• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • DOCENCIA ESPECIALIZADA
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente DOCENCIA ESPECIALIZADA
Organismo Ayuntamiento de Lugo
Código Postal 27002
Fecha de publicación 15/01/2014

				CONCELLOS
LUGO
Anuncio
A Xunta de Goberno Local en sesión celebrada o 30 de decembro de 2013, aprobou a forma de adxudicación
mediante procedemento aberto para CONTRATACIÓN DA DOCENCIA ESPECIALIZADA (FORMACIÓN
ESPECÍFICA) MEDIANTE LOTES NO MARCO DO PROXECTO “LUGO EMPREGO ACTIVO 2” COFINANCIADO
NUN 80% POLA UE A TRAVÉS DO FONDO SOCIAL EUROPEO (CÓDIGO PROXECTO: 112410004). LOTE 2 –
IMPRESIÓN DIXITAL- RESERVADO A CENTROS ESPECIAIS DE EMPREGO. Por medio deste anuncio dáse a
coñece-la licitación conforme as seguintes características:
1.- Entidade adxudicadora.
a) Organismo: Excmo. Concello de Lugo.
b) Dependencia que tramita o expediente: Servizo de Contratación e Patrimonio.
2.- Obxecto do contrato.
a)Descrición do obxecto: O obxecto deste contrato, atendose ó obxectivo concreto do proxecto “LUGO
EMPREGO ACTIVO 2” , baixo o cal se encadra o presente procedemento, é contratar a entidades ou empresas
para impartan a docencia especializada das horas teóricas (formacións específica) das diferentes accións
formativas seguintes:
LOTE 1.- ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSONAS NO DOMICILIO
LOTE 2.- IMPRESIÓN DIXITAL
LOTE 3.- COIDADOR/A DE PERSOAS DEPENDENTES E ENFERMAS DE ALZHEIMER
LOTE 4.- OPERACIÓNS BÁSICAS DE CÁTERING
LOTE 5.-ACABADO DE CARPINTERÍA E MOBLE
LOTE 6.-OPERACIONS BÁSICAS DE RESTAURANTE E BAR
LOTE 7.-OPERACIÓNS AUXILIARES DE MONTAXE DE REDES ELÉCTRICAS
Ver cláusula primera do prego de cláusulas administrativas
b) Prazo de execución: As accións formativas realizarase dende a data de formalización do contrato
administrativo, 5 horas/día en horario de mañá e/ou tarde dende a data de inicio de acción formativa ata a data
de remate de cada unha e que non excederá de outubro de 2014.
3.- Tramitación, procedemento e forma de adxudicación.
a) Tramitación: ordinaria
b) Procedimiento: aberto
4.- Tipo de licitación.
O valor estimado do contrato para os sete lotes incluídos ascende á cantidade de 61.363,64 euros polo que
incluido o IVE ( 21%) -12.886,36 euros- resulta un presuposto total de 74.250 euros (SETENTA E CATRO MIL
DOUSCENTOS CINCONTA EUROS) , correspondendo a cada lote o seguinte orzamento:
LOTE 1.- ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSONAS NO DOMICILIO: 11.900,83 euros máis o IVE (21%) –
2.499,17 € resultando un total de 14.400 €
LOTE 2.- IMPRESIÓN DIXITAL: 9.256,20 euros máis o IVE (21%) – 1.943,80 € resultando un total de 11.200 €
LOTE 3.- COIDADOR/A DE PERSOAS DEPENDENTES E ENFERMAS DE ALZHEIMER: 4.462,81 euros máis o IVE
(21%) –937,19 € resultando un total de 5.400 €
LOTE 4.- OPERACIÓNS BÁSICAS DE CÁTERING: 8.677,69 euros máis o IVE (21%) – 1.822,31 € resultando un
total de 10.500 €
LOTE 5.-ACABADO DE CARPINTERÍA E MOBLE: 16.942,15 euros máis o IVE (21%) – 3.557,85 € resultando un
total de 20.500 €
LOTE 6.-OPERACIONS BÁSICAS DE RESTAURANTE E BAR: 4.338,84 euros máis o IVE (21%) – 911,16 €
resultando un total de 5.250 €
LOTE 7.-OPERACIÓNS AUXILIARES DE MONTAXE DE REDES ELÉCTRICAS: 5.785,12 euros máis o IVE (21%) –
1.214,88 € resultando un total de 7.000 €
5.- Garantías:
a) Definitiva: 5% do importe de adxudicación, excluido o IVE,
6.- Obtención de documentación e información.
a) Entidade: Concello de Lugo, Servicio de Contratación e Patrimonio
b) Domicilio: Ronda da Muralla, 197.
c) Localidade e c.p.: Lugo, 27002
d) Teléfonos: (982) 29-71-45, 29-73-27
e) Telefax: (982) 29-72-59.
f) Dirección internet: www.lugo.es ( Zona de servicios: pertil do contratante)
g) Data límite de obtención de documentos e información: Ata o remate do prazo de presentación de
proposicións.
7.- Requisitos específicos do contratista.
a) Outros requisitos: Os sinalados nos pregos de condicións
8.- Presentación de ofertas ou das solicitudes de participación.
a) Data límite de presentación: 15 días naturais contados a partires da data de publicación deste anuncio
no Boletín Oficial da Provincia de Lugo. No caso de que o último día coincidise en sábado ou festivo,
prorrogarase ata o seguinte día hábil.
b) Documentación que hai que presentar: A que figura na cláusula décima do prego de clausulas
administrativas particulares.
c) Lugar de presentación:
1ª Entidade: Concello de Lugo, Oficina de Rexistro ou ben nos lugares establecidos nos pregos
2ª Domicilio: Ronda da Muralla, 197
3ª Localidade e c.p.: Lugo, 27002
d) Prazo durante o cal o licitador estará obrigado a mante-la súa oferta (concurso): 2 meses.
9.- Apertura das ofertas.
a) Entidade: Centro de Servicios Municipales
b) Domicilio: Ronda Muralla 197- 3ª planta
c) Localidade: Lugo
d) Data: ó segundo día natural ó remate do prazo de presentación de proposicións. Se dito día coincidise en
sábado ou festivo a apertura realizarase ó seguinte día hábil. O devandito prazo ampliarase, no caso de ser
necesario, ata o undécimo día, no suposto de recibirse regulamentariamente o aviso de presentación das
proposicións por correo.
10.- Outras informacións: As que se recollen no prego de condicións.
11.- Gastos dos anuncios: 206,44 euros que serán por conta do contratista adxudicatario.
Lugo, 9 de xaneiro de 2014.- O ALCALDE, P.D. TENENTA-ALCALDE DA AREA ( Decreto nº 13008312) Sonia
Mendez Garcia
R. 0096
??

??

??

??

		
	Fuente de información:            B.O.P. LUGO Nº 11
	Fecha de publicación:               15 de Enero de 2014	
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales