• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • AS-22/2012
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Anulación de Expediente

Expediente AS-22/2012
Organismo Ajuntament de L'hospitalet de Llobregat
Código Postal 08901
Fecha de publicación 31/08/2012

				Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat
ANUNCI de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, de licitació sobre concessió demanial
LA JUNTA DE GOVERN LOCAL, a proposta del regidor delegat d’Esports i Joventut, en sessio de data 24 de juliol de
2012,
HA ACORDAT:
(...)
PRIMER.- RATIFICAR la SUSPENSIO DE LA LICITACIO de la concessio demanial per a l’explotacio del servei de barrestaurant
del Camp Municipal de Futbol de Provencana (AS-22/2012) aprovada en virtut de l’acord de la Junta de
Govern Local de 29 de maig de 2012; suspensio disposada per Provisio del Regidor d’Esports i Joventut de data 5 de
juliol de 2012 i que operava fins a l’aprovacio de l’organ municipal competent dels plecs amb les modificacions
escaients.
SEGON.- MODIFICAR el plec de condicions tecniques i economic-administratives particulars del de la concessio
demanial per a l’explotacio del servei de bar-restaurant del Camp Municipal de Futbol de Provencana (AS-22/2012),
introduint-hi diverses modificacions relatives als criteris de valoracio de les ofertes, en el sentit de:
- Suprimir els criteris avaluables per judici de valor.
- Afegir un paragraf als criteris avaluables per formulacio matematica del seguent tenor literal: “Serà requisit per a optar
a la contractació obtenir un mínim de 10 punts en la suma total de la valoració dels criteris.”
- Modificar la clausula X: HORARI D’OBERTURA I REQUERIMENTS DEL SERVEI, que queda redactada com segueix:
“Durant els horaris en què no hi hagi activitat esportiva i el bar estigui obert, l’adjudicatari haurà de garantir que cap
usuari del bar accedeixi als espais esportius.”
- Subsanar diverses errades de material descrit a l’inventari de bens del bar.
TERCER.- APROVAR els plecs de condicions tecniques i economic-administratives particulars amb les modificacions
introduides.
QUART.- REPRENDRE la licitacio a partir de la seva publicacio en els diaris oficials i en el perfil de contractant d’aquest
Ajuntament, de conformitat amb la legislacio en materia de contractacio i amb els terminis que disposen els propis plecs
de condicions economic-administratives particulars.
CINQUE.- PUBLICAR en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el Butlletí Oficial de la Província de
Barcelona i en el Perfil de Contractant d’aquest Ajuntament, la subsanacio de l’errada esmentada, i la represa de la
licitacio amb els anuncis corresponents.
Anunci de licitacio sobre la contractacio de concessio administrativa.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
b) Dependencia que tramita l’expedient: Seccio de contractacio.
c) Numero d’expedient: AS-22/2012.
2. Objecte del contracte
a) Descripcio de l’objecte: Concessio demanial per a l'explotacio del servei de bar-restaurant del CMF Provencana.
b) Divisio per lots i numero: Lot Unic.
c) Lloc de lliurament: veure plec de condicions tecniques.
d) Termini d’execucio: veure plecs de condicions. 3. Tramitacio, procediment i forma d’adjudicacio
a) Tramitacio: Ordinaria.
b) Procediment: obert.
c) Forma: valoracio per un unic criteri (preu).
4. Pressupost base de Licitacio: canon de 404 EUR mensuals, que els licitadors podran millorar a l’alca en les seves
ofertes.
5. Garanties
Provisional: 2.280 euros.
Definitiva: 3.420 euros.
6. Obtencio de documentacio i informacio
a) Entitat: Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, Seccio de Contractacio.
b) Domicili: Pl. de l’Ajuntament, num. 11, 5a planta.
c) Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Telefon: 93.402.94.64.
e) Telefax: 93.402.94.24.
f) Pagina Web: http://www.l-h.es/contractacio/.
g) Data limit d’obtencio de documents i informacio: fins a l’ultim dia de presentacio d’ofertes.
7. Requisits especifics del contractista
Els exigits als Plecs de Clausules Economiques i Administratives particulars.
8. Presentacio de les ofertes o de les sol?licituds de participacio
a) Data limit de presentacio: fins a les 12 hores del dia seguent del que es compleixin 20 dies naturals des del seguent
de l’ultima publicacio en el Butlleti o Diaris oficials. Quan el darrer dia del termini sigui inhabil o dissabte s’entendra
prorrogat al primer dia habil seguent.
b) Documentacio a presentar: l'exigida a la clausula corresponent dels plecs de condicions economiques i
administratives particulars.
c) Lloc de presentacio:
1. Entitat: Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, Seccio de Contractacio.
2. Domicili: Pl. de l’Ajuntament, num. 11, 5a planta.
3. Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Termini durant el qual el licitador estara obligat a mantenir la seva oferta (valoracio per mes d'un criteri (preu i altres)):
tres mesos, des de l’obertura de les proposicions.
e) Admissio de variants: les previstes als plecs de condicions.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat.
b) Domicili: Pl. de l’Ajuntament, num. 11, 5a planta.
c) Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Data: la de la primera sessio que celebri la Mesa Permanent de contractacio un cop finalitzat el termini de presentacio
d’ofertes.
e) Hora: a partir de les 10:30 hores.
10. Altres informacions: Veure plecs de condicions.
11. Despeses anuncis: Seran a compte de l’adjudicatari.
L’Hospitalet de Llobregat, 31 de juliol de 2012
El regidor de Govern d’Esports i Joventut, p. d. (Decret 744/2012 de 2 de febrer), la cap de Seccio de Contractacio,
Soledat Colome Coca
??

??

??

??

 			

	Fuente de información:             B.O.P. BARCELONA Nº 169
	Fecha de publicación:                31 de Agosto de 2012		
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales