Expediente |
01/12 |
Organismo |
Ayuntamiento do Porriño |
Código Postal |
36400 |
Fecha de publicación |
07/06/2012 |
Anuncio de adxudicación
Por Decreto de Alcaldía de data 27 de abril de 2012, procedeuse á adxudicación da prestación do
servizo de mantemento das instalacións de alumeado público do Concello do Porriño, coas seguintes
especificidades:
1. ENTIDADE ADXUDICADORA
a) Organismo: Concello do Porriño.
b) Dependencia tramitadora do expediente: Secretaría-Contratación.
c) Número de expediente: 01/12
2. OBXECTO DO CONTRATO
a) Descrición do obxecto: Prestación do servizo de mantemento das instalacións de alumeado
público do Concello do Porriño.
3. TRAMITACIÓN E PROCEDEMENTO DE ADXUDICACIÓN
a) Tramitación: ordinaria
b) Procedemento: aberto 4. ORZAMENTO BASE DE LICITACIÓN
a) Orzamento: 84.000 euros
b) Base impoñible: 71.186,44 euros
c) IVE: 12.813,56 euros
5. ADXUDICACIÓN
a) Data: 27 de abril de 2012.
b) Contratista: SERVICIOS ElÉCTRICOS ABElMAR S.l. y XESTIÓN AMBIENTAl DE CONTRATAS
S.l., uNIÓN TEMPORAl DE EMPRESAS
c) Nacionalidade: española.
d) Importe da adxudicación: 80.000 euros (67.796,61 euros máis 12.203,39 euros en concepto de
IVE)
e) Prazo de execución: 2 anos, prorrogables por outros 2 anos.
6. PÁXINA WEB ONDE FIGUREN AS INFORMACIÓNS RELATIVAS Á CONTRATACIÓN:
www.contratosdegalicia.es
O Porriño, a 21 de maio de 2012.—O Alcalde, José Nelson Santos Argibay. 2012005245
??
??
??
??
9
Fuente de información: B.O.P. PONTEVEDRA Nº 109
Fecha de publicación: 07 de Junio de 2012