Expediente |
SU-55/2009 |
Organismo |
Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat |
Código Postal |
08901 |
Fecha de publicación |
14/01/2010 |
L’HOSPITALET DE LLOBREGAT
ANUNCIO
del Ayuntamiento de L’Hospitalet de Llobregat, sobre contratación de suministros
SU-55/2009.
—1 Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secció de contractació.
c) Número d’expedient: SU-55/2009.
—2 Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: subministrament i instal.lació de mobiliari, complements
i senyalització per les dependències rehabilitades de c. Iberia, 2, seu de la
Regidoria dels Districtes IV i V i Programa de l’Àrea de Benestar Social i c. Moli,
14 Serveis Social Districte IV i V..
b) Divisió per lots i número:
Lot Únic.
c) Lloc de lliurament: veure plec de condicions tècniques.
d) Termini d’execució: veure plecs de condicions.
—3 Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: obert
c) Forma: Valoració per més d’un criteri (preu i altres)
—4 Pressupost base de Licitació
Import: 228.600,00.-Euros exclòs l’IVA.
—5 Garanties
Provisional: No s’ha de constituïr.
—6 Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, Secció de Contractació.
b) Domicili: Pl. de l’Ajuntament, núm. 11, 5ª planta.
c) Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Telèfon: 93.402.94.97
e) Telefax: 93.402.94.24
f) Pàgina Web: http://www.l-h.es/contractacio/
g) Data límit d’obtenció de documents i informació: fins a l’últim dia de presentació
d’ofertes.
—7 Requisits específics del contractista
Els exigits als Plecs de Clàusules Econòmiques i Administratives particulars.
—8 Presentació de les ofertes o de les sol•licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 12 hores del 8 de Febrer de 2010.
b) Documentació a presentar: l’exigida a la clàusula corresponent dels plecs de
condicions econòmiques i administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
1. Entitat: Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, Secció de Contractació.
2. Domicili: Pl. de l’Ajuntament, núm. 11, 5ª planta.
3. Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta
(Valoració per més d’un criteri (preu i altres)): tres mesos, des de l’obertura de les
proposicions.
e) Admissió de variants: les previstes als plecs de condicions.
—9 Obertura de les ofertes
a) Entitat: Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat.
b) Domicili: Pl. de l’Ajuntament, núm. 11, 5ª planta. c) Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Data: la de la primera sessió que celebri la Mesa Permanent de contractació
un cop finalitzat el termini de presentació d’ofertes.
e) Hora: a partir de les 10:30 hores.
—10 Altres informacions: veure plecs de condicions.
—11 Despeses Anuncis: seran a compte de l’adjudicatari.
L’Hospitalet de Llobregat, 29 de desembre de 2009
La tinenta d’alcalde d’Economia i Hisenda
p.d. (Decret 7884/2008, de 29 d’octubre)
Pedro Verano Casas
Cap de Servei de Contractació
PG-258602 (10.005.173)
??
??
??
??
Fuente de información: D.O.G. CATALUÑA Nº 5545
Fecha de publicación: 14 de Enero de 2010