• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 12/13
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente 12/13
Organismo Ajuntament de Cubelles
Código Postal 08880
Fecha de publicación 14/11/2013

				AYUNTAMIENTO DE CUBELLES
EDICTO sobre apertura de licitación de un contrato de servicios de conserjería, mantenimiento y limpieza
de las instalaciones del polideportivo municipal y del campo de fútbol Josep Pons i Ventura de Cubelles.
1. Entitat adjudicatària
a) Organisme: Ajuntament de Cubelles
b) Dependència que tramita l’expedient: Servei de Contractació i Gestió Administrativa
2. Objecte del Contracte
Constitueix l’objecte del contracte la prestació del servei de consergeria, neteja, manteniment i control
ordinari-conductiu-preventiu de les instal•lacions esportives municipals del Poliesportiu i del Camp de Futbol
“Josep Pons i Ventura” del municipi de Cubelles
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a) Tramitació ordinària
b) Procediment obert
4. Pressupost base de licitació
La base de licitació d’aquest contracte s’estableix en 140.500,00 €, IVA exclòs.
5. Garanties
a) Provisional: No s’exigeix la constitució de garantia provisional, de conformitat amb allò que disposa l’article
103 del TRLCSP.
b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació IVA exclòs.
6. Criteris per l’adjudicació del contracte
El contracte s’adjudicarà al licitador que, en una valoració conjunta, presenti l’oferta més avantatjosa, sense
atendre exclusivament al preu de la mateixa, i tenint compte els criteris de valoració directament vinculats a
l’objecte i que s’indiquen a continuació.
- VALORACIÓ TÈCNICA DEL SERVEI / 31
1.1 Projecte de consergeria i atenció al client: fins a 14
- Definició del projecte de consergeria i atenció al client i les seves línies d’actuació fins a 3 punts
- Definició dels llocs de treball i els quadrants de serveis fins a 7 punts
- Tractament de les queixes i suggeriments fins a 3 punts
- Models documentals fins a 1 punt1.2 Projecte de serveis de manteniment: fins a 13
- Definició dels llocs de treball i els quadrants de serveis fins a 7 punts
- Aportació d’eines i maquinària fins a 3 punts
- Pla especial de manteniment “actuacions correctives i de millora fins a 3 punts
1.3. Projecte de serveis de neteja: fins a 4
- Definició del projecte de neteja fins a 2 punts
- Definició dels llocs de treball i els quadrants de serveis fins a 2 punts
- PROPOSTA PREU DEL SERVEI / 55
- MILLORES QUALITATIVES VOLUNTÀRIES / 14
- Proposta de prestació de serveis addicionals fins a 14 punts
TOTAL 100
En cas d’igualtat de proposicions més avantatjoses des del punt de vista dels seus aspectes de negociació,
tindran preferència en l’adjudicació els licitadors que, en el moment d’acreditar la seva solvència tècnica,
tinguin en la seva plantilla un número de treballadors amb discapacitat superior al 2% (dos per cent), en funció
de la plantilla.
Per a la valoració dels diferents aspectes anteriorment relacionats, el licitador haurà de presentar la
documentació, ordenada i esquematitzada de la forma que s’indica a continuació:
VALORACIÓ TÈCNICA DEL SERVEI
Valoració tècnica fins a 31 punts
22.1.1. Projecte de consergeria i atenció al client (fins 14 punts)
- Definició del projecte de consergeria i atenció al client i les seves línies d’actuació: Presentació d’una
descripció de les línies d’actuació, d’atenció al client a desenvolupar, informació al públic potencial, així com
l’actuació en cas d’accident.
- Tractament de les queixes i suggeriments: Presentació del protocol i descripció de les línies d’actuació
bàsiques a desenvolupar.
- Definició dels llocs de treball i els quadrants de serveis: Presentació dels perfils professionals, titulacions i
funcions que s’ajusten a les funcions a desenvolupar en els Plecs de Prescripcions Tècniques, objecte d’aquesta
licitació i presentació d’una descripció sobre la possible proposta de distribució d’horaris i RRHH de consergeria
i atenció al client a desenvolupar.
- Models documentals: Presentació de propostes de documentació a implantar: incidències administratives, fulls
de queixes, opinions i suggeriments, full d’objectes perduts i altres.
22.1.2. Projecte de serveis de manteniment (fins a 13 punts)
- Definició dels llocs de treball i els quadrants de serveis: Presentació dels perfils professionals, titulacions i
funcions que s’ajusten a les funcions a desenvolupar en els Plecs de Prescripcions Tècniques, objecte d’aquesta
licitació i presentació d’una descripció sobre la possible proposta de distribució d’horaris i RRHH de
manteniment.
- Aportació d’eines i maquinària: . Presentació d’una descripció, amb tota mena de detall, la informació i
característiques del material i equips, etc. que siguin necessaris en la prestació del servei.
- Pla especial de manteniment “actuacions correctives i de millora”. Presentació d’una descripció de l’estructura
del pla, objectius, estructuració per tipus d’actuacions (pintura, reparació d’estructures, reparació i adequació
del material esportiu, adequació de dependències, etc...)
22.1.3. Projecte de serveis de neteja (fins a 4 punts)
- Definició del projecte de neteja i les seves línies d’actuació: Presentació d’una descripció de les línies
d’actuació.
- Definició dels llocs de treball i els quadrants de serveis: Presentació dels perfils professionals, titulacions ifuncions que s’ajusten a les funcions a desenvolupar en els Plecs de Prescripcions Tècniques, objecte d’aquesta
licitació i presentació d’una descripció sobre la possible proposta de distribució d’horaris i RRHH de neteja
PROPOSTA PREU DEL SERVEI
Oferta econòmica. S’atribuiran com a màxim 55 punts a la proposició o les proposicions més econòmiques, i la
resta obtindran una quantitat de punts en proporció lineal.
El càlcul s'efectuarà d'acord amb la següent fórmula: P= PM x Mín. /Of.
(P= puntuació, PM= puntuació màxima del criteri, Mín. = oferta econòmica més baixa i Of.= oferta econòmica
que es valora).
La puntuació més alta només s’atorgarà a l’oferta més barata i només a aquesta.
Només es tindran en compte les ofertes que no s’hagin declarat com desproporcionades o temeràries.
Millores qualitatives voluntàries
Millores fins a 14 punts
Es diferenciarà entre:
- Millores que afectin directament les instal•lacions objecte del plec fins a7 punts
El licitador podrà oferir la realització de millores en les instal•lacions objecte del present plec al seu càrrec, que
representin un augment la qualitat del servei, o un millor funcionament.
- Millores dels serveis de manteniment i consergeria que pugui oferir el licitador i no estiguin inclosos en els
apartats anteriors fins a 7 punts
Es valorarà l’abast de la millora (que afecti a un nombre elevat d’instal•lacions) i l’augment de les prestacions
que aquesta representi per la gestió dels serveis.
No seran objecte de valoració aquells casos proposats pel licitador que no estiguin prou fonamentats,
corresponguin a elements ja recollits en aquests Plecs o no siguin rellevants per a l’ajuntament. En cap cas, les
millores no tenen la consideració de variants o alternatives.
Totes les millores presentades, en el cas que l’empresari que les ofereix resulti adjudicatari del contracte, tenen
caràcter contractual i el fet d’incomplir-les derivarà en responsabilitat de l’empresari.
Així mateix, les millores proposades no poden suposar cap cost addicional per a l’Ajuntament i hauran d’estar
degudament valorades en un annex independent a l‘estudi econòmic de la licitació.
7. Documentació i informació
a) Entitat: Ajuntament de Cubelles (Servei de Contractació)
b) Domicili: C/ Joan XXIII, 30-32
c) Localitat i C. Postal: Cubelles 08880
d) Telèfon: 93. 895. 78.50
e) Fax: 93. 895.63.70
8. Requisits específics del contractista
Classificació empresarial
Grup L Subgrup 6 Categoria B
Grup O Subgrup 1 Categoria B
9. Presentació de les ofertes o de les sol•licituds de participació
a) Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 5 de novembre de 2013b) Data límit de presentació: L’últim dia presentació de sol•licituds serà el dia 16 de desembre de 2013.
c) Lloc de presentació:
- Entitat: Oficina de Participació i Informació Ciutadana. Ajuntament de Cubelles
- Domicili: C. Joan Roig i Piera, 3-5
- Localitat i C. Postal: Cubelles 08880
10. Obertura de les ofertes
La Mesa de Contractació es constituirà el tercer dia hàbil següent a la finalització del termini de presentació de
les ofertes a la Sala de Juntes de l’Ajuntament de Cubelles a les 12 hores. El President ordenarà l’obertura dels
sobres que continguin la documentació administrativa (sobre núm. 1) als efectes de verificar l’aportació de la
documentació exigida i de qualificar la validesa formal de la mateixa.
Seguidament, la Mesa procedirà a l’obertura de la documentació tècnica (sobre núm. 2) tot remetent els seu
contingut als tècnics competents per la seva avaluació.
Posteriorment, la Mesa de Contractació es reunirà, en acte públic, per a l’obertura de les proposicions
econòmiques presentades (sobre núm. 3). L’acte tindrà lloc a les 12 hores del desè dia hàbil següent a la data
d’obertura dels sobres 1 i 2 a la sala de Juntes de l’Ajuntament de Cubelles.
11. Despeses a càrrec de l’adjudicatari:
a) Les del anunci que generi el present procediment de contractació i els preparatoris i de formalització del
contracte (fins a un màxim de 1.000,00 €).
b) Els tributs estatals, municipals i regionals que derivin del contracte.
c) Les de formalització pública del contracte d’adjudicació, si escau.
12. ALTRES INFORMACIONS
- Ajuntament de Cubelles. Servei de Contractació i Gestió Administrativa
- www.cubelles.cat
Cubelles, 6 de novembre de 2013
Mònica Miquel i Serdà
Alcaldessa presidenta
Davant meu,
Carme López-Feliu i Font
Secretària general
(13.311.083)
			

	Fuente de información:            D.O.G. CATALUÑA Nº 6501
	Fecha de publicación:               14 de Noviembre de 2013	
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales