• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 5500/2014
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Corrección de Errores

Expediente 5500/2014
Organismo Ajuntament de Salou
Código Postal 43840
Fecha de publicación 05/02/2015

				 Contractació
Pública
Contractació de la gestió dels serveis públics de recollida selectiva de residus
urbans i transport a les respectives plantes d ?eliminació i valorització, la gestió de
la deixalleria municipal i la neteja viària pública i de les platges del municipi de
Salou.
Òrgan de contractació: Ajuntament de Salou
Codi d'expedient: 5500/2014
Tipus d'expedient: Ordinari
Tipus de contracte: Gestió de Serveis Públics
Procediment de licitació: Obert
Descripció de l'esmena: Publicació de l'acord adoptat pel Ple de l'Ajuntament de Salou en la sessió ordinària de 4 de febrer de 2015,
d'aprovació de l'expedient 5500/2014.
Dades del contracte
Pressupost bàsic de licitació: 46.400.000,00 € sense IVA 51.040.000,00 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució: 01/01/16 - 31/12/25
Àmbit geogràfic: Salou
Termini de presentació d'ofertes: 16/03/15 14:00 h
Observacions: El preu del contracte es determina a tant alçat. No obstant, en el servei de gestió, recollida i transport de les diferents
fraccions de residus la part majoritària de la retribució del concessionari s ?estableix de forma variable, atenent al grau de
consecució progressiva al llarg de la vigència del contracte d ?uns objectius preestablerts en el plec de prescripcions tècniques en forma de
percentatges de recollida selectiva (fraccions de matèria orgànica, paper, vidre i envasos) sobre el total de residus generats anualment en
el municipi.
Valor estimat del contracte: 64.960.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica No
Obertura de pliques: S ?assenyalarà per la Mesa de Contractació i es comunicarà als licitadors amb 48 hores d ?antelació.
Pròrroga: Sí
Informació complementària sobre la pròrroga: El contracte permet pròrrogues per períodes màxims de 12 mesos cadascuna, fins a un
màxim de dues (2) anualitats, de tal forma que la durada màxima del contracte, incloses
les successives pròrrogues, no podrà excedir de 12 anys El contractista haurà de manifestar per escrit la seva voluntat en aquest sentit
dins l ?últim trimestre de l ?any anterior al d ?acabament de la vigència del contracte o de la seva pròrroga. Un cop formulada pel
contractista la sol -licitud de pròrroga, aquesta haurà d ?autoritzar-se expressament per l ?òrgan de contractació per tal de que la mateixa
sigui efectiva.
Dades de l'anunci
Data de publicació: 05/02/15 09:59 h
Divisió en lots: No
Nombre de lots: No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 53.00 - Criteri: Oferta general del servei
Ponderació: 27.00 - Criteri: Serveis proposats i organització
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millores que suposin una despesa addicional assumida per l ?empresa i sense cost per l ?Ajuntament
Ponderació: 8.00 - Criteri: Descripció tècnica del material en servei
Ponderació: 2.00 - Criteri: Preus unitaris
S'accepten variants: No
Codi CPV: 90511300
Garantia provisional: 30.000,00 €
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència: Classificació
Descripció: No es exigible, però si s ?aporta serveix per acreditar la solvència requerida en l ?apartat H del quadre de
caracterísitiques del plec: Grup U, Subgrup 1, Categoria D
Mitjà de solvència: Classificació
Descripció: No es exigible, però si s ?aporta serveix per acreditar la solvència requerida en l ?apartat H del quadre de
caracterísitiques del plec: Grup R, Subgrup 5, Categoria D
Mitjà de solvència: Informe d'entitats financeres
Descripció: Justificar la capacitat econòmica i la serietat de l ?empresari en elcompliment dels seus compromisos
comercials de pagament.
Mitjà de solvència: Assegurança d'indemnització
Descripció: Justificar la cobertura mínima d ?un capital assegurat pels danys i perjudicis que es puguin ocasionar a terceres
persones.
Mínim d'acreditació : 1200000.00
Mitjà de solvència: Xifra anual de negoci
Descripció: Acreditar una xifra de negocis anual neta referida a l ?execució de serveis relacionats amb les prestacions
objecte del contracte.
Mínim d'acreditació : 12000000.00
Solvència tècnica i professional
Descripció: No es exigible, però si s ?aporta serveix per acreditar la solvència requerida en l ?apartat H del quadre de
caracterísitiques del plec: Grup U, Subgrup 1, Categoria D
Descripció: No es exigible, però si s ?aporta serveix per acreditar la solvència requerida en l ?apartat H del quadre de
caracterísitiques del plec: Grup R, Subgrup 5, Categoria D
Descripció: Haver executat, almenys, dos contractes de prestació de serveis relacionats amb l ?objecte del contracte en municipis
amb una població de dret superior a 50.000 habitants o per un preu anual, sense IVA de
Mínim d'acreditació: 4000000.00
 Descripció: Acreditar que compleix amb les normes de garantia de la qualitat conforme a la UNE-EN-ISO 9001 o norma similar
europea o bé mitjançant altres proves de mesures equivalents de garantia de qualitat.
Descripció: Acreditar que compleix amb les normes de gestió mediambiental conforme al sistema comunitari de gestió i auditoria
mediambientals (Reglamento CE 1221/2009-EMAS) o bé a les normes de gestió mediambiental conforme a la norma
UNE-EN-ISO 14001 o altres.
Plecs
Plec de clàusules administratives PDF
Plec de prescripcions tècniques PDF
Documentació
Planols.pdf PDF
Justificant tramesa anunci per a la seva publicació al DOUE.pdf PDF
Acord del Ple convocatòria del procediment.pdf PDF




Fecha de publicación: 05/02/2015

Fuente:PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA

Enlace: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?idDoc=10278997&reqCode=viewCn&

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales