| Expediente | CONTR/2021/000000069 |
| Organismo | Institut D`Assistència Sanitària |
| Código Postal | 17190 |
| Fecha de publicación | 03/12/2021 |
Subministrament de material d'oficina, escriptori i tòners per l'IAS (Institut d'Assistència Sanitària) Tornar Òrgan de contractació: Institut d'Assistència Sanitària (IAS) Codi d'expedient: CONTR/2021/000000069 Tipus de tramitació: Ordinària Tipus de contracte: Subministraments Subtipus de contracte: Adquisició Procediment d'adjudicació: Obert Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència: No Projecte finançat amb fons REACT-EU: No Compra pública d'innovació: No Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment Alerta futura i consulta preliminar del mercat Anunci previ Anunci de licitació Adjudicació Formalització Publicació inicial Esmena 1 Esmena 2 Descripció de l'esmena: Obertura de pliques Dades del contracte Descripció de la prestació: Subministrament material d'oficina, escriptori i tòners Pressupost de licitació: 414.354,60 € sense IVA 501.369,06 € IVA inclòs (21,00%) Durada del contracte: 3 anys Àmbit geogràfic: Salt Termini de presentació d'ofertes: 22/10/21 18:00 h Observacions: Per eina sobre digital: e.licita. Tres sobres.OBSERVACIONS:Serà OBLIGATORI que la licitadora enviï les mostres requerides a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 46 i s.), juntament amb l'ANNEX 3 ¿ FITXA PRESENTACIÓ MOSTRES (pàg. 58 i s.).La Unitat Tècnica que valorarà les mostres estarà formada per un tècnic del Servei d'Informàtica, un tècnic del Servei de Prevenció i la persona responsable de Recursos Materials de l'Hospital Santa Caterina. Les mostres han de ser iguals als models oferts al sobre B i han de portar tots els components necessaris per fer les proves. Les mostres poden ser de mostres presentades a d'altres concursos, no es necessari que vinguin amb l'embalatge original. En el cas que hi hagi algun dubte o que es requereixin més unitats per poder fer les proves i valoracions, es podran sol·licitar més mostres. Serà imprescindible l'entrega de les quantitats de mostres especificades a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 46 i s.), o caixes en cas de ser indivisibles, per poder ser examinades i valorades pels tècnics responsables de la valoració d'aquest expedient. Serà imprescindible identificar les mostres amb els codis de SAP de l'IAS i s'hauran d'acompanyar de la fitxa de l'ANNEX 3 ¿ FITXA PRESENTACIÓ MOSTRES (pàg. 58).Les mostres s'hauran d'enviar des de la data de publicació de l'expedient a la Plataforma de Contractació, fins com a màxim la data de finalització de la presentació de les ofertes que dictamini l'anunci de licitació, a la següent adreça: Hospital Santa Caterina. Magatzem General. C/ Dr. Castany, S/N. 17190 ¿ Salt (Girona).La no aportació de les mostres requerides, implicarà una valoració de 0 punts d'aquells criteris de valoració directament relacionats amb l'oferta tècnica i la mostra. Un cop fetes les valoracions, les mostres poden ser retornades en cas de sol·licitar-ho. La recollida i cost del retorn anirà a càrrec de la licitadora. El material haurà estat provat per tal de fer-ne les valoracions. Valor estimat del contracte: 732.026,46 € sense IVA Subhasta electrònica: No Contracte harmonitzat: Sí Obertura de pliques (Sobre B) : 27/10/21 13:00 Videoconferencia Obertura de pliques (Sobre C) : 09/12/21 13:00 Videoconferencia Es preveuen modificacions als plecs: Sí Dades de l'anunci Data de publicació: 03/12/21 16:39 h Reserva social: No Divisió en lots: Sí Nombre de lots: 21 Oferta integradora: No Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta: 21 Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador: 21 Descripció dels lots: Número de lot: 1 Descripció del lot: material escriptori Codi CPV: 30197000 Número de lot: 2 Descripció del lot: Piles Codi CPV: 30197000 Número de lot: 3 Descripció del lot: Tóners fax Codi CPV: 30197000 Número de lot: 4 Descripció del lot: material escriptura Codi CPV: 30197000 Número de lot: 5 Descripció del lot: Carpetes i arxiu Codi CPV: 30197000 Número de lot: 6 Descripció del lot: Paper Codi CPV: 30197000 Número de lot: 7 Descripció del lot: Sobres Codi CPV: 30197000 Número de lot: 8 Descripció del lot: tóners compatibles per impressora Codi CPV: 30197000 Número de lot: 9 Descripció del lot: equipament oficina Codi CPV: 30197000 Número de lot: 10 Descripció del lot: material informàtic Codi CPV: 30197000 Número de lot: 11 Descripció del lot: tóners originals per impressora Codi CPV: 30197000 Número de lot: 12 Descripció del lot: sobres amb anagrama Codi CPV: 30197000 Número de lot: 13 Descripció del lot: etiquetes Codi CPV: 30197000 Número de lot: 14 Descripció del lot: fungible vari magatzem Codi CPV: 30197000 Número de lot: 15 Descripció del lot: material escriptura automàtica Codi CPV: 30197000 Número de lot: 16 Descripció del lot: material ergonòmic Codi CPV: 30197000 Número de lot: 17 Descripció del lot: aparells oficina Codi CPV: 30197000 Número de lot: 18 Descripció del lot: impresos Codi CPV: 30197000 Número de lot: 19 Descripció del lot: bossa kraft Codi CPV: 30197000 Número de lot: 20 Descripció del lot: etiqueta identificació medicament Codi CPV: 30197000 Número de lot: 21 Descripció del lot: rulls tèrmics per gestor de cues Codi CPV: 30197000 DOUE: Accés al DOUE - 10/09/21 Criteris d'adjudicació: Ponderació: 56.00 - Criteri: criteris objectius Ponderació: 44.00 - Criteri: criteris subjectius S'accepten variants: No Garantia provisional: No Solvència econòmica i financera Descripció: Volum anual de negocis en l¿àmbit de l¿objecte contractual, referit al millor exercici dins dels tres darrers disponibles, en funció de la data de constitució o inici de les activitats de l¿empresari. El volum de negocis mínim anual exigit no excedirà d¿una vegada i mitja el valor estimat del contracte. Descripció: Justificant de l¿existència d¿una assegurança de responsabilitat civil per riscs professionals per igual o superior a 100.000euros. Descripció: Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic (comptes anuals) per import igual o superior a 100.000 euros. Solvència tècnica i professional Descripció: -Relació dels principals serveis o treballs realitzats d¿igual o similar natura als que constitueixen l¿objecte contractual, en els darrers tres anys com a màxim, indicant la data, import i destinatari dels mateixos. Ho acreditarà mitjançant certificats expedits o visats per l¿òrgan competent d¿aquells destinataris relacionats. Descripció: Indicar el personal tècnic o de les unitats tècniques integrades o no en l¿empresa, participants en el contracte, especialment els dedicats al control de qualitat Descripció: Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures relacionades i destinades a garantir la qualitat i els mitjans, en el seu cas, d¿estudi i investigació de l¿empresa. Descripció: Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa, especialment, del responsable de l'execució del contracte així com dels tècnics adscrits a l'objecte contractual Versió simple ### Documentos ### Plec de clàusules administratives https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=cce56d79d3d3027f32c2272eab48895f&fileId=92573704&capId=206743&idTS=82140282 Plec de prescripcions tècniques https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=1a5266162d39a1464efc2cfa4745f701&fileId=92573710&capId=206743&idTS=82140282 TAULA DETERMINACIO CONTR_2021_69 OFICINA.pdf https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=56775e5d7e0c0f02c9ee6c5978e5515a&fileId=92573722&capId=206743&idTS=82140282 MEMORIA CONTRACTACCIO CONTR_2021_69 OFICINA.pdf https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e6b79f322ffac91cf8981d523b92e405&fileId=92573728&capId=206743&idTS=82140282 Acord aprovacio Exped i Plec. CONTR 2021 000000069.pdf https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=b3e44b353646dfa37d95f4bd3e684f07&fileId=92573734&capId=206743&idTS=82140282 ANNEXES EDITABLES.xlsx https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=213aa6387ca3f5c1253d46ebc79bd0e3&fileId=92573740&capId=206743&idTS=82140282 Annex 4 format Word..docx https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=63d8d26285316953ef040c0fe5d10c97&fileId=92573756&capId=206743&idTS=82140282 ESMENA LOT 11.xlsx https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=03eb86a5d86f27cd8634231e7d3a98f2&fileId=92573762&capId=206743&idTS=82140282 ANUNCI DE LICITACIO.pdf https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=22a272fd914cb26b2ac66d66ab42d0c3&fileId=92573716&capId=206743&idTS=82140282 (Avisos) INFORMES VALORATIUS # INFORME VALORATIU TECNIC SOBRE B https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalcapfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=e17c98621605edb4215a443c1bb7b3f2&fileId=92702450&capId=206743 (Avisos) INFORMES VALORATIUS # INFORME VALORATIU SOBRE C https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/portalcapfileretrieving.pscp?reqCode=retrieveFile&docHash=9118afd7114436aacc45bd0389029eee&fileId=94322946&capId=206743 *Fecha Pub.: 12/01/2022 *Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA *Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/notice.pscp?mode=full&idDoc=92573152&reqCode=viewCn