Expediente |
CONTR/2021/000000069 |
Organismo |
Institut D`Assistència Sanitària |
Código Postal |
17190 |
Fecha de publicación |
13/09/2021 |
Subministrament de material d'oficina, escriptori i tòners per l'IAS (Institut d'Assistència Sanitària)
Tornar
Òrgan de contractació:
Institut d'Assistència Sanitària (IAS)
Codi d'expedient:
CONTR/2021/000000069
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
Dades del contracte
Descripció de la prestació:
Subministrament material d'oficina, escriptori i tòners
Pressupost de licitació:
414.354,60 € sense IVA
501.369,06 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3
anys
Àmbit geogràfic:
Salt
Termini de presentació d'ofertes:
22/10/21 18:00 h
Observacions:
Per eina sobre digital: e.licita. Tres sobres.OBSERVACIONS:Serà OBLIGATORI que la licitadora enviï les mostres requerides a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 46 i s.), juntament amb l'ANNEX 3 ¿ FITXA PRESENTACIÓ MOSTRES (pàg. 58 i s.).La Unitat Tècnica que valorarà les mostres estarà formada per un tècnic del Servei d'Informàtica, un tècnic del Servei de Prevenció i la persona responsable de Recursos Materials de l'Hospital Santa Caterina. Les mostres han de ser iguals als models oferts al sobre B i han de portar tots els components necessaris per fer les proves. Les mostres poden ser de mostres presentades a d'altres concursos, no es necessari que vinguin amb l'embalatge original. En el cas que hi hagi algun dubte o que es requereixin més unitats per poder fer les proves i valoracions, es podran sol·licitar més mostres. Serà imprescindible l'entrega de les quantitats de mostres especificades a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 46 i s.), o caixes en cas de ser indivisibles, per poder ser examinades i valorades pels tècnics responsables de la valoració d'aquest expedient. Serà imprescindible identificar les mostres amb els codis de SAP de l'IAS i s'hauran d'acompanyar de la fitxa de l'ANNEX 3 ¿ FITXA PRESENTACIÓ MOSTRES (pàg. 58).Les mostres s'hauran d'enviar des de la data de publicació de l'expedient a la Plataforma de Contractació, fins com a màxim la data de finalització de la presentació de les ofertes que dictamini l'anunci de licitació, a la següent adreça: Hospital Santa Caterina. Magatzem General. C/ Dr. Castany, S/N. 17190 ¿ Salt (Girona).La no aportació de les mostres requerides, implicarà una valoració de 0 punts d'aquells criteris de valoració directament relacionats amb l'oferta tècnica i la mostra. Un cop fetes les valoracions, les mostres poden ser retornades en cas de sol·licitar-ho. La recollida i cost del retorn anirà a càrrec de la licitadora. El material haurà estat provat per tal de fer-ne les valoracions.
Valor estimat del contracte:
732.026,46 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Sí
Obertura de pliques
(Sobre B)
:
27/10/21 13:00
Videoconferencia
Es preveuen modificacions als plecs:
Sí
Dades de l'anunci
Data de publicació:
13/09/21 16:30 h
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Sí
Nombre de lots:
21
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
21
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
21
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Descripció del lot:
material escriptori
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
2
Descripció del lot:
Piles
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
3
Descripció del lot:
Tóners fax
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
4
Descripció del lot:
material escriptura
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
5
Descripció del lot:
Carpetes i arxiu
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
6
Descripció del lot:
Paper
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
7
Descripció del lot:
Sobres
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
8
Descripció del lot:
tóners compatibles per impressora
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
9
Descripció del lot:
equipament oficina
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
10
Descripció del lot:
material informàtic
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
11
Descripció del lot:
tóners originals per impressora
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
12
Descripció del lot:
sobres amb anagrama
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
13
Descripció del lot:
etiquetes
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
14
Descripció del lot:
fungible vari magatzem
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
15
Descripció del lot:
material escriptura automàtica
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
16
Descripció del lot:
material ergonòmic
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
17
Descripció del lot:
aparells oficina
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
18
Descripció del lot:
impresos
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
19
Descripció del lot:
bossa kraft
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
20
Descripció del lot:
etiqueta identificació medicament
Codi CPV:
30197000
Número de lot:
21
Descripció del lot:
rulls tèrmics per gestor de cues
Codi CPV:
30197000
DOUE:
Accés al DOUE
- 10/09/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 56.00 -
Criteri:
criteris objectius
Ponderació: 44.00 -
Criteri:
criteris subjectius
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
Volum anual de negocis en l¿àmbit de l¿objecte contractual, referit al millor exercici dins dels tres darrers disponibles, en funció de la data de constitució o inici de les activitats de l¿empresari. El volum de negocis mínim anual exigit no excedirà d¿una vegada i mitja el valor estimat del contracte.
Descripció:
Justificant de l¿existència d¿una assegurança de responsabilitat civil per riscs professionals per igual o superior a 100.000euros.
Descripció:
Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic (comptes anuals) per import igual o superior a 100.000 euros.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
-Relació dels principals serveis o treballs realitzats d¿igual o similar natura als que constitueixen l¿objecte contractual, en els darrers tres anys com a màxim, indicant la data, import i destinatari dels mateixos. Ho acreditarà mitjançant certificats expedits o visats per l¿òrgan competent d¿aquells destinataris relacionats.
Descripció:
Indicar el personal tècnic o de les unitats tècniques integrades o no en l¿empresa, participants en el contracte, especialment els dedicats al control de qualitat
Descripció:
Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures relacionades i destinades a garantir la qualitat i els mitjans, en el seu cas, d¿estudi i investigació de l¿empresa.
Descripció:
Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa, especialment, del responsable de l'execució del contracte així com dels tècnics adscrits a l'objecte contractual
Versió simple
### Documentos ###
Plec de clàusules administratives
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=be18f7fd9f7e204f2dcce73e4f81f268&fileId=87841799&capId=206743&idTS=82140282
Plec de prescripcions tècniques
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=6569a1bbdf2480baa79b9c7d71f8ae4f&fileId=87841810&capId=206743&idTS=82140282
TAULA DETERMINACIO CONTR_2021_69 OFICINA.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=961afeab2d6342a21ac6b03560f5895c&fileId=87841866&capId=206743&idTS=82140282
MEMORIA CONTRACTACCIO CONTR_2021_69 OFICINA.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e6b79f322ffac91cf8981d523b92e405&fileId=87841876&capId=206743&idTS=82140282
Acord aprovacio Exped i Plec. CONTR 2021 000000069.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=dbde2807bb7d4fb491dca2f25f986f4a&fileId=87841885&capId=206743&idTS=82140282
ANNEXES EDITABLES.xlsx
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=213aa6387ca3f5c1253d46ebc79bd0e3&fileId=87841894&capId=206743&idTS=82140282
ANUNCI DE LICITACIO.pdf
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=22a272fd914cb26b2ac66d66ab42d0c3&fileId=87841841&capId=206743&idTS=82140282
*Fecha Pub.: 13/09/2021
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/notice.pscp?mode=full&idDoc=82140296&reqCode=viewCn