• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 5500/2014
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Adjudicación

Expediente 5500/2014
Organismo Ajuntament de Salou
Código Postal 43840
Fecha de publicación 23/06/2016

				Recurso:
ADJUDICACIÓN
Objeto:
Contractació de la gestió dels serveis públics de recollida selectiva de residus urbans i transport a les respectives plantes d¿eliminació i valorització, la gestió de la deixalleria municipal i la neteja viària pública i de les platges del municipi de Salou.	
Tornar 
Òrgan de contractació:
Ajuntament de Salou
Codi d'expedient:
5500/2014 
Tipus d'expedient:
Ordinari 	
Tipus de contracte:
Gestió de Serveis Públics 	
Procediment de licitació:
Obert 	

Dades del contracte 
Pressupost bàsic de licitació:
46.400.000,00 € sense IVA  
51.040.000,00 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució:
01/01/16 
-
31/12/25 
Àmbit geogràfic:
Salou                                        
Termini de presentació d'ofertes:
16/03/15 14:00 h
Observacions:
El preu del contracte es determina a tant alçat. No obstant, en el servei de gestió, recollida i transport de les diferents fraccions de residus la part majoritària de la retribució del concessionari s¿estableix de forma variable, atenent al grau de consecució progressiva al llarg de la vigència del contracte d¿uns objectius preestablerts en el plec de prescripcions tècniques en forma de percentatges de recollida selectiva (fraccions de matèria orgànica, paper, vidre i envasos) sobre el total de residus generats anualment en el municipi. 
Valor estimat del contracte:
64.960.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:			
Sí	
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte permet pròrrogues per períodes màxims de 12 mesos cadascuna, fins a un màxim de dues (2) anualitats, de tal forma que la durada màxima del contracte, incloses les successives pròrrogues, no podrà excedir de 12 anys El contractista haurà de manifestar per escrit la seva voluntat en aquest sentit dins l¿últim trimestre de l¿any anterior al d¿acabament de la vigència del contracte o de la seva pròrroga. Un cop formulada pel contractista la sol·licitud de pròrroga, aquesta haurà d¿autoritzar-se expressament per l¿òrgan de contractació per tal de que la mateixa sigui efectiva. 	
Dades de l'adjudicació
 
Data de publicació:
23/06/16 12:15 h
	
Data d'adjudicació del contracte:
21/06/16
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'efectuarà una vegada transcorregut el termini dels 15 dies hàbils següents a aquell en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors. En tot cas, la formalització es durà a terme en un termini no superior a 5 dies comptats des del següent a aquell en que l'empresari rebi el corresponent requeriment, una vegada transcorregut el termini de 15 dies indicat, sempre que no s'hagi interposat recurs que comporti la suspensió de la formalització del contracte o l'òrgan competent per resoldre el recurs hagi aixecat la suspensió.
Motiu d'adjudicació:
Es detallen al document adjunt Acord d'adjudicació
Número d'ofertes rebudes:
3
Import:
45.985.274,41 € amb IVA
Codi CPV:
90511300 
Dades de les empreses adjudicatàries:
Denominació:
URBASER SL 
Nacionalitat:
Espanya 
Denominació:
NORDVERT SL 
Nacionalitat:
Espanya 

### Documentación ###




*Fecha PUB.: 23/06/2016
*Fuente ext: PLATAFORMACONTRATACIÓNCATALUÑA
*Enlace ext: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/awardnotice.pscp?idDoc=16742989&advancedSearch=false&lawType=2&reqCode=viewPcan&

				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales