Expediente |
Xestión do servizo de axuda no fogar (SAD) |
Organismo |
Ayuntamiento de Arbo |
Código Postal |
36430 |
Fecha de publicación |
12/03/2015 |
LICITACIÓN POR PROCEDEMENTO ABERTO CON MULTICIPLICIDADE DE CRITERIOS DO CONTRATO DE XESTIÓN DO SERVICIO PÚBLICO DE AXUDA A DOMICILIO, NA MODALIDADE DE DEPENDENCIA, DO CONCELLO DE ARBO, DURANTE FINS DE SEMANA E FESTIVOS.
De conformidade co acordo da Xunta de Goberno Local de 23/02/15, por medio do presente anuncio efectúase convocatoria do procedemento aberto, atendendo á oferta economicamente máis vantaxosa, con varios criterios de adxudicación, para a adxudicación do contrato de xestión do servizo de axuda no fogar, na modalidade de dependencia, do Concello de Arbo, durante as fins de semana e festivos, conforme aos seguintes datos:
1. Entidade adxudicadora.
a) Organismo: Concello de Arbo.
b) Dependencia que tramita o expediente: Secretaría.
2. Obxecto do contrato.
a) Descrición do obxecto: xestión do servizo de axuda no fogar (SAD) na modalidade de dependencia durante os fins de semana e festivos.
b) Prazo de duración: 1 ano, prorrogable por outro.
3. Tramitación e procedemento.
a) Tramitación: Ordinaria.
b) Procedemento: Aberto.
4. Tipo de licitación:
O prezo/hora máximo de licitación sería 11,04 €/hora máis 0,44 €/hora de IVE, dando un total de 11,48 €/hora. En ningún caso o prezo hora poderá superar esta contía, non existindo diferenciación entre o prezo pagado en días festivos/nos festivos nin no horario de prestación do servizo.
5. Garantía provisional:
non se esixe.
6. Obtención de documentación e información.
a) Entidade:Concello de Arbo.
b) Domicilio: Praza do Consistorio, n 1
c) Localidade e código postal: Arbo, 36430 (Pontevedra).
d) Teléfono:986665000
e) Fax:986665011
f) @mail: secretaria.concellodearbo@gmail.com
7. Criterios de Valoración das Ofertas:
Serán os recollidos na cláusula 15 do prego de cláusulas administrativas particulares:
a) Criterios dependentes de xuízo de valor: 49 puntos: Programa de explotación do servizo.
b) Criterios de valoración automática: 50 puntos: Prezo/hora do servizo.
9. Presentación de Ofertas:
a) Lugar: Rexistro Xeral do Concello de Arbo, Praza Consistorio n 1, 36430, Arbo, Pontevedra.
b) Prazo: 15 días naturais a contar dende o seguinte ao da publicación do último anuncio (BOPPO ou DOGA).
c) Documentación e formalidades: segundo cláusula 12 do prego de cláusulas administrativas.
10. Apertura das ofertas:
As 10.00 horas do terceiro día hábil a aquel no que remate o prazo sinalado para a presentación de propostas na Casa Consistorial do Concello.
11. Mesa de Contratación:
A súa composición será a prevista na cláusula 13 do prego de cláusulas administrativas particulares.
12. Gastos de anuncios:
Serán de conta do adxudicatario.
13. As informacións relativas á convocatoria e os Pregos poderán obterse na seguinte dirección:
https://plataformadecontratacion.xunta.es/
---------------------
De conformidad con el acuerdo de la Junta de Gobierno Local de 23/02/15, por medio del presente anuncio se efectúa convocatoria del procedimiento abierto, atendiendo a la oferta economicamente más ventajosa, con varios criterios de adjudicación, para la adjudicación del contrato de gestión del servicio de ayuda en el hogar, en la modalidad de dependencia, del Ayuntamiento de Arbo, durante los fines de semana y festivos, conforme a los siguientes datos:
1. Entidad adjudicadora.
a) Organismo: Ayuntamiento de Arbo.
b) Dependencia que tramita el expediente: Secretaría.
2. Objeto del contrato.
a) Descripción del objeto: gestión del servicio de ayuda en el hogar (SAD) en la modalidad de dependencia durante los fines de semana y festivos.
b) Plazo de duración: 1 año, prorrogable por otro.
3. Tramitación y procedimiento.
a) Tramitación: Ordinaria.
b) Procedimiento: Abierto.
4. Tipo de licitación:
El precio/hora máximo de licitación sería 11,04 €/hora más 0,44 €/hora de IVA, dando un total de 11,48 €/hora. En ningún caso el precio hora podrá superar esta cantidad, no existiendo diferenciación entre el precio pagado en los día festivos/no festivos ni en el horario de prestación del servicio.
5. Garantía provisional:
No se exige.
6. Obtención de documentación e información.
a) Entidad: Ayuntamiento de Arbo.
b) Domicilio: Praza do Consistorio, n 1
c) Localidad y código postal: Arbo, 36430 (Pontevedra).
d) Teléfono:986665000
e) Fax:986665011
f) @mail: secretaria.concellodearbo@gmail.com
7. Criterios de Valoración de las Ofertas:
Serán los recogidos en la cláusula 15 del pliego de cláusulas administrativas particulares:
a) Criterios dependientes de juicio de valor: 49 puntos: Programa de explotación del servicio.
b) Criterios de valoración automática: 50 puntos: Precio/hora del servicio.
9. Presentación de Ofertas:
a) Lugar: Registro General del Ayuntamiento de Arbo, Praza Consistorio n 1, 36430, Arbo, Pontevedra.
b) Plazo: 15 días naturais a contar desde el siguiente a la publicación del último anuncio (BOPPO o DOGA).
c) Documentación y formalidades: según cláusula 12 del pliego de cláusulas administrativas.
10. Apertura de las ofertas:
A las 10.00 horas del tercer día hábil a aquel en el que finalice el plazo señalado para la presentación de propuestas en la Casa Consistorial del Ayuntamiento.
11. Mesa de Contratación:
Su composición será la prevista en la cláusula 13 del pliego de cláusulas administrativas particulares.
12. Gastos de anuncios:
Serán de cuenta del adjudicatario.
13. Las informaciones relativas a la convocatoria y los Pliegos podrán obtenerse en la siguiente dirección:
https://plataformadecontratacion.xunta.es/
Arbo, 24 de febrero de 2015.-El Alcalde, Horacio Gil Expósito.
Fecha de publicación: 12/03/2015
Fuente: BOPPONTEVEDRANº
Enlace: http://www.boppo.depo.es/web/boppo/detalle/-/boppo/2015/03/12/2015007467