• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 105/2012
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente 105/2012
Organismo Ajuntament de Vacarisses
Código Postal 08223
Fecha de publicación 11/02/2013

				VACARISSES
ANUNCIO
del Ayuntamiento de Vacarisses, sobre convocatoria de licitación pública para la
adjudicación del contrato mixto (suministro y obras) correspondiente al proyecto
de colocación de contenedores enterrados de residuos sólidos urbanos –tipo
sistema pluma.
En virtut de l’acord de la Junta de Govern Local de data 28 de gener de 2013,
s’anuncia procediment obert d’un contracte mixt (subministrament i obres), corresponent
al PROJECTE “COL•LOCACIÓ DE CONTENIDORS SOTERRATS DE
RESIDUS SÒLIDS URBANS –TIPUS SISTEMA PLOMA”
1.- Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Vacarisses.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria
c) Obtenció de documentació i informació :
1. Dependència: Secretari
2. Domicili: c/Pau Casals núm. 17
3. Localitat i codi postal: Vacarisses 08233
4. Telèfon: 938359002
5. Telefax: 938359450
6. Correu electrònic: torrellauj@vacarisses.cat
7. Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.vacarisses.cat
8. Data límit d’obtenció de la documentació i informació: de dilluns a divendres
laborables, de 9 a 14 hores, i el dia en què finalitzi el termini de presentació de
pliques
d) Número d’expedient: 105/2012
2.- Objecte del contracte
a) Tipus: Mixt (subministrament i obra)
b) Descripció:
El contracte té per objecte l’execució de les obres i subministrament corresponents
al PROJECTE “COL•LOCACIÓ DE CONTENIDORS SOTERRATS DE
RESIDUS SÒLIDS URBANS TIPUS SISTEMA PLOMA” elaborat pels Serveis
Tècnics Municipals, en data setembre de 2011 , aprovat inicialment per la Junta
de Govern Local Al projecte es defineixen i justifiquen les actuacions destinades
al subministrament i instal•lació de 26 contenidors distribuïts en bateries de cinc
contenidors soterrats emplaçats a diferents punts del terme municipal de Vacarisses
per a la recollida selectiva de cinc fraccions, el vidre, el paper/cartró, el rebuig, els
envasos i la matèria orgànica. Els emplaçaments proposats s’ubiquen a les urbanitzacions
El Ventayol, La Coma, La Farinera i La Colònia Gall, amb bateries de
cinc unitats, i un contenidor a Torreblanca I, d’acord amb la senyalització concreta
establerta en els plànols.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: No
d) Lloc d’execució/entrega:
1. Domicili :
Ventayol: carrer Segre, cruïlla carrer Sènia
La Coma: camí Castellet, cruïlla carrer Ginesta
La Coma: camí Vell d’Olesa, cruïlla camí Castellet
La Farinera: camí Sanana s/núm.
Colònia Gall: carrer Roures, cruïlla camí de Can Serra
Torreblanca I: carrer Rossinyol, cruïlla avinguda Trias Fargas
2. Localitat i codi postal: Vacarisses 08233
e) Termini d’execució/entrega: El termini d’execució del contracte és de DOS
MESOS, a comptar des de l’endemà de la signatura de l’Acta de Comprovació del
replanteig, sempre i quan hagi estat notificat l’aprovació del Pla de Seguretat i Salut
en el Treball.
f) Admissió de pròrroga: No
g) Establiment d’un acord marc: Noh) Sistema dinàmic d’adquisició: No
i) CPV (Referència de Nomenclatura): 34928480-6 Contenidors i cubells de
residus i escombraries
3.- Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica:No
d) Criteris d’adjudicació:
1. Els criteris vinculats a l’objecte del contracte avaluables de forma automàtica
i que serviran de base per l’adjudicació del contracte són els següents (FINS A 35
PUNTS):
1.a) Oferta econòmica: fins a 30 punts.
1.b) Per l’ampliació del termini de garantía: fins a 5 punts.
2. Els criteris vinculats a l’objecte del contracte que depenen d’un judici de
valor i que serviran de base per a la seva adjudicació són els següents (FINS A 8
PUNTS):
2.a) Idoneïtat del conjunt ofertat: fins a 5 punts
2.b) Presentació d’una relació de peces de recanvi i el seu
preu unitari de subministrament: fins a 2 punts.
2.c) Per millores en la seguretat: fins a 1 punt
4.- Valor estimat del contracte
Import total, IVA exclòs, és de 192.996,96 €
5.- Pressupost base de licitació:
a) Import net :192.996,96 €
Import IVA : 40.529,36 €
Import total: 233.526,32 €
6.- Garanties exigides
Provisional: 3% del pressupost total de l’obra a licitar (IVA exclòs) , per un import
de 5.789,90 euros
Definitiva: 5% de l’import de l’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.
7.- Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Vegeu la
clàusula 7 del Plec de Clàusules Administratives Particulars
c) Altres requisits específics: No
d) Contractes reservats: No
8.-vPresentació d’ofertes o de sol•licituds de participació:
a) Data límit de presentació: El termini per a la presentació de la documentació
exigida serà de 15 dies naturals, a comptar des del següent al de la publicació de
l’últim anunci oficial en el BOP, al DOGC o en el perfil de contractant
(www.vacarisses.cat).
La presentació de les ofertes es podrà efectuar els dilluns i dimecres de 9:00
a 14:00 hores i de 16:00 a 18:00, i els dimarts , dijous i divendres de 9:00 a 14:00
hores. Si l’últim dia és festiu a la Vila de Vacarisses, s’entendrà prorrogat fins al
primer dia hàbil següent.
Les proposicions enviades per correu, s’hauran de lliurar a l’oficina de correus
abans de les 14 hores de l’últim dia de presentació, i en aquest cas l’interessat haurà
d’acreditar, amb el comprovant corresponent, la data d’imposició de l’enviament
a l’oficina de correus i anunciar-ho el mateix dia a l’òrgan de contractació per Fax
o Telegrama
b) Modalitat de presentació: En paper
c) Lloc de presentació:
1. Dependència: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Vacarisses
2. Domicili: c/ Pau Casals núm. 17
3. Localitat i codi postal: Vacarisses 08233
4. Adreça electrònica: torrellauj@vacarisses.catd) Nombre previst d’empreses a les que es pretén invitar a presentar ofertes
(procediment restringit): No
e) Admissió de variants: No
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: Fins
a la formalització del contracte.
9.- Obertura de les ofertes:
a) Descripció: La Mesa de contractació, que es reunirà a partir del primer dia
hàbil després de la finalització del termini de presentació de proposicions, en acte
no públic, qualificarà prèviament la documentació integrant del sobre núm. 1. Si
s’observen defectes o omissions esmenables, atorgarà un termini de tres (3) dies
hàbils per esmenar-los. Així mateix, l’òrgan de contractació i la Mesa de contractació
podran recaptar dels empresaris aclariments sobre els certificats i documents
presentats, o requerir-los per a la presentació d’altres complementaris, que hauran
de presentar-se en un termini no superior a cinc (5) dies naturals, sense que puguin
presentar-se després d’haver-se declarat admeses les ofertes.
Posteriorment, en un termini no superior a set dies naturals a comptar des de
l’obertura de la documentació administrativa, la Mesa de contractació procedirà,
en sessió pública, a l’obertura del sobre núm. 2A, excepte el de les proposicions
rebutjades, i el remetrà al tècnic corresponent per a l’avaluació prèvia dels criteris
que no són quantificables mitjançant la mera aplicació de fórmules. Un cop rebut
aquest informe, la Mesa de contractació donarà a conèixer, en sessió pública, el
resultat de la valoració assignada als criteris de judici de valor i procedirà a l’obertura
del sobre núm. 2B. A continuació efectuarà la valoració dels criteris automàtics ,
elevant a l’òrgan de contractació la proposta de classificació, per ordre decreixent,
de les proposicions presentades i acceptades, i d’adjudicació a favor del licitador
que hagi presentat l’oferta econòmicament més avantatjosa.
b) Domicili: c/ Pau Casals núm. 17
c) Localitat i codi postal: Vacarisses 08233
d) Data i hora: Veure clàusula 11 del Plec de Clàusules Administratives Particulars
10.- Despeses de publicitat : A càrrec del contractista. S’estableix un import
màxim de les despeses de publicitat en anuncis oficials de 600 euros.
11.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: No procedeix
12.- Altres informacions:
Actuació núm. 2011/1288 inclosa al PUOSC 2011 i l’actuació núm. 2012/1139
inclosa al PUOSC 2012
Vacarisses, 28 de gener de 2013
Salvador Boada i Guàrdi a
Alcalde
PG-327010 (13.035.070)
			

	Fuente de información:            D.O.G. CATALUÑA Nº 6312
	Fecha de publicación:               11 de Febrero de 2013	
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales