Expediente |
EC_2021/25 |
Organismo |
Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona - ATM Camp de Tarragona |
Código Postal |
43004 |
Fecha de publicación |
18/05/2021 |
EC_2021/25:Impressió adhesius punt de venda ATM
Tornar
Òrgan de contractació:
Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona - ATM Camp de Tarragona
Codi d'expedient:
EC_2021/25
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Contracte menor
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
Dades del contracte
Descripció de la prestació:
Impressió i subministrament de 300 adhesius de 15 x 15Material: Vinil polimèric + laminat mate
Pressupost de licitació:
500,00 € sense IVA
605,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1
mes
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Termini de presentació d'ofertes:
17/05/21 13:00 h
Observacions:
1. PRESENTACIÓ D'OFERTESLes ofertes s'hauran de presentar d'acord amb el model que s'adjunta (annex 1 o annex 2), en funció de si l'empresa està o no inscrita en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (RELI).2. FACTURACIÓ DELS TREBALLSSerà requisit indispensable per la justificació dels treballs realitzats, que l'empresa adjudicatària presenti factura electrònica a través del portals FACe o e-FACT (Llei 25/2013 de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al sector públic). A la factura caldrà identificar el codi de l'expedient de contractació.3. UBICACIÓ DELS TREBALLS O SUBMINISTRAMENTSEn cas que els treballs a executar requereixin de presencialitat, o s'hagi d'efectuar un subministrament de material, l'adreça tant d'execució com d'entrega serà la seu del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona ubicada al Carrer Anselm Clavé 1 de Tarragona.
Valor estimat del contracte:
500,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Dades de l'adjudicació
Data de publicació:
18/05/21 15:15 h
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
18/05/21
Termini per a la formalització del contracte:
No és necessària la seva formalització (arts 36.1 i 153.2 de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic)
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
B43552058 HEMISFERI 1969, S.L.
A43042837 Arts Gràfiques Octavi, S.A.
XXXXX411X SEBASTIÀ PUJAL COT
XXXXX681Q JOSEP MARIA BOU GARCIA
Codi CPV:
24911200
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
HEMISFERI 1969, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
272,25 € amb IVA
Import sense IVA:
225,00 €
### Documentos ###
Quadre comparatiu anonimitzat.xlsx
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=d6d0e57f808d014ee119d3505b36a342&fileId=81903331&capId=2656916&idTS=81421820
00_Fitxa seguiment EC_2021_25_anonimitzada.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e43d124b754ec0622148341293e5b909&fileId=81903289&capId=2656916&idTS=81421820
*Fecha Pub.: 18/05/2021
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?mode=full&idDoc=81902964&reqCode=viewPcan