• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • Contracte de serveis per a la recollida, gravació, digitalització/escaneig i arxiu de documents de l'Organisme Autònom Local Agència Tributària de Sabadell.
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente Contracte de serveis per a la recollida, gravació, digitalització/escaneig i arxiu de documents de l'Organisme Autònom Local Agència Tributària de Sabadell.
Organismo Ajuntament de Sabadell
Código Postal 08205
Fecha de publicación 21/12/2015

				Dilluns, 21 de desembre de 2015
ADMINISTRACIÓ LOCAL
Ajuntament de Sabadell. Gabinet de l'Alcaldia
ANUNCI de licitació de contracte administratiu de serveis per procediment obert
1. ENTITAT ADJUDICADORA
a) Òrgan de contractació: Organisme Autònom Agència Tributària de Sabadell.
b) Data d'aprovació de la licitació: 4.12.15.
c) Dependència que tramita l'expedient: Recaptació.
2. OBJECTE DEL CONTRACTE
a) Tipus: Contracte administratiu de serveis.
b) Descripció de l'objecte:
Contracte de serveis per a la recollida, gravació, digitalització/escaneig i arxiu de documents de l'Organisme Autònom
Local Agència Tributària de Sabadell.
c) Lloc d'execució: Terme municipal de Sabadell.
d) Termini d'execució: La vigència d'aquest contracte és des de la formalització i fins el dia 31 de desembre de 2016,
prorrogable per 1 any més.
e) CPV: 72310000-1 Serveis de tractament de dades.
3. TRAMITACIÓ I PROCEDIMENT
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
4. VALOR ESTIMAT DEL CONTRACTE I PRESSUPOST DE LICITACIÓ
El pressupost de licitació envers el qual es presentarà l'oferta es fixa en 17.450 EUR, més l'import de 3.664,50 EUR en
concepte d'IVA (21%) i, per tant, amb un total de 21.114,50 EUR.
El valor estimat del contracte és de 34.900 EUR que no inclou l'IVA.
5. GARANTIES
Provisional: no.
Definitiva: L'haurà de constituir el primer classificat per l'import equivalent al 5% de l'import d'adjudicació (sense incloure
l'IVA).
6. OBTENCIÓ DE DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ

CVE-Núm. de registre: 022015027512

a) Entitat: Organisme Autònom Agència Tributària de Sabadell. Recaptació.
b) Adreça: c. Indústria, 11, baixos.
c) Localitat: 08201 SABADELL.
d) Telèfon: 937453279.
f) Adreça electrònica: agenciatributaria@ajsabadell.cat.
g) Direcció d'internet del perfil del contractant: https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/contractacio_cat.asp.
h) Data límit d'obtenció de documents i informació: Abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes.
7. REQUISITS DE SOLVÈNCIA ECONÒMICA, FINANCERA I TÈCNICA
a) Classificació: No és necessària.
b) Quan no cal classificació: Els previstos a la clàusula vuitena del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
8. CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES
Resum de la clàusula desena del Plec de Clàusules Administratives Particulars.

1

Dilluns, 21 de desembre de 2015

A) FORMA D'AVALUACIÓ: JUDICI DE VALOR
Puntuació màxima 30 punts.
Relativa a la prestació del servei sense perjudici de que durant la negociació pugui ésser millorat i adaptat als interessos
d'ATSA.
Per a la valoració d'aquest criteri caldrà presentar una memòria tècnica que inclogui, entre d'altres aspectes que el
licitador consideri pertinent, els següents:
? Detall del procediment a seguir en la prestació del servei.
? Pla de gestió del servei. Control de qualitat del servei.
? Mitjans materials, tecnològics i personals necessaris que s'aplicaran al servei.
Infraestructura que disposa per a la prestació del servei
B) FORMA D'AVALUACIÓ: FÓRMULA
Baixa econòmica: puntuació màxim 70 punts.
Millora econòmica del preu, que haurà de consistir en oferir un percentatge de baixa sobre la llista de preus unitaris
màxims referits als diferents tipus de serveis en base als quals els licitadors han de realitzar les seves ofertes.
La fórmula a aplicar pel càlcul de la puntuació serà la següent:
Po = Pmax x (OM/OF)
On:
Po: Puntuació obtinguda.
Pmax: Puntuació màxima.
OM: Oferta més baixa.
OF: Oferta del licitador.
D'acord amb els criteris de valoració basats en la fórmula anteriorment descrits, els licitadors presentaran la seva oferta
econòmica d'acord amb l'adaptació que s'ha fet en l'annex 1 del plec de clàusules administratives particulars.
9) PRESENTACIÓ D'OFERTES
a) Data límit de presentació: finalitzarà al cap de QUINZE (15) DIES NATURALS a comptar des de l'endemà de la data
de publicació d'aquest anunci de licitació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona.
b) Documentació que cal presentar: els licitadors han de presentar les seves proposicions i resta de documentació
exigida per la clàusula dotzena del plec de clàusules administratives dins de tres sobres tancats, que podran anar
lacrats i precintats amb les garanties que els licitadors considerin oportunes, i hauran de portar les inscripcions
següents:
"Declaració responsable al procediment obert convocat per l'Ajuntament de Sabadell per a la contractació dels serveis...
(es farà constar el nom del servei objecte de contractació)...".
"Sobre... Proposició al procediment obert convocat per l'Ajuntament de Sabadell per a la contractació dels serveis
.......(es farà constar el nom del servei objecte de contractació)...".

- Entitat: Agència Tributària de Sabadell. Recaptació.
- Adreça: c. Indústria, 11, baixos.
- Localitat: 08201 Sabadell.
- Horari: de dilluns a divendres de 9:00 a 14 hores.
10) MEMBRES DE LA MESA DE CONTRACTACIÓ
President: Gerent d'ATSA.
Secretari: Funcionari que té atribuïdes les funcions d'assessorament jurídic.
Vocals:
1.- El secretari general de la corporació, que podrà ser objecte de substitució pel funcionari que té atribuïdes les
funcions d'assessorament jurídic.
2.- L'interventor de Fons de la Corporació, que podrà ser objecte de substitució per part del Cap de Secció de Control
Intern o per part d'un funcionari/a d'intervenció.

2

CVE-Núm. de registre: 022015027512

c) Lloc de presentació:

Dilluns, 21 de desembre de 2015
3.- Vocal Tècnic. Cap de secció d'expedients executius i subhastes.
4.- Vocal Tècnic. Cap de secció de relacions amb els contribuents.
11) OBERTURA DE LES OFERTES
a) Entitat: Agència Tributària de Sabadell. Recaptació.
b) Domicili: c. Indústria, 11, baixos.
c) Localitat: 08201 Sabadell.
d) Data i hora:
Obertura pública Sobre 1: el segon dia hàbil següent al de la data límit per presentar ofertes, exclòs, si s'escau, el
dissabte o festiu, a les 12:00 hores.
Obertura pública Sobre 2: com a màxim el vuitè dia hàbil següent al de l'obertura del sobre 1, a les 12:00hores.
No obstant això, quan calgués canviar el dia o l'hora prevista per a les obertures es comunicarà formalment als
licitadors.
12) ALTRES INFORMACIONS
L'oferta s'ha de formular conforme al model que s'adjunta com a ANNEX NÚM. 1 del plec de clàusules administratives
particulars.
13) CONDICIONS ESSENCIALS DEL CONTRACTE
Obligació de guardar secret respecte de les dades o antecedents que, no sent públics, estiguin relacionats amb l'objecte
del contracte i de fer complir aquesta obligació a tot el personal extern que hagi d'intervenir.
Obligació de complir amb les prescripcions que es prevegin a la normativa vigent en matèria de protecció de dades de
caràcter personal.
Obligació de compliment de les ofertes professionals i d'adscripció dels mitjans materials i personals per l'execució de
les prestacions proposades.
14) DESPESES D'ANUNCIS
A càrrec de l'adjudicatari els imports dels anuncis que es publiquin al Butlletí Oficial de la Província. L'import d'aquests
anuncis serà com a màxim de 900 EUR.
L'import definitiu d'aquestes despeses serà notificat per l'Agència Tributària de Sabadell i s'haurà de fer efectiu abans de
l'adjudicació del contracte.
15) DETERMINACIÓ DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ, ADREÇA ELECTRÓNICA I PERFIL DEL CONTRACTANT
Els licitadors estan obligats a informar a l'Agència Tributària de Sabadell de la seva adreça electrònica. Les
comunicacions i intercanvis d'informació es faran d'acord amb el que preveu el plec de clàusules. L'acord de
classificació i requeriment serà comunicada als licitadors per correu electrònic.
Per a més informació sobre la licitació, adreçar-se a l'adreça de perfil del contractant:
https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/contractacio_cat.asp.

https: //bop.diba.cat

CVE-Núm. de registre: 022015027512

Sabadell, 14 de desembre de 2015
L'alcalde, Juli Fernàndez i Olivares

DL: B-41698-2002

3




Fecha de publicación: 21/12/2015

Fuente: DiarioOficialBarcelona

Enlace: http://bop.diba.es/temp/12_022015027512.pdf

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales