• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • EC_2021/25
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Adjudicación

Expediente EC_2021/25
Organismo Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona - ATM Camp de Tarragona
Código Postal 43004
Fecha de publicación 18/05/2021

				EC_2021/25:Impressió adhesius punt de venda ATM	
Tornar
Òrgan de contractació:
Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona - ATM Camp de Tarragona
Codi d'expedient:
EC_2021/25 
Tipus de tramitació:
Ordinària 
Tipus de contracte:
Subministraments 
Subtipus de contracte:
Adquisició 
Procediment d'adjudicació:
Contracte menor 
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
Dades del contracte
Descripció de la prestació:
Impressió i subministrament de 300 adhesius de 15 x 15Material:  Vinil polimèric + laminat mate 
Pressupost de licitació:
500,00 € sense IVA
605,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1
mes
Àmbit geogràfic:
Tarragona                                    
Termini de presentació d'ofertes:
17/05/21 13:00 h
Observacions:
1.	PRESENTACIÓ D'OFERTESLes ofertes s'hauran de presentar d'acord amb el model que s'adjunta (annex 1 o annex 2), en funció de si l'empresa està o no inscrita en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (RELI).2.	FACTURACIÓ DELS TREBALLSSerà requisit indispensable per la justificació dels treballs realitzats, que l'empresa adjudicatària presenti factura electrònica a través del portals FACe o e-FACT (Llei 25/2013 de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al sector públic). A la factura caldrà identificar el codi de l'expedient de contractació.3.	UBICACIÓ DELS TREBALLS O SUBMINISTRAMENTSEn cas que els treballs a executar requereixin de presencialitat, o s'hagi d'efectuar un subministrament de material, l'adreça tant d'execució com d'entrega serà la seu del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona ubicada al Carrer Anselm Clavé 1 de Tarragona. 
Valor estimat del contracte:
500,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Dades de l'adjudicació
Data de publicació:
18/05/21 15:15 h
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
18/05/21
Termini per a la formalització del contracte:
No és necessària la seva formalització (arts 36.1 i 153.2 de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic) 
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
4			
Identitat d'empreses licitadores:
B43552058	HEMISFERI 1969, S.L.
A43042837	Arts Gràfiques Octavi, S.A.
XXXXX411X	SEBASTIÀ PUJAL COT
XXXXX681Q	JOSEP MARIA BOU GARCIA 
Codi CPV:
24911200 
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
HEMISFERI 1969, S.L. 
Nacionalitat:
Espanya 
Import:
272,25 € amb IVA
Import sense IVA:
225,00 €


### Documentos ###

Quadre comparatiu anonimitzat.xlsx
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=d6d0e57f808d014ee119d3505b36a342&fileId=81903331&capId=2656916&idTS=81421820
00_Fitxa seguiment EC_2021_25_anonimitzada.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e43d124b754ec0622148341293e5b909&fileId=81903289&capId=2656916&idTS=81421820


*Fecha Pub.: 18/05/2021
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?mode=full&idDoc=81902964&reqCode=viewPcan

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales