• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 12/13
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente 12/13
Organismo Ajuntament de Cubelles
Código Postal 08880
Fecha de publicación 20/11/2013

				Ajuntament de Cubelles
ANUNCI de licitació del procediment obert, tramitació ordinària, del contracte de serveis de consergeria, manteniment i
neteja de les instal•lacions del poliesportiu municipal i del camp de futbol "Josep Pons i Ventura" de Cubelles
1. Entitat adjudicataria.
a) Organisme: Ajuntament de Cubelles.
b) Dependencia que tramita l’expedient: Servei de Contractacio i Gestio Administrativa.
2. Objecte del Contracte.
Constitueix l’objecte del contracte la prestacio del servei de consergeria, neteja, manteniment i control ordinariconductiu-
preventiu de les instal?lacions esportives municipals del Poliesportiu i del Camp de Futbol "Josep Pons i
Ventura" del municipi de Cubelles.
3. Tramitacio, procediment i forma d’adjudicacio.
a) Tramitacio: Ordinaria.
b) Procediment: Obert.
4. Pressupost base de licitacio.
La base de licitacio d’aquest contracte s’estableix en 140.500,00 EUR, IVA exclos.
5. Garanties.
a) Provisional: No s’exigeix la constitucio de garantia provisional, de conformitat amb allo que disposa l’article 103 del
TRLCSP.
b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicacio IVA exclos.
6. Criteris per l’adjudicacio del contracte.
El contracte s’adjudicara al licitador que, en una valoracio conjunta, presenti l’oferta mes avantatjosa, sense atendre
exclusivament al preu de la mateixa, i tenint compte els criteris de valoracio directament vinculats a l’objecte i que
s’indiquen a continuacio.
1. VALORACIO TECNICA DEL SERVEI: 31.
1.1 Projecte de consergeria i atencio al client: fins a 14.
• Definicio del projecte de consergeria i atencio al client i les seves linies d’actuacio fins a 3 punts.
• Definicio dels llocs de treball i els quadrants de serveis fins a 7 punts.
• Tractament de les queixes i suggeriments fins a 3 punts.
• Models documentals fins a 1 punt.
1.2 Projecte de serveis de manteniment: fins a 13.
• Definicio dels llocs de treball i els quadrants de serveis fins a 7 punts.
• Aportacio d’eines i maquinaria fins a 3 punts.
• Pla especial de manteniment "actuacions correctives i de millora fins a 3 punts.
1.3. Projecte de serveis de neteja: fins a 4.
• Definicio del projecte de neteja fins a 2 punts.
• Definicio dels llocs de treball i els quadrants de serveis fins a 2 punts. 2. PROPOSTA PREU DEL SERVEI: 55.
3. MILLORES QUALITATIVES VOLUNTARIES: 14.
• Proposta de prestacio de serveis addicionals fins a 14 punts.
TOTAL: 100.
En cas d’igualtat de proposicions mes avantatjoses des del punt de vista dels seus aspectes de negociacio, tindran
preferencia en l’adjudicacio els licitadors que, en el moment d’acreditar la seva solvencia tecnica, tinguin en la seva
plantilla un numero de treballadors amb discapacitat superior al 2% (dos per cent), en funcio de la plantilla.
Per a la valoracio dels diferents aspectes anteriorment relacionats, el licitador haura de presentar la documentacio,
ordenada i esquematitzada de la forma que s’indica a continuacio:
VALORACIO TECNICA DEL SERVEI.
Valoracio tecnica fins a 31 punts.
22.1.1. Projecte de consergeria i atencio al client (fins 14 punts).
• Definicio del projecte de consergeria i atencio al client i les seves linies d’actuacio: Presentacio d’una descripcio de les
linies d’actuacio, d’atencio al client a desenvolupar, informacio al public potencial, aixi com l’actuacio en cas d’accident.
• Tractament de les queixes i suggeriments: Presentacio del protocol i descripcio de les linies d’actuacio basiques a
desenvolupar.
• Definicio dels llocs de treball i els quadrants de serveis: Presentacio dels perfils professionals, titulacions i funcions que
s’ajusten a les funcions a desenvolupar en els Plecs de Prescripcions Tecniques, objecte d’aquesta licitacio i
presentacio d’una descripcio sobre la possible proposta de distribucio d’horaris i RRHH de consergeria i atencio al client
a desenvolupar.
• Models documentals: Presentacio de propostes de documentacio a implantar: incidencies administratives, fulls de
queixes, opinions i suggeriments, full d’objectes perduts i altres.
22.1.2. Projecte de serveis de manteniment (fins a 13 punts).
• Definicio dels llocs de treball i els quadrants de serveis: Presentacio dels perfils professionals, titulacions i funcions que
s’ajusten a les funcions a desenvolupar en els Plecs de Prescripcions Tecniques, objecte d’aquesta licitacio i
presentacio d’una descripcio sobre la possible proposta de distribucio d’horaris i RRHH de manteniment.
• Aportacio d’eines i maquinaria:. Presentacio d’una descripcio, amb tota mena de detall, la informacio i caracteristiques
del material i equips, etc. que siguin necessaris en la prestacio del servei.
• Pla especial de manteniment "actuacions correctives i de millora". Presentacio d’una descripcio de l’estructura del pla,
objectius, estructuracio per tipus d’actuacions (pintura, reparacio d’estructures, reparacio i adequacio del material
esportiu, adequacio de dependencies, etc.).
22.1.3. Projecte de serveis de neteja (fins a 4 punts).
• Definicio del projecte de neteja i les seves linies d’actuacio: Presentacio d’una descripcio de les linies d’actuacio.
• Definicio dels llocs de treball i els quadrants de serveis: Presentacio dels perfils professionals, titulacions i funcions que
s’ajusten a les funcions a desenvolupar en els Plecs de Prescripcions Tecniques, objecte d’aquesta licitacio i
presentacio d’una descripcio sobre la possible proposta de distribucio d’horaris i RRHH de neteja.
PROPOSTA PREU DEL SERVEI.
Oferta economica. S’atribuiran com a maxim 55 punts a la proposicio o les proposicions mes economiques, i la resta
obtindran una quantitat de punts en proporcio lineal. El calcul s'efectuara d'acord amb la seguent formula: P = PM x Min. / Of.
(P = puntuacio, PM = puntuacio maxima del criteri, Min. = oferta economica mes baixa i Of. = oferta economica que es
valora).
La puntuacio mes alta nomes s’atorgara a l’oferta mes barata i nomes a aquesta.
Nomes es tindran en compte les ofertes que no s’hagin declarat com desproporcionades o temeraries.
Millores qualitatives voluntaries.
Millores fins a 14 punts.
Es diferenciara entre:
• Millores que afectin directament les instal?lacions objecte del plec fins a 7 punts.
El licitador podra oferir la realitzacio de millores en les instal?lacions objecte del present plec al seu carrec, que
representin un augment la qualitat del servei, o un millor funcionament.
• Millores dels serveis de manteniment i consergeria que pugui oferir el licitador i no estiguin inclosos en els apartats
anteriors fins a 7 punts.
Es valorara l’abast de la millora (que afecti a un nombre elevat d’instal?lacions) i l’augment de les prestacions que
aquesta representi per la gestio dels serveis.
No seran objecte de valoracio aquells casos proposats pel licitador que no estiguin prou fonamentats, corresponguin a
elements ja recollits en aquests Plecs o no siguin rellevants per a l’ajuntament. En cap cas, les millores no tenen la
consideracio de variants o alternatives.
Totes les millores presentades, en el cas que l’empresari que les ofereix resulti adjudicatari del contracte, tenen caracter
contractual i el fet d’incomplir-les derivara en responsabilitat de l’empresari.
Aixi mateix, les millores proposades no poden suposar cap cost addicional per a l’Ajuntament i hauran d’estar
degudament valorades en un annex independent a l‘estudi economic de la licitacio.
7. Documentacio i informacio.
a) Entitat: Ajuntament de Cubelles (Servei de Contractacio).
b) Domicili: C/ Joan XXIII, 30-32.
c) Localitat i C. Postal: Cubelles 08880.
d) Telefon: 93. 895. 78.50.
e) Fax: 93. 895.63.70.
8. Requisits especifics del contractista.
Classificacio empresarial:
Grup L Subgrup 6 Categoria B
Grup O Subgrup 1 Categoria B
9. Presentacio de les ofertes o de les sol?licituds de participacio.
a) Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 5 de novembre de 2013.
b) Data limit de presentacio: L’ultim dia presentacio de sol?licituds sera el dia 16 de desembre de 2013.
c) Lloc de presentacio:
- Entitat: Oficina de Participacio i Informacio Ciutadana. Ajuntament de Cubelles.
- Domicili: C. Joan Roig i Piera, 3-5.
- Localitat i C. Postal: Cubelles 08880.
10. Obertura de les ofertes.
La Mesa de Contractacio es constituira el tercer dia habil seguent a la finalitzacio del termini de presentacio de les
ofertes a la Sala de Juntes de l’Ajuntament de Cubelles a les 12 hores. El President ordenara l’obertura dels sobres que
continguin la documentacio administrativa (sobre num. 1) als efectes de verificar l’aportacio de la documentacio exigida i
de qualificar la validesa formal de la mateixa.
Seguidament, la Mesa procedira a l’obertura de la documentacio tecnica (sobre num. 2) tot remetent els seu contingut
als tecnics competents per la seva avaluacio.
Posteriorment, la Mesa de Contractacio es reunira, en acte public, per a l’obertura de les proposicions economiques
presentades (sobre num. 3). L’acte tindra lloc a les 12 hores del dese dia habil seguent a la data d’obertura dels sobres
1 i 2 a la sala de Juntes de l’Ajuntament de Cubelles.
11. Despeses a carrec de l’adjudicatari.
a) Les del anunci que generi el present procediment de contractacio i els preparatoris i de formalitzacio del contracte
(fins a un maxim de 1.000,00 EUR).
b) Els tributs estatals, municipals i regionals que derivin del contracte.
c) Les de formalitzacio publica del contracte d’adjudicacio, si escau.
12. Altres informacions.
- Ajuntament de Cubelles. Servei de Contractacio i Gestio Administrativa.
- www.cubelles.cat.
Cubelles, 6 de novembre de 2013
L’alcaldessa presidenta, Monica Miquel i Serda
Davant meu, la secretaria general, Carme Lopez-Feliu i Font
 			

	Fuente de información:             B.O.P. BARCELONA Nº 222
	Fecha de publicación:               20 de Noviembre de 2013		
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales