• 914 48 39 07
  • CONTRATACIÓN PÚBLICA SANITARIA
  • Login / Registro
  • Login / Registro
Acobur Asesores SL
  • Quienes somos
  • Servicios
    • Comunicación de licitaciones
    • Colaboración
    • Externalización
    • Tender Analytics
    • Formación
    • Recursos y alegaciones
  • MÁS
    • Calendario de festivos
    • Suscripción Newsletter
  • contacto
  • LOGIN/REGISTRO

    Contenido original del anuncio

  • Inicio
  • Concursos Públicos Gratuitos
  • 20100904
  • Contenido original del anuncio

Anuncio de Licitación

Expediente 20100904
Organismo Ajuntament de Barcelona
Código Postal 08012
Fecha de publicación 17/02/2010

				Barcelona 
ANUNCI 
1.	Entitat adjudicadora 
a)	Organisme: Ajuntament de Barcelona. 
b)	Dependencia que tramita I'expedient: 
Oepartament d'Administració de l'Area de Medi Ambient. 
c)	Número de Contracte: 10000584. 
d)	Expedient: 20100904. 
2.	Objecte del contracte 
a) Oescripció de I'objecte: Obres de canvi de llumináries i estalvi energetic del C/Ore¬llana i Major del Rectoret. 
Aquest contracte esta financat amb cartee al Fons Estatal per a l'Ocupació i la Sosteni¬bilitat Local-Govern d'Espanya. 
b) L10c d'execució: Ciutat de Barcelona. c)Termini d'execució: 4 mesos. 
3.	Tramitació, procediment i forma d'adjudicació 
a)	Tramitació: Urgent. 
b)	Procediment: Obert. 
c)	Forma: Diversos criteris d'adjudicació. 
4.	Pressupost base de /icitació 
a) Import total: 271.984,75 EUR.(IVA inclos). 
5.	Caranties 
Garantia provisional: No s'exigeix. Garantia definitiva: un 5% de I'import d'adjudicació, IVA exclós, a constituir per I'adjudicatari. 
6.	Obten ció de documentació i informació 
a) Informació: Oepartament d'Administra¬ció de l'Area de Medi Ambient, carrer de Torrent de l'Olla núm. 218-220, planta 4ª, Telefon 932 915 446, 08012-Barcelona. 
b) Per a obtenir més informació, els plecs del contracte i la documentació técnica, s'ha de consultar el web de l'Ajuntament de Bar¬celona, www.bcn.cat (perfil del contractant). 
7.	Requisits específics del contractista S'estableixen els següents criteris per pro¬cedir a la selecció de les empreses: 
a) En el present contracte no s'exigeix c1as¬sificació, sense perjudici de I'acreditació per part deis empresaris de la precisa solvencia económica, financera i técnica, per a la qual cosa s'estableixen les següents condicions mínimes: 
- Oisposar d'una xifra de negoci global mínima igual al pressupost de licitació en els últims tres exercicis. 
- Haver realitzat un mínim de 5 obres similars a les de I'objecte del contracte en els últims tres exercicis. Tanmateix, la solvencia s'entendra acreditada pel fet d 'estar en pos¬sessió de la c1assificació en els grups, sub¬grups i categories que s'indiquen a continua¬ció:G-6-0 i 1-1-0. 
A més de les condicions mínimes de solvencia que s'han indicat, els participants hauran de comprometre's a dedicar o ads¬criure a I'execució del contracte els mitjans personals i/o materials següents: 
- Oisposar d'un facultatiu de grau mig o 
superior i garantir la seva adscripció a l'obra en un 40%. 
Els licitadors hauran d'acreditar la seva solvencia técnica en el camp ambiental, a efectes de la qual s'estableixen les condi¬cions mínimes següents: 
- Oisposar d'una certificació ISO 14000, EMAS o equivalent. 
b) Condicions especials d'execució: 
Es condició especial d'execució del con¬tracte, de conformitat amb el que disposa I'article 17.2 del Reial Oecret-L1ei 13/2009, de 26 d'octubre que, quan per a I'execució de l'obra, I'adjudicatari requereixi ocupar nou personal, aquest haura de contractar necessariarnent treballadors que es trobin en situació legal d'aturat de conformitat amb el que disposa I'article 208 de la L1ei General de la Seguretat Social. A aquests efectes, només es computaran els contractes real itzats o per realitzar amb els treballadors aturats inscrits als Serveis Públics d'Ocupació corresponents com a sol-licitants d'ocupació no ocupats i els realitzats o per realitzar amb treballadors autonorns que hagin cessat en la seva activitat i que estiguin inscrits com a sol-licitants d 'ocupació, no ocupats. 
El 20%, com a mínim, del personal de nova contractació que es requereixi per a I'e¬xecució del contracte, haura de pertanver a algun o alguns deis col-lectius amb especials dificultats per accedir al mercat de treball que es relacionen a la clausula 19 del Plec de Clausules Administratives Particulars. 
La contractació d'aquests treballadors es realitzara preferentment rnitjancant el Servei d'Ocupació de Catalunya. 
8. Presentació de les ofertes o de les sol-licituds de participa ció 
a) L10c de presentació: Oficina del Registre de l' Área de Medi Ambient situada a T orrent de l'Olla 218-220, 4ª pI. (en horari de 8:30 a 14 hores). 
b) Data límit de presentació: El termini per a la presentació de les proposicions sera de 13 dies naturals a partir del dia següent de la publicació d'aquest anuncio 
c) Termini durant el qual el licitador estará obligat a mantenir la seva oferta: 3 mesos. 
9.	Altres informacions 
Es sotmet el projecte d'obres a informació pública durant el termini de 20 dies habils, restant condicionada aquesta I icitació a la seva aprovació definitiva. 
Oocumentació a presentar: la documenta¬ció administrativa a presentar sera la indica¬da a la clausula 7 del Plec de Clausules Administratives Particu lars. 
Obertura d'ofertes: La Mesa de Contracta¬ció es reunirá a partir del primer dia habi] després de la finalització del termini de pre¬sentació de proposicions, en el dia i Iloc que oportunament es comunicara als licitadors a través del Perfil del Contractant (www.bcn.cat). 
10. Despeses d'anuncis 
Les despeses d'aquest anunci aniran a carrec de I'adjudicatari. Barcelona, 12 de febrer de 2010. 
La Secretaria delegada, acctal. P.D. 23.70.2009, lolanda Carcia Cepris. 
022010004510
??

??

??

??

 			

	Fuente de información:             B.O.P. BARCELONA Nº 41
	Fecha de publicación:                17 de Febrero de 2010		
	








				

Asesoría en Contratación Pública Sanitaria


C/ Orense, 34
28020 Madrid
acobur@acobur.es
91 448 39 07
Lunes a Viernes de 8:30h a 18:00h

Servicios
  • Comunicación de licitaciones
  • Colaboración
  • Externalización
 
  • Business Intelligence
  • Formación
  • Recursos y alegaciones

2016 © Todos los derechos reservados. Aviso legal | Condiciones del servicio | Uso de Cookies | Redes Sociales