• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 901410
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente 901410
Organismo Ajuntament de Barcelona
Código Postal 08013
Fecha de publicación 17/02/2010

				Barcelona ANUNCI DE L1C1TAClÓ 
1)	Entitat adjudicadora 
a)	Organisme: Ajuntament de Barcelona. 
b)	Dependencia que tramita I'expedient: 
Area d'acció social i ciutadania. 
c)	Núm. de I'expedient: 901410. 
d)	Núm. de contracte: 10000627. 
2)	Objecte del contracte a) Tipificació: obres. 
Descripció de I'objecte: obres d'ampliació de la tercera planta del laboratori de I'Agen¬cia de Salut Pública de Barcelona, a I'edifici Peracamps (primera fase), I'execució del qual es financara amb carrec al Fons Estatal per a I'ocupació i la sostenibilitat local (FEOSL) creat pel Reial Decret-Ilei 13/2009, de 26 
d'octubre de 2009. 
b) L10c d'execució: Municipi de Barcelo¬na. 
3)	Termini d'execució 3 mesos. 
4)	Tramitació i procediment 
a)	Tramitació: urgent. 
b)	Procediment: obert. 
5)	Pressupost base de licita ció 371.255,68 EUR, IVA inclos al 16%. 
6)	Criteris de valoració de les ofertes 
Els criteris que serviran de base per a l'ad¬judicació del contracte, d'acord amb el des¬glossament i la ponderació que consta al plec de clausules administratives particulars, seran els següents: 
Puntuació de la totalitat deis criteris: fins a 100 punts: 
1. Avaluables de forma automática: fins a 51 punts. 
2. Que depenen d'un judici de valor: fins 
a 49 punts. 
Garanties: 
a)	Provisional: no s'exigeix. 
b)	Definitiva: 5 per 100 de I'import de l'adjudicació, IV A exclos. 
7) Obtenció del Plec de documentació i informació 
a) Al perfil del contractant de l'Ajuntament de Barcelona: www.bcn.cat. 
b) A la Secretaria Tecnicojurídica de l'Area d'acció social i ciutadania, Avda. Diagonal, 233, 6ª planta, 08013 Barcelona, Telefon: 93-413.26.47, Fax: 93.413.26.30, Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h. 
8)	Requisits específics del contractista 
- Disposar d'una xifra de negoci global mínima igual al pressupost de licitació del contracte en els últims tres exercicis. 
- Haver realitzat un mínim de 5 obres similars a les de I'objecte del contracte en els últims tres exercicis. 
Tanmateix, la solvencia s'entendra acredi¬tada pel fet d'estar en possessió de la c1assifi¬cació en els grups, subgrups i categories que s'indiquen a continuació: 
CRUP e 
I 
J 
J 
SUBCRUP '-9 
6 
2 
3 
CATECORfA e 
e 
e 
e 
9)	Presentació d'ofertes 
a) Data límit de presentació: El termini per a la presentació sera de 13 dies naturals a comptar des del següent al de la publicació de I'últim anunci oficial en el BUTLLETí OFICIAL DE LA PRovíNCIA o en el perfil de contractant (www.bcn.cat). Si I'últim dia és festiu o inha¬bil a la ciutat de Barcelona, s'entendra pro¬rrogat fins el primer dia hábil següent. 
b) Documentació a presentar: La que exi¬geix el plec de clausules administratives par¬ticulars. 
c) L10c de presentació: Les proposicions podran presentar-se en ma o per correu certi¬ficat al Registre General de I'Area d'acció social i ciutadania, Av. Diagonal, 233, bai- xos, horari: de dilluns a divendres de 9 h a 14h. 
10) Obertura d'ofertes 
Es celebrara en I'adreca, dia i hora que es comunicara oportunament als licitadors. 
11) Despeses de I'anunci 
El preu d'aquest anunci anira a cartee de I'adjudicatari del contracte. 
Barcelona, 15 de febrer de 2010. 
El Secretari delegat, josé Fernández Pérez. 
022010004681 --io
??

??

??

??

 			

	Fuente de información:             B.O.P. BARCELONA Nº 41
	Fecha de publicación:                17 de Febrero de 2010		
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales