| Expediente | 249/2013 |
| Organismo | Ajuntament de Calonge |
| Código Postal | 17251 |
| Fecha de publicación | 18/03/2013 |
Núm. 2905 AJUNTAMENT DE CALONGE Àrea de Secretaria General Anunci de licitació de la contractació del servei de control de plagues urbanes EXP.: 249/2013 De conformitat amb l’acord de la Junta de Govern Local reunida en sessió ordinària el dia 28 de febrer de 2013 i per mitjà del present anunci, s’efectua la convocatòria del procediment obert, atenent a una pluralitat de criteris de valoració de les ofertes per a l’adjudicació del contracte, del servei de control de plagues urbanes a Calonge d’acord amb les condicions que seguidament s’enumeren: 1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per l’obtenció de la informació: a) Organisme: Ajuntament de Calonge b) Dependència que tramita l’expedient: Àrea de Secretaria General c) Obtenció de documentació i informació: 1) Dependència: Secretaria General 2) Domicili: Plaça Concòrdia, 7 3) Localitat i Codi Postal: 17251 Calonge 4) Telèfon: 972.66.03.75 5) Telefax: 972.65.35.29 6) Correu electrònic: dolors.navarro@calonge.cat 7) Adreça Internet del perfil del contractant: www.calonge.cat/perfilcontractant 8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: sisè dia hàbil anterior a la finalització del termini de presentació de proposicions. d) Número d’expedient: 249/2013 2. Objecte del contracte: a) Tipus: Servei b) Descripció: Contractació del servei de control de plagues urbanes a Calonge. c) Lloc d’execució: 1) Domicili: Llocs assenyalats al plec de prescripcions tècniques. 2) Localitat i Codi Postal: Calonge (17251) i Sant Antoni de Calonge (17252) d) Termini d’execució: 4 anualitats e) Admissió de pròrroga: 2 anualitats f) CPV: 90922000-6 3. Tramitació i procediment: a) Tramitació: ordinària b) Procediment: obert c) Criteris d’adjudicació: 1. Els criteris vinculats a l’objecte del contracte avaluables de forma automàtica i que serviran de base per a l’adjudicació del contracte són els següents: Millor oferta econòmica.............................................................fins a 35 punts La resta d’ofertes, d’acord amb la fórmula següent: Puntuació = 35 *preu ofert total més econòmic/preu ofert total per l’empresa licitadora A efectes de determinar el preu ofert total es sumaran el preu ofertat anual pel servei de desratització i el preu ofertat anual pel servei de desinsectació i control i eliminació de coloms i tórtores Millors preus unitaris................................................................ fins a 15 punts L’empresa licitadora proposarà els preus unitaris previstos i aquests es puntuaran un a un segons la fórmula: Puntuació= Puntuació establerta preu unitari* preu unitari ofert més econòmic/preu unitari ofert per l’empresa licitadora Control de desratització /edifici municipal 2 Control de desinsectació/edifici municipal 0.5 Control de desratització /pou de registre clavegueram 1 Control de desratització/tram de riera o espai públic 0.5 Tractament de vespes 1 Retirada de rusc i captura d’abelles de la mel 2 Preu instal•lació i control –manteniment- d’una altra gàbia per a la captura de coloms/any 3 Preu metre lineal i col.locació de xarxa de polietilè de 5cm de llum cosida a un cable d’acer inoxidable amb grapes d’acer inoxidable, que es fixa a la paret amb tacs d’expansió, tractada anti UV 1 Preu metre lineal de Punxa anti-colom i col.locació amb base de policarbonat tractat anti rajos solars i punxes d’acer inoxidable, i subjecció amb un adhesiu polímer • Base 20mm, distancia entre cables 50mm, alçada 115mmm, distancia entre punxes 50 • Base 45mm, distancia entre cables 33mm, alçada 129, distancia entre punxes 140 mm • Base 45 mm, distancia entre cables 33mm, alçada 166,distancia entre punxes 175mm 1 Preu tractament preventiu contra el mosquit tigre/embornal 1 Preu sistema d’avisador acústic programable per a espantar estornells 1 Preu per actuació de punxar els ous de gavians en època de cria/niu 1 Desratització i Desinsectació……………………………….…....fins a 10 punts Ampliació de l’àmbit del servei: 2 locals/edificis municipals més, amb tractament ordinari . . . . . . . . . . . . . . . 2 punts 4 locals/edificis municipals més, amb tractament ordinari . . . . . . . . . . . . . . . 3 punts Ampliació de la desratització ordinària del clavegueram en el sector Mas Barceló . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 punts Mas Barceló, Torre Colomina i Es Monestri . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 punts Actuacions extraordinàries 6 actuacions més. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 punts 9 actuacions més. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4 punts Control de coloms i tórtores . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Fins a 10 punts Propostes de mesures de control i prevenció de coloms als edificis municipals: Els licitadors hauran de realitzar i aportar material específic per al control de coloms i tórtores, (tals com punxes, filats, altres), per tal que serveixi com a mesura de prevenció de dormidors o llocs de repòs per aquest tipus d’aus en els edificis municipals. El contractista haurà d’executar sense cap cost suplementari per l’ajuntament la feina designada. El nombre d’unitats es calcularà conforme als preus unitaris que s’ofertaran. Aportació de material i feina per import de 500€ …………………….……5 punts Aportació de material i feina per import de 1.000€ ……………..…………7 punts Aportació de material i feina per import de 1.500€……….….……..…….10 punts Puntuació total d’aquests criteris (1):70punts La documentació justificativa dels criteris avaluables de forma automàtica s’han d’incloure necessària i únicament al sobre 3 2. Els criteris vinculats a l’objecte del contracte que depenen d’un judici de valor i que serviran de base per a la seva adjudicació són els següents: Generals……………………………………………………………... fins a 30 punts Valoració del Pla General d’actuació, per als diferents serveis a licitació en el qual es tindrà en compte el següent: a. Personal i mitjans tècnics (base 3: personal i mitjans tècnics) b. Metodologia (base 3:procediments, mètodes, equips, materials i biocides). En aquest punt es descriurà el tipus de gàbia de control de coloms i tórtores que s’esmenta a la base 1.1:control de coloms i tórtores, incís final. c. Gestió de residus (base 3.Gestió de residus) d. Proposta de campanyes públiques de sensibilització Puntuació total d’aquests criteris (2): 30 punts La documentació justificativa d’aquests criteris avaluables mitjançant judicis de valor s’ha d’incloure necessària i únicament al sobre núm. 2. Puntuació de la totalitat dels criteris (1+2): 100 punts 4. Pressupost base de licitació: a) El preu anual de licitació és: • Desratització: 6.000€/anuals + 600€/anuals en concepte d’IVA al tipus del 10% • Desinsectació i control i eliminació de coloms i tòrtoles: 7.000€/anuals + 1.470€/anuals en concepte d’IVA al tipus del 21% 5. Garanties exigides. Garantia definitiva del 5% de l’import d’adjudicació del contracte (IVA exclòs). 6. Requisits específics dels contractista: a) Classificació, en el seu cas (grup, subgrup i categoria). b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional, en el seu cas. Solvència econòmica Pòlissa o assegurança de RC que cobreixi possibles danys i perjudicis, amb un límit mínim per sinistre/any de 100.000€. La justificació es portarà a terme mitjançant la presentació de l’original o còpia legalitzada per fedatari públic de la pòlissa i del rebut de pagament que acrediti la seva vigència. Solvència tècnica: a) Una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l’objecte del contracte. Els serveis o treballs efectuats s’acrediten mitjançant els certificats o visats realitzats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest, aquests certificats han de ser comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent. S’acreditaran com a mínim tres d’aquests serveis o treballs realitzats, segons allò establert al paràgraf anterior. Cada un d’aquests contractes acreditats haurà de tenir una durada mínima d’un any, amb import mínim de 7.000€ (IVA inclòs) b) Inscripció en el Registre El licitador dels serveis acreditarà, la seva inscripció en el Registre oficial d’establiments i serveis plaguicides (ROESP), de la Direcció General de Salut Pública del Departament de Sanitat i Seguretat de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb el que s’estableix en l’Ordre de 24 de febrer de 1993, pel qual es normalitza la inscripció i funcionament del ROESP i el Decret 149/1997, de la Generalitat de Catalunya, pel qual es regula el ROESP. En el cas de tenir el domicili social i/o establiment ubicat fora de Catalunya, però dintre del territori de l’Estat Espanyol, s’acreditarà la inscripció en el ROESP, o equivalent, de la Comunitat Autònoma corresponent al municipi en el qual desenvolupi les seves activitats econòmiques. Si es tracta d’una empresa amb domicili social i/o establiment en un altre país membre de la Unió Europea o no membre, haurà de presentar el certificat d’inscripció en el ROESP de la Comunitat Autònoma corresponent al municipi en el qual tingui l’establiment i/o desenvolupi les seves activitats econòmiques. Per tal d’acreditar aquesta condició caldrà acreditar certificació original d’inscripció en el registre. c) Gestió de residus L’empresa licitadora, si exerceix les seves activitats com indústria, ha de disposar del seu codi de productor de residus industrials, el qual acreditarà mitjançant el corresponent certificat/carnet emès per l’Agència de Residus de Catalunya. Si exerceix com empresa proveïdora de serveis haurà d’acreditar la gestió dels residus que genera mitjançant la presentació dels fulls de lliurament de residus a un gestor autoritzat, que haura d’anar presentant anualment als Serveis Tècnics de Medi Ambient d’aquest Ajuntament. Per tal d’acreditar aquesta condició caldrà presentar compromís de lliurament de residus a un gestor autoritzat. La determinació del tipus d’activitat dels licitadors, industrial o de serveis, es farà en base al codi català d’activitats econòmiques. En tot cas, davant de canvis de normativa, l’adjudicatari haurà d’adaptar-se als mateixos. L’empresa adjudicatària serà l’única responsable de gestionar íntegrament els residus que generi la seva activitat. Caldrà acreditar mitjançant certificat o document acreditatiu la classificació de l’activitat en base al codi català d’activitats econòmiques. d) A més de les condicions mínimes de solvència que s’han indicat, els participants hauran de comprometre’s a adscriure a l’execució del contracte els mitjans personals següents: El Personal que porti a terme les tasques de desratització, desinfecció i desinsectació, estarà qualificat per a desenvolupar aquestes feines de conformitat amb la normativa i legislació vigent, i haurà rebut els cursos de capacitació homologats per l’ordre de 8 de març de 1994. L’empresa haurà de comptar amb un responsable dels tractaments que aquesta efectuï el qual haurà d’estar acreditat oficialment amb el carnet d’aplicador de tractaments DDD de nivell qualificat. El personal auxiliar dels tractaments haurà de tenir el carnet d’aplicador de tractament DDD de nivell bàsic. L’equip humà haurà de permetre executar els treballs de control de plagues durant tota l’execució del contracte amb el manteniment de la solvència professional dels seus integrants. Igualment, si per exigències de l’execució del contracte fos necessari, l’empresa de control de plagues es compromet a disposar dels mitjans humans per cobrir la demanda. Per tal d’acreditar aquesta condició caldrà presentar una declaració responsable conforme a l’ANNEX 1.2. 7. Presentació d’ofertes o sol•licituds de participació: a) Data límit de presentació: Fins el 15è dia natural a comptar de la última publicació preceptiva de l’anunci insertat al BOP, taulell d’edictes i perfil del contractant d’aquest plec. Si el darrer dia és festiu o dissabte s’entendrà prorrogats fins el primer dia hàbil següent. b) Modalitat de presentació: Instància amb els 3 sobres tancats, d’acord amb el previst a la clàusula 10 del plec de bases. c) Lloc de presentació: 1) Dependència: Registre de l’Ajuntament de Calonge o al registre auxiliar de l’oficina de Turisme de Sant Antoni de Calonge. 2) Domicili: Plaça Concòrdia 7 i Avda. Catalunya 26 respectivament. 3) Localitat i Codi Postal: Calonge 17251 i Sant Antoni de Calonge 17252, respectivament. d) Admissió de variants: No s’admeten variants. e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 3 mesos comptats a partir de la data d’obertura de les proposicions 8. Obertura d’ofertes: a) Adreça: Ajuntament de Calonge, Plaça de la Concòrdia, 7 b) Localitat i Codi Postal: Calonge17251 c) Data i hora: segons el que determina la clàusula 13 del Plec de condicions. 9. Despeses de Publicitat: a càrrec de l’adjudicatari. Calonge, 1 de març de 2013 Jordi Soler i Casals Alcalde Fuente de información: B.O.P. GIRONA Nº 54 Fecha de publicación: 18 de Marzo de 2013