Expediente |
5500/2014 |
Organismo |
Ajuntament de Salou |
Código Postal |
43840 |
Fecha de publicación |
23/06/2016 |
Recurso:
ADJUDICACIÓN
Objeto:
Contractació de la gestió dels serveis públics de recollida selectiva de residus urbans i transport a les respectives plantes d¿eliminació i valorització, la gestió de la deixalleria municipal i la neteja viària pública i de les platges del municipi de Salou.
Tornar
Òrgan de contractació:
Ajuntament de Salou
Codi d'expedient:
5500/2014
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Gestió de Serveis Públics
Procediment de licitació:
Obert
Dades del contracte
Pressupost bàsic de licitació:
46.400.000,00 € sense IVA
51.040.000,00 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució:
01/01/16
-
31/12/25
Àmbit geogràfic:
Salou
Termini de presentació d'ofertes:
16/03/15 14:00 h
Observacions:
El preu del contracte es determina a tant alçat. No obstant, en el servei de gestió, recollida i transport de les diferents fraccions de residus la part majoritària de la retribució del concessionari s¿estableix de forma variable, atenent al grau de consecució progressiva al llarg de la vigència del contracte d¿uns objectius preestablerts en el plec de prescripcions tècniques en forma de percentatges de recollida selectiva (fraccions de matèria orgànica, paper, vidre i envasos) sobre el total de residus generats anualment en el municipi.
Valor estimat del contracte:
64.960.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte permet pròrrogues per períodes màxims de 12 mesos cadascuna, fins a un màxim de dues (2) anualitats, de tal forma que la durada màxima del contracte, incloses les successives pròrrogues, no podrà excedir de 12 anys El contractista haurà de manifestar per escrit la seva voluntat en aquest sentit dins l¿últim trimestre de l¿any anterior al d¿acabament de la vigència del contracte o de la seva pròrroga. Un cop formulada pel contractista la sol·licitud de pròrroga, aquesta haurà d¿autoritzar-se expressament per l¿òrgan de contractació per tal de que la mateixa sigui efectiva.
Dades de l'adjudicació
Data de publicació:
23/06/16 12:15 h
Data d'adjudicació del contracte:
21/06/16
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'efectuarà una vegada transcorregut el termini dels 15 dies hàbils següents a aquell en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors. En tot cas, la formalització es durà a terme en un termini no superior a 5 dies comptats des del següent a aquell en que l'empresari rebi el corresponent requeriment, una vegada transcorregut el termini de 15 dies indicat, sempre que no s'hagi interposat recurs que comporti la suspensió de la formalització del contracte o l'òrgan competent per resoldre el recurs hagi aixecat la suspensió.
Motiu d'adjudicació:
Es detallen al document adjunt Acord d'adjudicació
Número d'ofertes rebudes:
3
Import:
45.985.274,41 € amb IVA
Codi CPV:
90511300
Dades de les empreses adjudicatàries:
Denominació:
URBASER SL
Nacionalitat:
Espanya
Denominació:
NORDVERT SL
Nacionalitat:
Espanya
### Documentación ###
*Fecha PUB.: 23/06/2016
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?idDoc=16742989&advancedSearch=false&lawType=2&reqCode=viewPcan&