• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 20130334
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente 20130334
Organismo Ajuntament de Barcelona
Código Postal 08009
Fecha de publicación 12/09/2013

				Ajuntament de Barcelona
ANUNCI de licitació
1) Entitat adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Barcelona.
b) Dependencia que tramita l’expedient: Gerencia de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports.
c) Numero de l’expedient: 20130334.
d) Numero de contracte: 13002605 (lot 1: 13002667; lot 2: 13002668; lot 3: 13002669; i, lot 4: 13002670).
2) Objecte del contracte.
a) Tipificacio: Serveis.
b) Descripcio de l’objecte: Gestio dels habitatges amb serveis per a gent gran, durant els anys 2014 i 2015, dividit en 4
lots:
GRUP 1 (lot 1):
BARCELONETA, situats al carrer Pinzon, 6-12 de Barcelona.
VIA FAVENCIA II, situats al carrer Via Favencia, 374-376 de Barcelona.
GRUP 2 (lot 2):
MARINA, situats al carrer Taxdirt, 28 de Barcelona
VIA FAVENCIA I, situats a la Via Favencia, 446-450 de Barcelona.
CIBELES, situats al carrer Corsega, 363 de Barcelona.
GRUP 3 (lot 3):
JOAN TORRAS, situats al carrer Fernando Pessoa, 2 de Barcelona.
REINA AMALIA I, situats al carrer Reina Amalia ,33 de Barcelona.
REINA AMALIA II , situats al carrer Lleialtat ,7 de Barcelona.
GRUP 4 (lot 4):
BRONZE- COURE, situats al carrer Coure, 8-10 de Barcelona.
URRUTIA - situats al Passeig Urrutia, 5-11 de Barcelona.
c) Lloc d’execucio: Municipi de Barcelona.
d) Termini d’execucio: L’execucio del contracte s’iniciara el dia 1 de gener de 2014, o altrament el que es fixi en la
formalitzacio del contracte i tindra una durada fins el 31 de desembre de 2015.
La vigencia del present contracte es podra prorrogar, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins el
maxim del termini fixat originariament.
Els licitadors nomes podran presentar oferta a un dels dos lots en que es divideix aquest contracte.
3) Tramitacio i procediment.
a) Tramitacio: Ordinaria.
b) Procediment: Obert.
4) Pressupost de licitacio.
El pressupost total de licitacio, que determina la competencia de l'organ de contractacio, es el de 3.029.519,70 EUR,
IVA inclos, amb el desglossament seguent: 2.754.108,82 EUR, pressupost net, i 275.410,88 EUR en concepte d'impost
sobre el Valor Afegit al tipus del 10 per 100.
Lot 1: 786.460,18 EUR (714.963,80 EUR pressupost net i 71.496,38 EUR IVA al 10%).
Lot 2: 744.640,48 EUR (676.945,90 EUR pressupost net i 67.694,58 EUR IVA al 10%).
Lot 3: 858.760,30 EUR (780.691,18 EUR pressupost net i 78.069,12 EUR IVA al 10%).
Lot 4: 639.658,74 EUR (581.507,94 EUR pressupost net i 58.150,80 EUR IVA al 10%).
Les quantitats indicades en el paragraf anterior com a pressupost net constitueixen la xifra maxima per sobre de la qual
s'estimara que les ofertes dels licitadors excedeixen el tipus de la licitacio. El sistema de determinacio del preu es
refereix a la totalitat de les prestacions objecte del contracte. 5) Garantia definitiva.
El licitador seleccionat per a l’adjudicacio de cadascun dels dos lots d’aquest contracte esta obligat a constituir una
garantia definitiva consistent en el 5 per 100 de l’import de l’adjudicacio, IVA exclos.
6) Criteris de valoracio de les ofertes presentades.
•??Puntuacio de la totalitat dels criteris (1+2): 22 punts.
Criteris vinculats a l’objecte del contracte avaluables de forma automatica i que serviran de base per a l’adjudicacio del
contracte: 12 punts amb el seguent desglossament:
? Millores economiques: 8,9.
? Millores tecniques: ordinadors: 1,4.
? Millores tecniques: material esportiu: 1,2.
? Millores tecniques: equip de so compacte, autonom i portatil: 0,5.
La documentacio justificativa d'aquests criteris avaluables de forma automatica s'ha d'incloure necessaria i unicament al
Sobre num. 2B.
Criteris vinculats a l’objecte del contracte que depenen d’un judici de valor: fins a un maxim de 10 punts amb el seguent
desglossament:
? Accions de suport: 5.
? Accions d’acollida i integracio en el barri: 5.
La documentacio justificativa d'aquests criteris avaluables mitjancant judicis de valor s'ha d'incloure necessaria i
unicament al Sobre num. 2A.
7) Obtencio de documentacio i informacio.
a) Al perfil del contractant de l’Ajuntament de Barcelona: www.bcn.cat.
b) Al Departament de Serveis Juridics de la Gerencia de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports, Pg. Sant Joan, 75, 9e,
08009 Barcelona, Telefon: 93-256.45.54, Fax: 93-256.45.52, Horari: de dilluns a divendres de 8,30 a 14,30 hores.
8) Requisits especifics del contractista.
S’estableixen els seguents criteris que les empreses hauran de complir per a participar en el procediment d’adjudicacio
del contracte per a cadascun dels lots:
•??Disposar, durant els tres darrers anys, d’una xifra de negocis global minima d’1.500.000 EUR referits a serveis socials
d’atencio a les persones.
•??Disposar, durant els tres darrers anys, d'experiencia minima en la gestio de serveis socials per a gent gran, dels quals,
com a minim, 18 mesos hauran de ser referits a la gestio d'habitatges amb serveis o apartaments tutelats.
9) Presentacio d’ofertes.
a) Data limit de presentacio: El termini per a la presentacio de la documentacio exigida sera de 15 dies naturals, a
comptar des del seguent al de la publicacio de l’ultim anunci oficial en el BOP o en el perfil de contractant.
b) Documentacio a presentar: La que exigeixen les clausules 6 i 7 del plec de clausules administratives particulars.
c) Lloc de presentacio: Oficina del Registre General de l’Ajuntament de Barcelona, situada a la placa de Sant Miquel, 4-
5, planta baixa, edifici Novissim, de Barcelona (08002). Tambe podran presentar-se a qualsevol altra oficina de
l’esmentat Registre.
d) Termini durant el qual el licitador restara obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos a comptar des de la data
d’obertura de les proposicions, sempre i quan no s’hagi produit l’adjudicacio.
10) Obertura de pliques: Es celebrara en el lloc, dia i hora que oportunament es comunicara als licitadors.
11) Despeses de l’anunci: L’import del present anunci sera a carrec de l’adjudicatari.
Barcelona, 26 d’agost de 2013
La secretaria delegada, Nuria Gilabert i Busquets
 			

	Fuente de información:             B.O.P. BARCELONA Nº 175
	Fecha de publicación:                12 de Septiembre de 2013		
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales