• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • AS-22/2012
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Anulación de Expediente

Expediente AS-22/2012
Organismo Ajuntament de L'hospitalet de Llobregat
Código Postal 08901
Fecha de publicación 31/08/2012

				L’HOSPITALET DE LLOBREGAT
ANUNCIO
del Ayuntamiento de L’Hospitalet de Llobregat, sobre licitación de concesión demanial
para la explotación de un servicio.
LA JUNTA DE GOVERN LOCAL, a proposta del regidor delegat d’Esports i
Joventut, en sessió de data 24 de juliol de 2012,
HA ACORDAT:
(...)
PRIMER.- RATIFICAR la SUSPENSIÓ DE LA LICITACIÓ de la concessió
demanial per a l’explotació del servei de bar-restaurant del Camp Municipal de
Futbol de Provençana (AS-22/2012) aprovada en virtut de l’acord de la Junta de
Govern Local de 29 de maig de 2012; suspensió disposada per Provisió del Regidor
d’Esports i Joventut de data 5 de juliol de 2012 i que operava fins a l’aprovació de
l’òrgan municipal competent dels plecs amb les modificacions escaients.
SEGON.- MODIFICAR el plec de condicions tècniques i econòmico-administratives
particulars del de la concessió demanial per a l’explotació del servei de
bar-restaurant del Camp Municipal de Futbol de Provençana (AS-22/2012), introduint-
hi diverses modificacions relatives als criteris de valoració de les ofertes, en
el sentit de :
-Suprimir els criteris avaluables per judici de valor.
-Afegir un paràgraf als criteris avaluables per formulació matemàtica del següent
tenor literal: “ Serà requisit per a optar a la contractació obtenir un mínim de 10
punts en la suma total de la valoració dels criteris”.
-Modificar la clàusula X: HORARI D’OBERTU RA I REQUERIMENTS DEL
SERVEI, que queda redactada com segueix: “Durant els horaris en què no hi hagi
activitat esportiva i el bar estigui obert, l’adjudicatari haurà de garantir que cap
usuari del bar accedeixi als espais esportius”
-Subsanar diverses errades de material descrit a l’inventari de béns del bar.
TERCER.- APROVAR els plecs de condicions tècniques i econòmico-administratives
particulars amb les modificacions introduïdes.
QUART: REPRENDRE la licitació a partir de la seva publicació en els diaris
oficials i en el perfil de contractant d’aquest Ajuntament, de conformitat amb la
legislació en matèria de contractació i amb els terminis que disposen els propis
plecs de condicions econòmico-administratives particulars.
CINQUÈ.- PUBLICAR en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el
Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en el Perfil de Contractant d’aquest
Ajuntament, la subsanació de l’errada esmentada, i la represa de la licitació amb
els anuncis corresponents.
Anunci de licitació sobre la contractació de concessió administrativa.
1 Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
b) D ependència que tramita l’expedient: Secció de contractació.
c) Número d’expedient : AS-22/2012.
2 Objecte del contracte
a) D escripció de l’objecte: Concessió demanial per a l’explotació del servei de
bar-restaurant del CMF Provençana.
b) D ivisió per lots i número: Lot Únic.
c) Lloc de lliurament: veure plec de condicions tècniques.
d) T ermini d’execució: veure plecs de condicions.
3 Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a) T ramitació: Ordinàriab) Procediment: obert
c) Forma: valoració per un únic criteri (preu)
4 Pressupost base de Licitació: cànon de 404 € mensuals, que els licitadors
podran millorar a l’alça en les seves ofertes.
5 Garanties
Provisional: 2.280 euros.
Definitiva: 3.420 euros.
6 Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, Secció de Contractació.
b) D omicili: Pl. de l’Ajuntament, núm. 11, 5ª planta.
c) Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) T elèfon: 93.402.94.64
e) T elefax: 93.402.94.24
f) Pàgina Web: http://www.l-h.es/contractacio/
g) D ata límit d’obtenció de documents i informació: fins a l’últim dia de presentació
d’ofertes.
7 Requisits específics del contractista
Els exigits als Plecs de Clàusules Econòmiques i Administratives particulars.
8 Presentació de les ofertes o de les sol•licituds de participació
a) D ata límit de presentació: fins a les 12 hores del dia següent del que es compleixin
20 dies naturals des del següent de l’ultima publicació en el Butlletí o Diaris
oficials. Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil o dissabte s’entendrà prorrogat
al primer dia hàbil següent.
b) D ocumentació a presentar: l’exigida a la clàusula corresponent dels plecs de
condicions econòmiques i administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
d) Entitat: Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, Secció de Contractació.
e) D omicili: Pl. de l’Ajuntament, núm. 11, 5ª planta.
f) Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
g) T ermini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta
(valoració per més d’un criteri (preu i altres)): tres mesos, des de l’obertura de les
proposicions.
h) Admissió de variants: les previstes als plecs de condicions.
9 Obertura de les ofertes
a) Entitat: Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat.
b) D omicili: Pl. de l’Ajuntament, núm. 11, 5ª planta.
c) Localitat i Codi Postal: L’Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) D ata: la de la primera sessió que celebri la Mesa Permanent de contractació
un cop finalitzat el termini de presentació d’ofertes.
e) Hora: a partir de les 10:30 hores.
10 Altres informacions: veure plecs de condicions.
11 Despeses Anuncis: seran a compte de l’adjudicatari.
L’Hospitalet de Llobregat, 31 de juliol de 2012
El regidor de govern d’Esports i Joventut
p. d. (Decret 744/2012, de 2 de febrer)
Soledat Colom é Coc a
Cap de la Secció de Contractació
PG-318755 (12.234.029)
			

	Fuente de información:            D.O.G. CATALUÑA Nº 6204
	Fecha de publicación:               31 de Agosto de 2012	
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales