• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • AS-10/2015
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente AS-10/2015
Organismo Ajuntament de L'hospitalet de Llobregat
Código Postal 08901
Fecha de publicación 30/04/2015

				

ANUNCIOS DE LA ADMINISTRACIÓN LOCAL
AYUNTAMIENTOS
AYUNTAMIENTO DE L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
ANUNCIO sobre contratación de una concesión administrativa (exp. AS-10/2015).
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat.
b) Dependència que tramita l'expedient: Secció de Contractació.
c) Número d'expedient : AS-10/2015.
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l'objecte: concessió administrativa dels serveis d'escoles-bressol municipals: La Casa del Parc,
La Casa dels Contes, La Casa dels Arbres, La Casa de les Flors i La Casa del Molí.
b) Divisió per lots i número: 5 lots.
c) Lloc de lliurament: veure plec de condicions tècniques.
d) Termini d'execució: veure plecs de condicions economicoadministratives.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: valoració per més d'un criteri (preu i altres).
4. Valor estimat del contracte
El valor estimat del contracte ve determinat pel pressupost d'explotació del servei corresponent a cada lot,
considerant el període contractual més les pròrrogues previstes.
LOT I.- ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL LA CASA DEL PARC: 2.118.677,48 euros
Pressupost anual: 529.669,37 euros
Període contractual (2 anys): 1.059.338,74 euros
Pròrrogues previstes (2 anys): 1.059.338,74 euros
LOT II.- ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL LA CASA DELS CONTES: 1.407.055,76 euros
Pressupost anual: 351.763,94 euros
Període contractual (2 anys): 703.527,88 euros
Pròrrogues previstes (2 anys): 703.527,88 euros
LOT III.- ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL LA CASA DELS ARBRES: 1.556.496,04 euros



Pressupost anual: 389.124,01 euros
Període contractual (2 anys): 778.248,02 euros
Pròrrogues previstes (2 anys): 778.248,02 euros
LOT IV.- ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL LA CASA DE LES FLORS: 1.751.744,80 euros
Pressupost anual: 437.936,20 euros
Període contractual (2 anys): 875.872,40 euros
Pròrrogues previstes (2 anys): 875.872,40 euros
LOT V.- ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL LA CASA DEL MOLÍ: 2.598.902,88 euros
Pressupost anual: 649.725,72 euros
Període contractual (2 anys): 1.299.451,44 euros
Pròrrogues previstes (2 anys): 1.299.451,44 euros
TIPUS LICITATORI: Els licitadors han de presentar l'oferta econòmica que haurà de contenir el cost d'explotació
anual del servei, (entenent per anual el període que correspon al curs escolar, de l'1 de setembre al 31
d'agost) d'acord amb el model establert en l'annex 21 dels plecs de condicions tècniques. Per a cada lot el
pressupost d'explotació anual previst és el següent:
LOT I.- Escola Bressol Municipal La Casa del Parc: 529.669,37 euros
LOT II.- Escola Bressol Municipal La Casa dels Contes: 351.763,94 euros
LOT III.- Escola Bressol Municipal La Casa dels Arbres: 389.124,01 euros
LOT IV.- Escola Bressol Municipal La Casa de les Flors: 437.936,20 euros
LOT V.- Escola Bressol Municipal La Casa del Molí: 649.725,72 euros
5. Garanties
Provisional: No s'ha de constituir.
6. Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat, Secció de Contractació.
b) Domicili: Pl. de l'Ajuntament, núm. 11, 5  planta.
c) Localitat i Codi Postal: L'Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Telèfon: 93.402.94.97
e) Telefax: 93.402.94.24
f) Pàgina Web: http://www.l-h.es/contractacio
g) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins a l'últim dia de presentació d'ofertes.
7. Requisits específics del contractista
Els exigits als Plecs de Clàusules Econòmiques i Administratives particulars.



8. Presentació de les ofertes o de les sol -licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 12 hores del dia següent del que es compleixin 30 dies naturals des del
següent de l'ultima publicació en el Butlletí o Diaris oficials. Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil o
dissabte s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.
b) Documentació a presentar: l'exigida a la clàusula corresponent dels plecs de condicions econòmiques i
administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
1. Entitat: Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat, Secció de Contractació.
2. Domicili: Pl. de l'Ajuntament, núm. 11, 5  planta.
3. Localitat i Codi Postal: l'Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta (valoració per només un criteri
(preu)): tres mesos, des de l'obertura de les proposicions.
e) Admissió de variants: les previstes als plecs de condicions.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat.
b) Domicili: Pl. de l'Ajuntament, núm. 11, 5  planta.
c) Localitat i Codi Postal: l'Hospitalet de Llobregat, 08901.
d) Data: la de la primera sessió que celebri la Mesa Permanent de contractació un cop finalitzat el termini de
presentació d'ofertes.
e) Hora: a partir de les 10:30 hores.
10. Altres informacions: Els plecs de condicions es publicaran, per un termini d'informació pública de 20 dies
hàbils, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona.
11, Despeses Anuncis: seran a compte de l'adjudicatari.
L'Hospitalet de Llobregat, 24 d'abril de 2015
La tinenta d'alcaldia d'Hisenda i Recursos Generals,
P. d. (Decret 617/2012, de 31 de gener)
Soledat Colomé Coca
Cap de la Secció de Contractació
(15.114.029)




Fecha de publicación: 30/04/2015

Fuente: DOGCATALUÑA

Enlace: http://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/AppJava/PdfProviderServlet?documentId=692376&type=01&language=es_ES

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales