al carrer del sol, núm. 1, 3a planta, en horari 
d'atenció al públic, de 9 a 14h. 
b) Per obtenir informació de tipus tecnic: 
Departament d'Urbanisme, carrer del Sol, núm.l, 5a planta, telefon 93 745 31 80 i demanar pel Sr. David Alloza. 
c) Per obtenir informació de tipus adminis¬tratiu: Departament d'Urbanisme, carrer del Sol, núm. 1, 5a planta, telefon 9374531 80 i demanar per la Sra. Cristina Fandiño. 
7.	Requ isits específics 
En aplicació de la clausula VUITENA del plec de clausules administratives particulars, sera necessari acreditar la c1assificació d'em¬presa segons el grup, subgrup i categoria següents: 
Crup: V. Subgrup: 01 i 02. Categoria: A 
8.	Criteris de valoració de les ofertes 
9.	Millora económica: fins a 55 punts Forma d'avaluació: Fórmula 
Millora económica del pressupost de lici¬tació que fixa la clausula 2 d'aquest plec. 
Per a la valoració de I'oferta económica 
s'aplicara la següent formula: 
P= 51 *(OM/OF) 
P: puntuació obtinguda. OM: Oferta més baixa. OF: oferta del licitador. 
2.	Qüestions tecniques i de qualitat: fins a 35 punts 
Forma d'avaluació: Judici de Valor Es tindra en compte, entre d'altres: 
a) Les característiques tecniques deis pro¬ductes ofertats, d'acord amb les especifica¬cions tecniques i les tendencies actuals de la tecnologia. 
b) La integració de I'aplicació ofertada amb les aplicacions de dibuix, gestió i SIC existents actualment a l'Ajuntament de Saba¬dell. 
c) L'adaptabilitat i evolució prevista del sistema proposat. 
d) La metodologia proposada pels treballs d'ajust. 
e)	Les fases i el calendari d'execució. 
f)	Facilitat i senzillesa en el seu ús i perso¬nalització per part deis tecnics de l'Ajunta¬ment de Sabadell. 
g) Estructura i cost deis serveis d'assisten¬cia técnica i manteniment. 
3.	Millores: fins a 10 punts 
Forma d'avaluació: Judici de Valor Es tindra en compte, entre d'altres: 
a) Davant d'eines amb característiques i prestacions similars es valorara la utilització d'aquelles desenvolupades amb programari Iliure a emprar per part deis serveis tecnics municipals. 
b) La possibilitat d'enllacos a altres bases de dades i sistemes existents a l'Ajuntament, en especial la possibilitat de representar grafi¬cament i creuar dades amb la informació relativa a les diferents llicencies tramitades, mitjancant la connexió amb el programa municipal de gestió d'expedients. 
c) La possibilitat d'accés directe als expe¬dients histories de planejament territorial, director, general i de planejament derivar, consultables en I'actualitat al Registre de Pla¬nejament de Catalunya des de la web de la Generalitat de Catalunya. 
d) La facilitat per a la creació de ternatics tant en I'entorn de dibuix (Microstation), així com en el servidor de mapes. 
9.	Presentació d'ofertes 
a) Data límit de presentació: quinze dies naturals comptats des de I'enderna de la publicació d'aquest anunci en el BUTLLETí OFICIAL DE LA PRovíNCIA de Barcelona. 
Si aquest és dissabte o festiu, restara pro¬rrogat autornaticarnent fins al dilluns o dia no festiu següent, de manera que els dissabtes o festius no es podran presentar proposicions. 
b) Documentació que cal presentar: L'exi¬gida per la clausula dotzena del plec de clau¬sules administratives particulars, dins d'un sobre tancat i fins a les 14 hores de la data límit. 
c) LIoc de presentació: Registre del Servei d'Atenció Ciutadana d'Urbanisme (SACU), ernplacat al carrer del sol, núm. 1, 3a planta, de Sabadell (08201). 
d) Horari: De dilluns a dijous de 9 a 14 hores, excepte festius al municipio 
e) Termini durant el qual el licitador esta obligat a mantenir I'oferta: DOS MESaS, des de la data d'obertura de les ofertes. 
10. Membres de la mesa de contractació President: la cap del Servei d'Urbanisme Secretaria: la cap de la Secció de Patrimo- 
ni 
Vocals: 
- El secretari municipal, i com a suplent la cap de la Secció de Patrimoni de Bens. 
- L'interventor municipal, i com a suplent el cap de la Secció de Control Intern. 
- La cap de la Secció de Planejament. 
- Un tecnic de l'Area d'Urbanisme. 
11. Obertura de les ofertes 
a) Obertura pública del sobre núm. 2, rela¬tiu a la documentació técnica a valorar segons judicis de valor: 
Entitat: Ajuntament de Sabadell (Servei 
d'Urbanisme) 
Domicili: carrer del Sol, núm. 1, 5a planta Localitat: Sabadell 
Data: El segon dia habi] següent al de la data límit per presentar ofertes, exclos, si s'escau, el dissabte o festiu. 
Hora: 12 del migdia. 
b) Obertura pública del sobre núm. 3, que recull I 'oferta - proposició i la documentació que permeti valorar els criteris rnitjancant fór¬mules: 
Entitat: Ajuntament de Sabadell (Servei 
d'Urbanisme) 
Domicili: carrer de Sol, núm. 1, 5a planta Localitat: Sabadell 
Data: El quart dia hábil següent a I'acte previ de qualificació del sobre núm. 2, exclos, si s'escau, el dissabte o festiu. 
Hora: 12 del migdia. 
No obstant aixo, si calgués canviar el dia o l'hora d'aquestes obertures. la unitat adminis¬trativa encarregada de rebre les proposicions ho comunicara formalment als licitadors en 
el moment de presentar les respectives pro¬posicions. 
12. Despeses d'anuncis 
A carrec de I'adjudicatari. L'import d'a¬quests anuncis sera com a rnaxirn de 3.000 EUR. l.'organ de contractació comunicara aquest import en I'acord d'adjudicació provi¬sional. 
13. Determinació deis mitjans de comunicació i adrep electrónica i perfil del contractant 
Els licitadors estan obligats a informar I'A¬juntament de la seva adreca electrónica. Les comunicacions i intercanvis d'informació es faran d'acord amb el que preveu el plec de clausules. L'adjudicació provisional sera comunicada als licitadors per correu electro¬nic. 
Per a més informació sobre la licitació, adreceu-vos a la pagina web de l'Ajunta¬ment: www.Sabadell.cat (L' Ajuntament / Actuació Municipal/Concursos i Licitacions) i a I'a drec a del perfil del contractant: www.sabadell.cat/Actuacio/p/perfilcontrac¬tantcat.asp. 
Sabadell, 31 de desembre de 2009. 
El Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, Juan Carlos Sánchez. 
022010000023
??

??

??

??

 			

	Fuente de información:             B.O.P. BARCELONA Nº 9
	Fecha de publicación:                11 de Enero de 2010		
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales