| Expediente | CONTR/2021/000000069 |
| Organismo | Institut D`Assistència Sanitària |
| Código Postal | 17190 |
| Fecha de publicación | 12/01/2022 |
Subministrament de material d'oficina, escriptori i tòners per l'IAS (Institut d'Assistència Sanitària) Tornar Òrgan de contractació: Institut d'Assistència Sanitària (IAS) Codi d'expedient: CONTR/2021/000000069 Tipus de tramitació: Ordinària Tipus de contracte: Subministraments Subtipus de contracte: Adquisició Procediment d'adjudicació: Obert Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència: No Projecte finançat amb fons REACT-EU: No Compra pública d'innovació: No Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment Alerta futura i consulta preliminar del mercat Anunci previ Anunci de licitació Adjudicació Formalització Dades del contracte Descripció de la prestació: Subministrament material d'oficina, escriptori i tòners Pressupost de licitació: 414.354,60 € sense IVA 501.369,06 € IVA inclòs (21,00%) Durada del contracte: 3 anys Àmbit geogràfic: Salt Termini de presentació d'ofertes: 22/10/21 18:00 h Observacions: Per eina sobre digital: e.licita. Tres sobres.OBSERVACIONS:Serà OBLIGATORI que la licitadora enviï les mostres requerides a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 46 i s.), juntament amb l'ANNEX 3 ¿ FITXA PRESENTACIÓ MOSTRES (pàg. 58 i s.).La Unitat Tècnica que valorarà les mostres estarà formada per un tècnic del Servei d'Informàtica, un tècnic del Servei de Prevenció i la persona responsable de Recursos Materials de l'Hospital Santa Caterina. Les mostres han de ser iguals als models oferts al sobre B i han de portar tots els components necessaris per fer les proves. Les mostres poden ser de mostres presentades a d'altres concursos, no es necessari que vinguin amb l'embalatge original. En el cas que hi hagi algun dubte o que es requereixin més unitats per poder fer les proves i valoracions, es podran sol·licitar més mostres. Serà imprescindible l'entrega de les quantitats de mostres especificades a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 46 i s.), o caixes en cas de ser indivisibles, per poder ser examinades i valorades pels tècnics responsables de la valoració d'aquest expedient. Serà imprescindible identificar les mostres amb els codis de SAP de l'IAS i s'hauran d'acompanyar de la fitxa de l'ANNEX 3 ¿ FITXA PRESENTACIÓ MOSTRES (pàg. 58).Les mostres s'hauran d'enviar des de la data de publicació de l'expedient a la Plataforma de Contractació, fins com a màxim la data de finalització de la presentació de les ofertes que dictamini l'anunci de licitació, a la següent adreça: Hospital Santa Caterina. Magatzem General. C/ Dr. Castany, S/N. 17190 ¿ Salt (Girona).La no aportació de les mostres requerides, implicarà una valoració de 0 punts d'aquells criteris de valoració directament relacionats amb l'oferta tècnica i la mostra. Un cop fetes les valoracions, les mostres poden ser retornades en cas de sol·licitar-ho. La recollida i cost del retorn anirà a càrrec de la licitadora. El material haurà estat provat per tal de fer-ne les valoracions. Valor estimat del contracte: 732.026,46 € sense IVA Subhasta electrònica: No Contracte harmonitzat: Sí Obertura de pliques (Sobre B) : 27/10/21 13:00 Videoconferencia Obertura de pliques (Sobre C) : 09/12/21 13:00 Videoconferencia Es preveuen modificacions als plecs: Sí Dades de l'adjudicació Data de publicació: 12/01/22 16:00 h Descripció dels lots: Número de lot: 1 Es compra innovació: No Descripció del lot: material escriptori Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 13.343,55 € amb IVA Import sense IVA: 11.027,73 € Número de lot: 2 Es compra innovació: No Descripció del lot: Piles Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 1 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 7.935,18 € amb IVA Import sense IVA: 6.558,00 € Número de lot: 3 Es compra innovació: No Descripció del lot: Tóners fax Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 1 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 1.408,69 € amb IVA Import sense IVA: 1.164,21 € Número de lot: 4 Es compra innovació: No Descripció del lot: material escriptura Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA, SL Nacionalitat: Espanya Import: 17.885,12 € amb IVA Import sense IVA: 14.781,09 € Número de lot: 5 Es compra innovació: No Descripció del lot: Carpetes i arxiu Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 12.758,18 € amb IVA Import sense IVA: 10.543,95 € Número de lot: 6 Es compra innovació: No Descripció del lot: Paper Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 3 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: SISTEMES D'OFICINA DE GIRONA SAU Nacionalitat: Espanya Import: 87.148,68 € amb IVA Import sense IVA: 72.023,70 € Número de lot: 7 Es compra innovació: No Descripció del lot: Sobres Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA, SL Nacionalitat: Espanya Import: 3.062,09 € amb IVA Import sense IVA: 2.530,65 € Número de lot: 8 Es compra innovació: No Descripció del lot: tóners compatibles per impressora Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 40.720,54 € amb IVA Import sense IVA: 33.653,34 € Número de lot: 9 Es compra innovació: No Descripció del lot: equipament oficina Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 1 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 1.484,96 € amb IVA Import sense IVA: 1.227,24 € Número de lot: 10 Es compra innovació: No Descripció del lot: material informàtic Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIAL OFICINA, SL Nacionalitat: Espanya Import: 12.983,49 € amb IVA Import sense IVA: 10.730,16 € Número de lot: 11 Es compra innovació: No Descripció del lot: tóners originals per impressora Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 4 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: SISTEMES D'ORGANITZACIÓ, SA Nacionalitat: Espanya Import: 125.603,71 € amb IVA Import sense IVA: 103.804,47 € Número de lot: 12 Es compra innovació: No Descripció del lot: sobres amb anagrama Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 1 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: TOMPLA INDUSTRIA INTERNACIONAL DEL SOBRE SL Nacionalitat: Espanya Import: 12.813,07 € amb IVA Import sense IVA: 10.589,31 € Número de lot: 13 Es compra innovació: No Descripció del lot: etiquetes Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 3 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 54.842,33 € amb IVA Import sense IVA: 45.324,24 € Número de lot: 14 Es compra innovació: No Descripció del lot: fungible vari magatzem Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: SISTEMES D'ORGANITZACIÓ SA Nacionalitat: Espanya Import: 4.151,52 € amb IVA Import sense IVA: 3.434,01 € Número de lot: 15 Es compra innovació: No Descripció del lot: material escriptura automàtica Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS D'OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 12.623,14 € amb IVA Import sense IVA: 10.432,35 € Número de lot: 16 Es compra innovació: No Descripció del lot: material ergonòmic Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: COMERCIAL PAPERERA I MATERIALS D'OFICINA SL Nacionalitat: Espanya Import: 6.202,33 € amb IVA Import sense IVA: 5.125,89 € Número de lot: 17 Es compra innovació: No Descripció del lot: aparells oficina Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 1 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: SISTEMES D'OFICINAA DE GIRONA SAU Nacionalitat: Espanya Import: 13.467,30 € amb IVA Import sense IVA: 11.130,00 € Número de lot: 18 Es compra innovació: No Descripció del lot: impresos Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 3 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: TOMPLA INDUSTRIA INTERNACIONAL DEL SOBRE SL Nacionalitat: Espanya Import: 9.004,47 € amb IVA Import sense IVA: 7.441,71 € Número de lot: 19 Es compra innovació: No Descripció del lot: bossa kraft Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 1 Lot desert Número de lot: 20 Es compra innovació: No Descripció del lot: etiqueta identificació medicament Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Codi CPV: 30197000 Lot desert Número de lot: 21 Es compra innovació: No Descripció del lot: rulls tèrmics per gestor de cues Data d'adjudicació del contracte: 12/01/22 Termini per a la formalització del contracte: quinze dies posteriors a la comunicació de l'adjudicació Codi CPV: 30197000 Número d'ofertes rebudes: 2 Dades de l'empresa adjudicatària: Denominació: ARES SOLUCIONES DE IDENTIFICACION SA Nacionalitat: Espanya Import: 658,85 € amb IVA Import sense IVA: 544,50 € ### Documentos ### Acord Adjudicacio CONTR 2021 000000069.pdf https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=832e53b98f27edb712c341fe37d4a444&fileId=94402088&capId=206743&idTS=82140282 (Avisos) INFORMES VALORATIUS # INFORME VALORATIU TECNIC SOBRE B https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalcapfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e17c98621605edb4215a443c1bb7b3f2&fileId=92702450&capId=206743 (Avisos) INFORMES VALORATIUS # INFORME VALORATIU SOBRE C https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalcapfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=9118afd7114436aacc45bd0389029eee&fileId=94322946&capId=206743 *Fecha Pub.: 12/01/2022 *Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA *Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?mode=full&idDoc=94401467&reqCode=viewPcan