• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • BE-2015-1709
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Adjudicación

Expediente BE-2015-1709
Organismo Generalitat de Cataluña. Departamento de Bienestar Social y Familia
Código Postal 08019
Fecha de publicación 04/12/2015

				 Contractació
Pública
Serveis de control d'accessos i d'atenció a l'usuari a diversos equipaments de la
DGACC a la ciutat de Barcelona (BE-2015-1709)
Òrgan de contractació: Departament de Benestar Social i Família
Codi d'expedient: BE-2015-1709
Tipus d'expedient: Ordinari
Tipus de contracte: Serveis
Subtipus de contracte: Altres serveis
Procediment de licitació: Obert
Dades del contracte
Descripció de la prestació: Serveis de control d'accessos i d'atenció a l'usuari a diversosequipaments de la DGACC a la ciutat de
Barcelona
Pressupost bàsic de licitació: 682.944,00 € sense IVA 826.362,24 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte: 2 anys
Informació d'interès: Barcelona
Termini de presentació d'ofertes: 14/07/15 14:00 h
Observacions: L'obertura del sobre B (documentació relacionada amb els criteris d'adjudicació que s'han de valorar d'acord amb judici de
valor) tindrà lloc el dia 17 de juliol de 2015 a les 10,00 hores, a la seu central del Departament de Benestar Social i
Família, al Pg. del Taulat 266-270, 08019 de Barcelona.
La data d'obertura del sobre C (documentació relativa a criteris quantificables de forma automàtica) s'anunciarà al perfil de contractant un
cop valorada la documentació del sobre B.
Per tal de rebre informació actualitzada sobre aquest contracte, es recomana als licitadors la subscripció al "Voleu que us informem de les
novetats?".
Consultes administratives: Servei de Contractació i Patrimoni. Tel. 93 882 22 27
Consultes tècniques: Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària. Tel. 93 882 23 63
Valor estimat del contracte: 1.365.888,00 € sense IVA
Subhasta electrònica No
Obertura de pliques: 17/07/15 10:00 Passeig del Taulat, 266-270, de Barcelona
Pròrroga: Sí
Informació complementària sobre la pròrroga: Pròrroga prevista.
Dades de l'adjudicació
Data de publicació: 04/12/15 14:47 h
Data d'adjudicació del contracte: 24/11/15
Termini per a la formalització del contracte: D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14
de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15
dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a
l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el
contracte.
Motiu d'adjudicació: L'entitat adjudicatària ha presentat l'oferta valorada com a econòmicament més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes: 1
Codi CPV: 98341120
Codi CPA: 80.10.19
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació: INTEGRA MANTENIMENT GESTIO I SERVEIS INTEGRATS CENTRE ESPECIAL DE TREBALL CATALUNYA SL
Nacionalitat: Espanya
Identificació: B64876956
Import: 765.414,54 € amb IVA
Resolució d'adjudicació.pdf PDF
Documentació
Acords: Actes mesa contractació.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions: QUADRE PUNTUACIONS.pdf PDF
Informes Tècnics: Informe ofertes B+C.pdf PDF
Condicions d'execució: Les establertes al Plec de Prescripcions Tècnques
Signature Not Verified
Signat electrònicament per :Plataforma de Serveis de
Contractació Pública
Data :2015.12.04 14:47:34 CET
Raó:Plataforma de Serveis de Contractació Pública
Lloc : Barcelona




Fecha de publicación: 04/12/2015

Fuente:PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA

Enlace: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/awardnotice.pscp?idDoc=13467433&lawType=2&reqCode=viewPcan&

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales