| Expediente | EC_2021/25 |
| Organismo | Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona - ATM Camp de Tarragona |
| Código Postal | 43004 |
| Fecha de publicación | 18/05/2021 |
EC_2021/25:Impressió adhesius punt de venda ATM Tornar Òrgan de contractació: Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona - ATM Camp de Tarragona Codi d'expedient: EC_2021/25 Tipus de tramitació: Ordinària Tipus de contracte: Subministraments Subtipus de contracte: Adquisició Procediment d'adjudicació: Contracte menor Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència: No Projecte finançat amb fons REACT-EU: No Compra pública d'innovació: No Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment Alerta futura i consulta preliminar del mercat Anunci previ Anunci de licitació Adjudicació Formalització Dades del contracte Descripció de la prestació: Impressió i subministrament de 300 adhesius de 15 x 15Material: Vinil polimèric + laminat mate Pressupost de licitació: 500,00 € sense IVA 605,00 € IVA inclòs (21,00%) Durada del contracte: 1 mes Àmbit geogràfic: Tarragona Termini de presentació d'ofertes: 17/05/21 13:00 h Observacions: 1. PRESENTACIÓ D'OFERTESLes ofertes s'hauran de presentar d'acord amb el model que s'adjunta (annex 1 o annex 2), en funció de si l'empresa està o no inscrita en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (RELI).2. FACTURACIÓ DELS TREBALLSSerà requisit indispensable per la justificació dels treballs realitzats, que l'empresa adjudicatària presenti factura electrònica a través del portals FACe o e-FACT (Llei 25/2013 de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al sector públic). A la factura caldrà identificar el codi de l'expedient de contractació.3. UBICACIÓ DELS TREBALLS O SUBMINISTRAMENTSEn cas que els treballs a executar requereixin de presencialitat, o s'hagi d'efectuar un subministrament de material, l'adreça tant d'execució com d'entrega serà la seu del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona ubicada al Carrer Anselm Clavé 1 de Tarragona. Valor estimat del contracte: 500,00 € sense IVA Subhasta electrònica: No Dades de l'adjudicació Data de publicació: 18/05/21 15:15 h Es compra innovació: No Reserva social: No Data d'adjudicació del contracte: 18/05/21 Termini per a la formalització del contracte: No és necessària la seva formalització (arts 36.1 i 153.2 de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic) Motiu d'adjudicació: Oferta més avantatjosa Número d'ofertes rebudes: 4 Identitat d'empreses licitadores: B43552058 HEMISFERI 1969, S.L. A43042837 Arts Gràfiques Octavi, S.A. XXXXX411X SEBASTIÀ PUJAL COT XXXXX681Q JOSEP MARIA BOU GARCIA Codi CPV: 24911200 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: HEMISFERI 1969, S.L. Nacionalitat: Espanya Import: 272,25 € amb IVA Import sense IVA: 225,00 € ### Documentos ### Quadre comparatiu anonimitzat.xlsx https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=d6d0e57f808d014ee119d3505b36a342&fileId=81903331&capId=2656916&idTS=81421820 00_Fitxa seguiment EC_2021_25_anonimitzada.pdf https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e43d124b754ec0622148341293e5b909&fileId=81903289&capId=2656916&idTS=81421820 *Fecha Pub.: 18/05/2021 *Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA *Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?mode=full&idDoc=81902964&reqCode=viewPcan