• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • CP/02/2014
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente CP/02/2014
Organismo Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya
Código Postal 08908
Fecha de publicación 17/10/2014

				FUNDACIÓN CENTRO DE SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN DE CATALUÑA
ANUNCIO por el que se hace pública la licitación de un contrato de servicios.
–1 Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya.
b) Dependència que tramita l’expedient: Àrea d’Administració i suport a direcció.
c) Obtenció de documentació i informació:
c.1) Dependència: Àrea d’Administració i suport a direcció.
c.2) Domicili: C/ Salvador Espriu, 45, 3ª planta.
c.3) Localitat i codi postal: 08908 L’Hospitalet de Llobregat.
c.4) Telèfon: 977 010 893.
c.5) Fax: 977 010 894.
c.6) Adreça de correu electrònic: contractacio@cesicat.cat
c.7) Adreça d'Internet del perfil de contractant: https://www.cesicat.cat/ca/perfil-contractant
c.8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins a la data límit de presentació d’ofertes.
d) Número d'expedient: CP/02/2014
–2 Objecte del contracte
a) Tipus: serveis
b) Descripció: l’aprovisionament de serveis de suport a l’activitat derivada de l’operació de la seguretat del
Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya (CESICAT).
c) Nombre de lots: 2 lots.
d) Termini de durada del contracte:
- Lot 1: 24 mesos més una possible pròrroga de 12 mesos.
- Lot 2: 18 mesos més una possible pròrroga de 12 mesos.
e) Codi CPV: 72220000-3. Serveis de consultoria en sistemes i consultoria tècnica.
–3 Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinari.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d’adjudicació: els criteris d’adjudicació i la seva ponderació estan detallats a l’annex 8 del plec de
clàusules administratives.
–4 Pressupost de licitació Import net: El pressupost màxim de licitació per a aquest expedient de contractació és:
Lot 1: 1.652.892,56 € sense IVA, essent el percentatge a aplicar de l’Impost sobre el Valor Afegit del 21%,
que resulta un import total de 2.000.000 €, IVA inclòs.
Lot 2: 371.900,83 € sense IVA, essent el percentatge a aplicar de l’Impost sobre el Valor Afegit del 21%, que
resulta un import total de 450.000 €, IVA inclòs.
–5 Garanties
a) Provisional: no es requereix.
b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació, IVA exclòs.
–6 Requisits específics del contractista: vegeu l'apartat F del quadre de característiques del plec de clàusules
administratives particulars.
–7.a) Data límit de presentació d’ofertes: fins a les 12 hores del dia 24 de novembre de 2014.
b) Documentació a presentar: la requerida a la clàusula novena del plec de clàusules administratives
particulars.
c) Lloc de presentació: a l’adreça esmentada a la clàusula novena del plec de clàusules administratives
particulars.
d) Admissió de variants o millores: vegeu l'apartat Q del quadre de característiques del contracte.
e) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l'oferta: 2 mesos.
–8 Despeses dels anuncis: seran a càrrec de l’adjudicatari del contracte.
–9 Altres informacions: la Mesa de Contractació estarà formada d’acord amb el que disposa l’Annex 7 del plec
de clàusules administratives particulars.
–10 Data d’enviament de l’Anunci al DOUE: 10 d’octubre de 2014.
L’Hospitalet de Llobregat, 13 d'octubre de 2014
Jordi Puigneró Ferrer
President del Patronat de la Fundació CESICAT
(14.286.061)
??

??

??

??

			

	Fuente de información:            D.O.G. CATALUÑA Nº 6730
	Fecha de publicación:               17 de Octubre de 2014	
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales